cannabis tribunaal

Joes

Experimenterende gebruiker
Aan alle cannabis liefhebbers,

lees dit "even": http://www.cannabistribunaal.nl/

wees allen doordrongen van het feit dat wij hier in grote getalen aanwezig moeten zijn!
laat je horen (of zien) op 1 en 2 december.

de haagse groeten..

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik wil daar graag bij zijn, maar ik kan echt op geen mogelijk. Baal ik wel van. :(

Ik hoop dat er wordt gefilmd en verslag wordt geschreven over de debatten. :wink:

Joes

kan dit topic worden verplaats naar de coffeeshop? of kan iemand mij vertelle hoe je dat doet?
Ik geloof dat het topic hier bij drugs niet het gewenste resultaat gaat hebben...

Pikachu

Wijs gebruiker
Mwah, mag graag een jointje roken zo op z'n tijd maar om daarvoor nou helemaal daar naartoe te reizen en een dag kwijt te zijn vind ik iets te ver gaan...

Joes

ja ik hoop dat je in de toekomst nog op de zelfde manier aan dat jointje van min of meer vaste kwaliteit kan komen, namelijk via de coffeeshop.

Ik wil niet zeggen dat dit 'cannabis tribunaal' bepalend is voor beleid rondom cannabis in de toekomst, maar ik denk wel dat het belangrijk is om nu eens in grote getalen te laten weten wat we vinden op dit gebied... ook de mensen die maar af en toe van deze vrijheid, om een joint te roken, genieten.

Pikachu

Wijs gebruiker
Mwah, voor mij wegen de moeite, de kosten en de gemiste werk/studiedagen niet op tegen het genot wat ik eens per twee weken ofzo uit een jointje haal. Als dit een online petitie was had ik hem meteen ondertekend.

Bovendien ben ik altijd behoorlijk sceptisch over de efficiëntie van dit soort bijeenkomsten. Als het CDA de shops wil sluiten dan zal dat ze heus wel lukken, gewoon omdat het leeuwendeel van de Nederlandse bevolking wiet ziet als drug (wat het ook is) en drugs zijn slecht dus het moet verboden worden.

Joes

Jammer dat je de voordelen er niet van ziet, want 'de efficiënie van dit soort bijeenkomsten' is inderdaad laag als iedereen steeds maar blijft zeggen: het heeft toch geen zin om te gaan..

ik vrees gewoon heel erg voor het huidige gedoogbeleid, gezien het gemak waarmee een aantal verboden/ wetten die de laatste tijd zijn ingevoerd.

Zijn er hier mensen die deze zorgen delen en dus wel komen naar het cannabis tribunaal?

Bovenaan