1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CBR drugs test.weet iemand of ze mee kijken bij het plassen??

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Otter, 6 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Otter

Otter Newbie

Goedemiddag allemaal.Ik heb een vraag,ik moet ongeveer met 6 weken naar de CBR voor een urine controle.Mijn vraag is of iemand daar ervaring mee heeft?Bedoel of er iemand bij je komt staan tijdens het plassen of dat je alleen naar de w.c mag.Heeft niemand zo een test gehad?En weet iemand of ze mee kijken tijdens het plassen? Groetjes....

2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Als je nog 6 weken nuchter blijft heb je in principe nergens last van toch?

Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Het lijkt me niet verstandig om je te vertellen hoe je die urinetest omzeilt, Dalijk geven ze je rijbewijs terug en maak je (weer?) brokken onder invloed.

Je kan beter de drugs gewoon een paar dagen staan, dan is er niks aan de hand. Hieronder een link met o.a. een lijst hoe lang de verschillende middelen aantoonbaar zijn in je urine:

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoe-lang-zijn-drugs-aantoonbaar/

Alcohol 2 tot 5 dagen
    Tabak Tot 2 dagen
    Cannabis Tot 5 dagen bij incidenteel gebruik, tot een maand bij frequent gebruik
    Cocaïne / coke 2 tot 5 dagen bij incidenteel gebruik, tot 8 dagen bij intensief gebruik
    XTC / MDMA 1 tot 3 dagen
    Amfetamine / speed 1 tot 4 dagen
    4-fluoramfetamine (4-FA / 4-FMP) 2 tot 4 dagen
    Truffels / Paddo’s 1 tot 2 dagen
    GHB Tot 12 uur
    Ephedra Tot 3 dagen
    LSD Tot 2 dagen
    Heroïne 2 tot 5 dagen
    Morfine 2 tot 3 dagen
    Opium 2 tot 3 dagen
    Methadon 2 tot 5 dagen
    Benzodiazepine (slaap- en kalmeringsmiddelen) 2 tot 4 dagen bij therapeutisch gebruik, bij chronisch gebruik 4 tot 6 weken
    Mescaline Tot 72 uur
    DMT Tot 72 uur
    PCP 2 tot 3 dagen
    Khat / qat Tot 3 dagen
    Lachgas Niet aantoonbaar
    Ketamine 48 uur

Fenrir en ToetjesMonster vinden dit leuk.
  4. Otter

Otter Newbie

Klopt maar wou het toch ff weten of iemand ervaring mee heeft.gr

5. Otter

Otter Newbie

6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Otter
    Welke drugs gebruik je en wat is de frequentie er van?

7. Otter

Otter Newbie

Sorry maar dat was mijn vraag niet.doe geen moeite als je geen antwoord wilt geven zonden van je tijd. Die tabellen kan je overal vinden op Google,dat weet ik al mijn vraag was of ze mee kijken tijdens het plassen,want ik kan niet plassen als iemand naar me staat te staren,dat heb ik altijd al
    Gehad.gr

8. Otter

Otter Newbie

Wiet ik rook nu al 10 dagen niet meer.net een test gehaald en het zat nog in me urine.rookte 3 jointjes per dag nu al 10 dagen niks meer

9. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Misschien kan je het CBR bellen en het even vragen?

10. Otter

Otter Newbie

Klopt Mischien wel een goed idee.....

11. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Otter
    Tot een maand staat er bij cannabis bij intensief gebruik, dus je zit op het juiste schema met die urinetest over anderhalve maand.

Wellicht heb ik je vraag verkeerd begrepen, ik ben zelf ook niet zo'n held met pissen als mensen staan te kijken.
    Ik heb geen idee of ze meekijken.

Otter vindt dit leuk.
  12. Otter

Otter Newbie

Als er nog iemand ervaring mee heeft of ze mee kijken wil ik dat heel graag nog weten groetjes

13. Otter

Otter Newbie

Voor mij is het ook moeilijk als iemand mee kijkt.Ben straks wel clean maar kan jk niet plassen dan gaan ze zeggen dat het ongeldige test was en word ik afgekeurd...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2019
  14. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

bij mij keken ze niet mee, maar gingen met hun rug naar me toe staan om te luisteren of ik echt ging plassen

Otter en ToetjesMonster vinden dit leuk.
  15. Otter

Otter Newbie

Ok hartstikke bedankt dan weet ik dat duidelijk fijne avond!!!

GoldenGrow vindt dit leuk.
  16. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Je kunt de volgende keer beter in je openingspost meteen even duidelijk aangeven wat het probleem precies is. Want het is niet heel gek natuurlijk dat lezers in eerste instantie aannemen dat je vraag impliciet zou gaan over het manipuleren van de test.

Het lijkt mij nogal sterk dat ze daar gefascineerd van dichtbij naar je jongeheer gaan turen terwijl je gaat plassen, de meeste mensen hebben daar moeite mee. Dus dat zou hen afgezien van dat het lichtelijk ongepast is ook alleen maar onnodig tijd kosten. Ik denk wel dat je er vanuit kunt gaan dat ze zich even omdraaien. :wink: Sterkte!

Otter vindt dit leuk.
  17. BatileOga

BatileOga Newbie

hopelijk wel dat straalt mijn ego

18. Otter

Otter Newbie

Oké bednk

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2019
  19. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Beste Otter,

Allereerst om je gerust te stellen, ze zullen niet 'letterlijk' met je meekijken.
    Waarom niet? Omdat ieder mens recht heeft op privacy, tenzij jij zelf toestemming geeft. Zoals GoldenGrow beschreef mogen zij daarentegen wel luisteren.

Ik wens je alvast veel succes.

Groetjes Marvin.

Otter vindt dit leuk.
  20. Otter

Otter Newbie

21. Otter

Otter Newbie

Okeey bedankt man voor je info.

22. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Geen dank, meer dan helpen kan ik niet doen. :innocent:

Otter vindt dit leuk.
  23. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Mhm dat ligt aan de reden waarom jij in zon potje moet plassen. Als justitie er bij betrokken is dan bestaat er wel een kans. En anders nee gaan ze echt niet aan je privacy zitten.

Otter vindt dit leuk.
  24. Otter

Otter Newbie

25. Otter

Otter Newbie

Nee geen justitie alleen CBR ik ben vrij gesproken door de rechter in alkmaar,maar de CBR gaat daar niet in mee om dat ze geld willlen denk ik.

26. Guapo Temudgin

Ach dan zal het wel loslopen denk ik. Wat wel even een dingetje is of je zware blower bent? want anders kom je tijd te kort denk ik, ben zelf nogal mager maar ik viel wel door de mand zat in vnn traject en na 1.5maanden zat er nog steeds thc in mijn bloed. Mooiste is dan ook dat ze je nooit geloven.. Gelukkig was ik na die 2de maand "clean" en heb ik mijn verslaving op andere manieren zien op te vangen :').

27. Otter

Otter Newbie

Rookte wel elke dag 2 jointjes soms 3 15 jaar lang.maar rookte laatste maanden middag een kleine Joint en s’avonds 1 joint wat ik heb afgebouwd tot niks meer roken rook nu bij a 2 weken helemaal niks meer.maar voor dat ik me laat testen koop ik zelf een drugs test om te kijken waar ik sta.als ik nog THC in me urine heb moet ik wat anders verzinnen...

28. Guapo Temudgin

Ik vertrouw zelf die testjes niet maar als laatste middel kun je altijd nog gaan fitnessen. En dan cardio, zoveel mogelijk ontvetten :tongueout: En mocht de drang te hoog worden ga dan niet blowen maar probeer een alternatief zoals Kanna ik weet dat het niet goed van mij is om je dit aan te raden maar het heeft mij in die periode echt heel veel geholpen.

Otter vindt dit leuk.
  29. Otter

Otter Newbie

Hahaha dat is precies wat ik ook doe haha. Canna voel ik echt niks van hahah van fitness wel.maar zo een drugs test van Kruidvat urine controle zijn wel te vertrouwen denk ik hoor

30. Guapo Temudgin

Sorry ben slecht van vertrouwen weet niet of dat bij de kruidvat zon slechte zaak is voor zon onderwerp maar goed succes jonge! volhouden!

Otter vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - CBR drugs test
  1. Sieusc
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    3.808
  2. moos
    Reacties:
    9
    Weergaven: