CBR Drugstest - een paar vragen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sieusc

Newbie
Hallo allen,

Om het niet te langdradig te maken, zeker omdat ik daar geen zin in heb, ben ik al meer dan een jaar mijn rijbewijskwijt omdat politie vermoedde dat ik drugs deed gebruiken. Ik mag hierbij dan ook Benzodiazepines slikken, als geboren insomnicus en een veel-gevende huisarts is het natuurlijk ook wachten tot de bomb ontploft.

Nou heb ik een week geleden twee klonazepam genomen, 4 miligram totaal. Ik weet dat -volledig afhankelijk - van het soort test wat je krijgt, deze wel of niet te vinden kunnen zijn. Sommige, goedkopere testen zijn afgestemd op metabolieten van oa oxazepam, xanax en adnere bekende benzo's. Edit: Ik nam wel vaker klonazepam, maar heb dit langszaam verminderd. Soms nam ik eht 3 dagen wel dan 3 niet.

Om niet te veel door te ratelen en zodat er ook voor jullie mogelijk een interessante discussie kan plaatsvinden, hoe HIGH-TECH (jaja :P) is de benzodiazepinetest van het CBR. En in het bijzonder op klonazepam :)

De Dunne

Badass junkie
Pakken ze echt je rijbewijs af voor een jaar op basis van een vermoeden? Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.

Sieusc

Newbie
Dunnetjess33 zei:
Pakken ze echt je rijbewijs af voor een jaar op basis van een vermoeden? Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Een daadwerkelijke test heeft nooit plaatsgeonvden, politie heeft rijbewijs foutief opgestuurd naar het CBR ipv Officier van Justitie, was een week te laat met mijn brief

Ik ben m'n rijbewijs al 10 jaar kwijt, omdat er een zakje wiet in m'n auto lag. Werd dus ook zonder iets te testen aangemeld bij CBR en daar is de ellende pas echt begonnen.
Maar ze kunnen lekker de piep krijgen met hun testjes..... vroem vroem!!

MDMAZING

Wijs gebruiker
Ik ben m'n rijbewijs al 10 jaar kwijt, omdat er een zakje wiet in m'n auto lag. Werd dus ook zonder iets te testen aangemeld bij CBR en daar is de ellende pas echt begonnen.
Dit topic is uit 2016.

Benzoboss

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens gelezen dat iemand die dagelijks 0.5mg clonazrpam negatief scoorde op een test.
Neem dit niet als bewijs though.

Laat hun gwn je recept zien en zeg dat hey voor medice reddenen is?

Zou geen probleem moeten zijnn als je kan bewijzen dat je de dag erna niet van onder invloed bent

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik dat niet hebben gepikt en gewoon een vals rijbewijs hebben gekocht, 10 jaar is echt overdreven.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@ketakoekjes
Dat klopt niet helemaal, na maximaal 2 jaar krijg je de kans je rijbewijs terug te krijgen. Daar heb je wel een gesprek met een arts en een urinetest (waar je gecontroleerd wordt op drugs) voor nodig.
Maar ze kunnen lekker de piep krijgen met hun testjes
en @ultimateconjoe heeft daar dus geen gebruik van gemaakt.

@ultimateconjoe een dubbelaccount van @bassie/@Conjo? Die was ook zijn rijbewijs kwijt/ zat ook regelmatig te keer te gaan tegen het CBR.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
@ketakoekjes
Dat klopt niet helemaal, na maximaal 2 jaar krijg je de kans je rijbewijs terug te krijgen. Daar heb je wel een gesprek met een arts en een urinetest (waar je gecontroleerd wordt op drugs) voor nodig.

en @ultimateconjoe heeft daar dus geen gebruik van gemaakt.

@ultimateconjoe een dubbelaccount van @bassie/@Conjo? Die was ook zijn rijbewijs kwijt/ zat ook regelmatig te keer te gaan tegen het CBR.
Gelukkig maar, als je trouwens toch ooit een drugs test moet doen en het is gewoon zo eentje die op alles test en niets specifieks kun je ook veel pectine opdrinken die houden stoffen zoals THC vast in je maag waardoor je negatief test.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
@ketakoekjes , jij gelooft zeker ook dat veel koffie of water drinken na het zuipen je alcohol percentage verlaagd? Dat is namelijk ook een fabel.
Grappig ben jij zeg, als je goed leest dan zie je ook onderaan staan dat het niet 100% zeker is of het wel werkt. Dit is trouwens geen fabel want op YouTube staat er zelfs een best veel bekeken filmpje over en daar zijn heel veel positieve reacties onder. Misschien doet niet elke smoker het omdat het te veel moeite is of omdat het nog niet een bekend trucje is. Zoals ik al zei werkt dit alleen met testjes van de supermarkt, maar niet als ze je gaan testen in het ziekenhuis ofzo.

40k likes tegen 1K dislikes vertelt volgens mij genoeg.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Likefarming is een groot iets he... Kan je nooit van uit gaan.
Dat kan deze dagen niet eens meer lees de reacties anders maar, het kost te veel moeite om zoveel accounts aan te maken en niemand gaat daaraan beginnen, plus YouTube kan zo'n praktijken heel makkelijk detecteren, en van mijn lange ervaring met YouTube weet ik zelf ook heel goed wat er betrouwbaar uitziet en wat niet.

De Dunne

Badass junkie
Dat kan deze dagen niet eens meer lees de reacties anders maar, het kost te veel moeite om zoveel accounts aan te maken en niemand gaat daaraan beginnen, plus YouTube kan zo'n praktijken heel makkelijk detecteren, en van mijn lange ervaring met YouTube weet ik zelf ook heel goed wat er betrouwbaar uitziet en wat niet.
Lees eens hoe likefarming werkt online.

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Het is trouwens een topic uit 2016. Zoveel waarde heeft het niet meer.
Ik vind dat er een regel moet komen over topics met vragen te reageren van jaren geleden, ik wed dat de persoon die dit heeft gepost al lang zijn rijbewijs terugheeft, SSRIs heeft gekregen in plaats van benzo's en nu een dikke toeter aan het roken is op zijn balkon.

JohnnyDoe

Experimenterende gebruiker
Yep. Heb ik jaren door moeten rechten en na 2 lange jaren m'n rijbewijs teruggekregen samen met een schadevergoeding voor alle kosten (duizenden euros haha)

Dit topic is uit 2016.
Ik heb trouwens ook een vermoeden dat jij een bot bent die automatisch "Dit topic is uit XXXX" plaatst bij gereanimeerde topics.. :beer: (verdomde vermoedens ook altijd hahah)

Het is trouwens een topic uit 2016. Zoveel waarde heeft het niet meer.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens man. Ook hier zijn gelukkig honderden misschien wel duizenden topics die al jaren oud zijn maar nog steeds erg veel waarde hebben en op dagelijkse basis informatief/levensbesparend zijn voor mensen die - wellicht jaren later, maar feitelijk/wettelijk/wetenschappelijk/sociaal gezien onveranderd - in dezelfde situatie zijn komen te zitten. Al is het maar voor een kleinere groep, mag dit forum en alle members ervan terecht trots zijn dat die informatie tóch te vinden is. Of er dus op z'n minst over gediscussieerd kan worden zonder je te schamen ofzo.

En mensen zijn vaak erg blij dat ze eindelijk (meestal ook maar een beetje) informatie vinden in een topic op een forum als dit. Soms zijn die onderwerpen echt 0-day/tijdloos vwb de vragen en informatie die er in staan, totdat en tenzij de wetenschap en/of algemene kennis erover is bijgeschaafd.

Dan is het erg jammer wanneer het topic en dus de informatie(bron) ophoudt omdat mensen zeggen dat het 'al 2-3 jaar geleden en dus waardeloos is'. Voor de gewone Googlende gasten kan dat ook meteen minder motiverend werken om verder te komen/zoeken/helpen omdat ze het bijvoorbeeld te veel gedoe vinden om te registreren en/of er een topic over te plaatsen, ongeacht de rede daarvan want die kun je er zo zat bedenken; persoonlijk email adres (en evt ouders of meldingen van drugsforum), niet handig of onzeker met computergebeuren, gewoon te lui, paranoia, mensen die zeggen dat je dubbel-post maar tegelijkertijd ook geen oude topics omhoog willen zien enz enz.

2 of 3 jaar vliegt voorbij, zonder veel echte grote veranderingen op zulke gebieden! En wie weet kan OT er ondertussen wél meer over vertellen, of zijn er een hoop mensen ouder geworden en/of in dezelfde situatie komen te zitten, of of. En internet en op internet en forums vragen/opzoeken/leren is ook in brede schaal toegenomen tegenwoordig!

Ik vind dat er een regel moet komen over topics met vragen te reageren van jaren geleden, ik wed dat de persoon die dit heeft gepost al lang zijn rijbewijs terugheeft, SSRIs heeft gekregen in plaats van benzo's en nu een dikke toeter aan het roken is op zijn balkon.
Eh.. maargoed zie boven quote :beer:

Bovenaan