carfentanil

Telefoon

Wijs gebruiker
For instance, carfentanil is approximately 4000 times as potent as heroin and has an extremely favorable therapeutic index [...]. Hence, an easy week's work for two chemists could provide 1 (one) kilogram of carfentanil which would be equivalent to four metric tons of pure heroin"

ziek :openmouth:

hij had een ofander speciaal spuitje er bij

ik heb het allemaal niet gezien.

dealers die iets Gratis weg geven pak ik eigenlijk nooit aan en anders laat ik het testen.

en als ik dit bij de drug test afgeef houden ze het denk ik :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
@telefoon, als het met een spuitje kwam was het dus geen carfentanyl :rolleyes:

of een heel erg zwaar verdunde oplossing, en dat geloof ik zelfs niet.

da_pj

Belezen gebruiker
Re:

Telefoon zei:
hahaha

geen haar op mijn lichaam denkt er aan dit te pakken.

mss dat ik het aan een van die zwerfkatten voer...

schoteltje melk ... XD

of aan mensen op het stasion wat geef zijn ze vast "blij"mee

nee ... ik neem het niet aan van die dealer dat ie het maar in zijn anus steekt ..

Wat ben jij een klootzak zeg ! Tjah ik ben een dierenvriend...SO WHAT ??!!??!!
Doe het toch maar bij jezelf dan liever, maar doe het via live webcam zodat we je kunnen zien
hoe je erop reageert. Heb al eens een gast in elkaar getrapt omdat die zijn hond afsloeg met een dikke tak van een boom...had men broer me niet tegengehouden kon ik mss nu nog betalen voor die eikel. Had juist nog men werkschoenen aan met stalen tip (kwam net van men werk)...Voor een mens zou ik hetzelfde doen, maar dat beest kon zich helemaal niet verdedigen + zonder reden was het. Dierenbescherming heeft de hond kunnen plaatsen bij een bevriend koppel van me.

Ga off topic en hey Telefoon..Niets persoonlijk want je kan dit gwn zeggen maar daarom doe je het niet, ik zeg gewoon wat ik vindt van dat soort mensen en wat ik dan ook is gedaan heb + dit is een oude post.

:wave:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Re:

da_pj zei:
Wat ben jij een klootzak zeg ! Tjah ik ben een dierenvriend...SO WHAT ??!!??!!
Doe het toch maar bij jezelf dan liever, maar doe het via live webcam zodat we je kunnen zien
hoe je erop reageert. Heb al eens een gast in elkaar getrapt omdat die zijn hond afsloeg met een dikke tak van een boom...had men broer me niet tegengehouden kon ik mss nu nog betalen voor die eikel. Had juist nog men werkschoenen aan met stalen tip (kwam net van men werk)...Voor een mens zou ik hetzelfde doen, maar dat beest kon zich helemaal niet verdedigen + zonder reden was het. Dierenbescherming heeft de hond kunnen plaatsen bij een bevriend koppel van me.

Ga off topic en hey Telefoon..Niets persoonlijk want je kan dit gwn zeggen maar daarom doe je het niet, ik zeg gewoon wat ik vindt van dat soort mensen en wat ik dan ook is gedaan heb + dit is een oude post.

:wave:
Wel eens van sarcasme gehoord? Daarnaast, heb je naar de datum van het laatste bericht in dit topic gekeken en naar de datum van het laatste bericht van Telefoon?

Bovenaan