Cannabis na DMT

Bee

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Enkele weken terug heb ik voor het eerst mezelf gewaagd aan DMT, wat niet echt een succes was gezien mijn rookuiteenpijpjetechniek blijkbaar belabberd is :) Vorige week had ik echter een vaporizer ter beschikking, zo'n mooie toren, waarmee ik een kijkje heb kunnen nemen in de DMT wereld. Door de lage dosering (bewust gekozen) ervaarde ik niet onwijs heftige effecten, behalve een flinke bodyload en wat lichte visuals/geluiden. Voor de eerste kennismaking vond ik dat wel prima, ik heb nog alle tijd om hogere doseringen te proberen en zoals psychedelica betaamt: liever te langzaam dan te snel.
Het is echter zo dat ik sinds deze ervaring merk dat cannabis heel veel feller aankomt, waar ik mezelf wel een beetje als een typische stoner markeerde die behoorlijk wat weg kon roken op een avond (niet iets waar ik blij mee ben overigens), heb ik sinds vorige week er veel minder behoefte aan en is 0.3 gram ruim zat voor een avond. Normaliter was dit toch echt ruim een gram (zo niet meer).

Ik ben hier vooral heel blij mee, en blijf het ook volhouden en heb gisteren voor het eerst sinds lange tijd (jaren..) de hele dag niks aangeraakt. Vandaag ook helemaal geen behoefte eraan.

Ik vind dit bijzonder, aangezien ik geen echte trip heb gehad maar blijkbaar heeft er toch wat plaatsgevonden.
Heeft iemand hier ervaring mee, of interessant leesmateriaal hier over? Ik heb al het eea gevonden op de Nexus en mijn tripbuddy rapporteerde ook dat hij intensere effecten ervaart van cannabis.

PS Zogauw ik echt in DMT land ben geweest, volgt er uiteraard een tripreport :grin:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Interessant, ik ben ook dagelijks blower en ga zondag voor t eerst DMT doen. Ik hoop dat ik dezelfde na-effecten ervaar als jij.

• Like
Waarderingen: Bee

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Interessant, ik ben ook dagelijks blower en ga zondag voor t eerst DMT doen. Ik hoop dat ik dezelfde na-effecten ervaar als jij.
Misschien enkele dagen niet blowen voor je dmt. Wiet werkt lang door en anders heb je ook niet de pure dmt ervaring. En misschien valt de dmt dan anders.

Bee

Belezen gebruiker

Ik hoor graag hoe het is gegaan!
Niet blowen is inderdaad het beste lijkt me, ik merkte wel verschil tussen wel-vantevoren-blowen (eerste ronde) en niet-vantevoren-blowen (tweede ronde) in ieder geval. Maar ja, als dagelijkse blowerd vond ik het lastig echt dagen vantevoren niet te blowen. Maar denk dat dat me nu een stuk makkelijker af zal gaan :) Ik kijk uit naar de komende ervaringen in ieder geval. Het is een interessant goedje.

Bovenaan