CBR urineonderzoek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Even niet de allerbeste tip maar goed.
Als je in een niet te opvallend wagentje rijd.. Plak zo'n christen-visje achter op je auto. Denk dat je minder snel willekeurig word geplukt als je die achterop plakt! Al is het maar voor als je naar de shop gaat. Neem er eentje met magneet trouwens. Puur voor noodgevallen. Lekker degelijk.
Haha, ik vind hem mooi 😂

Je weet dat mensen met zo een visje achterop juist vaak voor alcohol controle worden aangehouden? Na de mis gelijk door naar de kroeg die naast de kerk zit….

of van het wijntje tijdens de dienst haha

Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen.
ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden.
ik was zo geschrokken dat ik me rijbewijs kwijt zou raken dus ben per direct gestopt met blowen dat ze met de plastest niks zouden vinden ( zelf blowde ik wel al 15 jaar hiervoor elkedag 2 grams ongveer. ) en had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren)

Maar ik moest dus eenmaal naar de onderzoek en heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en volgens een verklaring moest ondertekenen waar ik het niet mee eens was.)
Als je indd de brochure download weet je wat ze gaan vragen, en dus hoe je moet antwoorden. Je kan me een pm sturen als je vragen over de brochure hebt. Maar het belangrijkste is na zo iets stoppen met blowen ! Ander ben je je rijbewijs voor altijd kwijt als je niet stopt!

De Zandman

Badass junkie
ik ben namelijk ook aanhouden met een speeksel test, en daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief ...
Noot:.
Ja, zo gaat dat....je hebt geluk gehad dat je rijbewijs niet meteen is ingevorderd!
n had ook een verklaring tegen de politie afgelegd dat ik elke avond een joint rookte ( was totaal niet slim is om te doen achteraf gezien. Het beste is niks verklaren)
Noot:.
De Popo informatie geven over gebruik van drogerende middelen??!
Je zegt het zelf al, je moet helemaal niets verklaren!
Je bent niet verplicht om te verklaren.
Dat wil de Popo wel zo graag, want ze willen afgeronde zaken hebben, maar je bent vrij dom als je aan je eigen veroordeling gaat meewerken...!

Als je toch praat, en je staat later tegenover de rechter, dan wordt alles tegen je gebruikt en als je anders verklaart dan die eerste verklaring, dan is het voor de officier van justitie :
Gotcha! Hebben die kip!

Altijd mondje dicht tegen de Popo!
Je werkt jezelf tegen!
heb het zo gespeeld alsof ik toevallig die nacht ervoor een joint had gerookt , en nouwlijks een blow rook mischien dus aantal keer per jaar. ( wat niet met de politie verklaring over een komt, en daarop verklaard dat ik onder druk ben gezet bij de politie, en ..
noot:
Hier heb je het al.... verschillende versies van de gebeurtenis!
Dat gaat niet goedkomen zo!

Hoe is de afloop?

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Belezen gebruiker
Weet er zelf (gelukkig) het fijne niet van, maar zit volgens mij wel een kern van waarheid in wat @Jasonwachtmeester zegt. Als je veel water drinkt is je urine verdund dus de drugsmetabolietenconcentratie in het sample zal lager zijn (maar niet nul, mocht je drugs gebruikt hebben). Als ze merken dat je opvallend verdunde urine hebt, zal de meting niet geldig zijn en zal je een nieuwe test moeten afleggen. Althans, dit is hoe ik het vaker gehoord heb.

Uiteindelijk doen die trucjes allemaal weinig uiteraard, daar heb je sowieso gelijk in.

Zag best veel voorbijkomen over het veel water drinken. Kan het niet laten daar nog even op in te haken. Bij een goede urinetest kijken ze ook naar de hoeveelheid kreatinine in het sample. Dit is een afbraakstof van je spieren en wordt constant door het lichaam uitgescheiden. Hiermee checken ze dus of je sample wel urine is en of het niet sterk verdund is.

Die tests zijn behoorlijk goed doordacht wat dat betreft.

De Zandman

Badass junkie
Ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die in een condoom wat schone urine bewaren, op het lichaam gedragen is deze warm, en het schijnt weleens te lukken om zo de test te omzeilen. Nu weet ik alleen niet, in hoeverre er controle is nabij de pispot. Als de controleur er letterlijk bovenop kijkt, dan lukt dat natuurlijk niet....ik zou dan zeggen:. Met iemand die er zo dicht bij staat en naar mijn verrichtingen kijkt, nou, dan kan ik niet eens plassen, want dan zit er gevoelsmatig een knoop in!

LucidLucy

Belezen gebruiker
Geen idee hoe ze dat bij het CBR doen. Bij mij in de kliniek staan ze er gewoon op te kijken. Heb er ook moeite mee, maar het went wel hoe vaker je het doet.

Moet ik wel zeggen dat ze je wat ruimte geven. De deur moet open staan en ze moeten kunnen zien dat je niet rommelt. Maar het is niet zo dat ze even uitgebreid je zaakje gaan bekijken.
Sommigen zijn zo netjes om de stromende kraan even aan te zetten. Dat helpt opzich wel.

Het is niet m'n favoriete onderdeel van therapie. Maar ja, de groep veilig houden en eerlijkheid stimuleren is wel belangrijk. En het werkt wel voor velen! (Als je eerlijk bent over terugval zijn ze heel meedenkend, als je liegt niet en is de therapie snel gedaan.)

Hey ik wil mijn verhaal wel doen en goed vanaf gekomen.

daarna bloedtest met te hogen waarden. Ik Kreeg een brief can cbr dat ik tot nader onderzoek mijn rijbewijs gewoon nog mocht houden.

Kan aan mij liggen..... Maar heb je definitief uitslag gekregen dat je je rijbewijs mag houden, of wacht je nog op de uitkomst van het onderzoek? als ik het zo lees zo ik je nog niet rijk rekenen. Maar kan dus aan mij liggen. gegroet

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan