• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Changa : DMT Deel 2 en 3!!!!!!!!!

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
Eergisteren had ik hier mn eerste changa ervaring gereport. Ik heb het gister nog 2 keer gedaan. Zelfde plek, zelfde vriend "D"

DEEL 2
Eerste keer durfde ik toch niet helemaal goed te inhaleren (aangezien de heftigheid van de vorige keer), dit resulteerde tot slangen over de rechterkant van mijn gezicht en een intens gevoel dat niet uit te leggen is.

Goed... ik wou eigenlijk veel dieper... dus even wat gaan eten in de stad en na een uur of 3 nog maar is geprobeerd

DEEL 3
Ik zei tegen D: nu gaan we dr voor de volle 100 voor.
D lachen.
D:"shit man ik vind het toch lastig"
En hij besloot om het die dag niet te gaan doen

Het pijpje wordt weer netjes gevult
Ik neem de diepste hijs mogelijk.. ohh shit nu gaat het komen denk ik al.. en dieper en dieper
hoor geluiden heel vreemd
en dieper en dieper

Ik ga door een helder gekleurde tunnel met verschillende vormen. De meeste stukken zijn geel van kleur. Ik ga er met grote snelheid doorheen. Vrouwelijke wezens begeleiden me en zeggen me dat ik dit al ken en dat dit vertrouwd is.

Het gevoel dat hierbij zit is nog intenser...
Zo omschreef ik het direct na de trip:
Elke dag beleef je op een andere manier, je hebt een andere perceptie over alles.
Tijdens het moment beleefde ik alle emoties en percepties van misschien wel heel mijn leven tegelijk. Het was de ultieme wijsheid.

Met raar gebliep hoorde ik de vrouwelijke wezens met elkaar communiceren. De wezens hielden mij beet in de echte wereld.

Ik deed mijn ogen open (wist niet eens dat ik ze dicht had) en zag D vervormt en nogal eng eruit zien. Heel de kamer golfde, maar was er niet echt bang voor. Vertelde D wat ik had meegemaakt en D vertelde hoe ik erbij zat:
Ik bleek te kreunen en heeeel rustig adem te halen tijdens het trippen. Zelf totaal geen weet van natuurlijk.

Hoe is het mogelijk dat je dit mee kan maken? Valt dit uit te leggen met: dit stofje reageert op dat stofje? Als iemand het weet.....

Een ongelofelijke ervaring die ik nooit meer zal vergeten.

Atropa

Bewuste gebruiker
Hey, ik herken je verhaal. Ik heb het achterstevoren gelezen om er zelf een betere voorstelling van te kunnen maken. :)

Het is alsof je door spontaan verschenen, ultra kleurrijke psychedelische velden wordt heengezogen met soms direct inzichten die heel duidelijk en helder zijn en vrijwel niet anders dan het 'normale leven'. Met een smak ben je het 'normale leven' vergeten en lijkt het bizarre kleurrijke DMT spectrum een realiteit.

Op dat moment lijkt de betekenis van jezelf je in een fractie tot in je kern te treffen. Het is zo bijzonder dat je er bijna huilende vreugde van kunt krijgen, diepe extase of gewoon een enorm enthousiasme. Soms denk je even heel bang te worden, maar voor dat je echt bang kunt worden, suis je je door naar weer door diepere kathedralen van patronen met totaal nieuwe betekenissen, gevoels sensaties en vaak buitenzinnige euforie of warme liefde. Soms vormen wezens zich uit de energie en vibratie en het is dan net alsof je met hen in contact staat. Het kan heel vertrouwd voelen als je het vaker rookt merk ik.

Het heeft veel weg van veel paddestoelen, maar DMT is een stuk rechtlijniger en je bent ook echt letterlijk in een andere dimensie omringd. Lichaamsloos en ontwetend van deze wereld voor zolang het duurt.

DMT is een eigenlichaamsstof die in de pijnappelklier wordt geproduceerd in geringe hoeveelheden. Google eens voor Rick Strassman of Terence McKenna, die hebben veel research gedaan omtrent dit stofje.

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
Thanks voor de info, ben van terrence een hoop wijs geworden, maar blijft toch vrij vage informatie...

Heb een paar vraagjes:
Atropa, hoe vaak heb jij DMT gedaan?
Heb je er iets aan gehad?
Doet het wat op de langere termijn? (ik heb het idee dat ik hoofdpijn er van krijg 2 dagen later en een licht dipje)

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik denk zo'n 20 keer, maar slechts 4 keer echt doorgebroken, heel vaak er net tegenaan.

Het is eigenlijk te sterk en te kort om er een subjectieve wijsbegeerte uit op te maken. Voor mij is het liefde in z'n puurste en diepste vorm, misschien wel de activering van het bewustzijn. Het heeft een sterke impact op me gehad in de zin van de fascinatie over de doorgrondig achter ons bewustzijn. Maar het is zo overdonderend en onverklaarbaar mooi dat juist woorden niet meer nodig zijn. :wink:

Ik probeer er zelf niet teveel achter te zoeken, juist 'laten gaan' en de ervaring accepteren zoals deze is maakt het voor mij iets om naar uit te blijven kijken.

Schadelijk is het niet, alleen geldt net als voor andere psychedelica dat je met je zelf eerlijk moet zijn als je je er niet fijn of prettig bij voelt.

Bovenaan