Changa maken met DMT (en/of mao remmende kruiden)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo iedereen,

Ik heb nog ongeveer een gram pure DMT. Maar na het een paar keer gerookt te hebben, vind ik het net iets te heftig (wil het voor later bewaren).

Nu wil ik er eigenlijk changa van maken.

Maar nu is mijn vraag, hoe doe ik dit? Kan ik de DMT samenvoegen of mengen met een kruid met mao inhibitor of zijn hier andere manier voor?

Ik hoor het graag!

Chr0nic

Experimenterende gebruiker
Geen idee of ik nu regels verbreek, bij voorbaat mijn excuses.

Changa maken kan op verschillende manieren. Mijn ultieme mix die ik eigenlijk bijna altijd maak is het volgende:

- 1 gram DMT oplossen in 10ml warme Ethanol.
- ongeveer 300/400 mg Freebase Harmine toevoegen..
- Goed roeren tot de harmine en dmt opgelost zijn. Ik mix de boel altijd in een shotglaasje.
- Vervolgens weeg ik 1 gram plant materialen af. (blauwe lotus blaadjes, mullein, damiana etc, wat je zelf lekker vind roken)
- dit gooi in het shotglaasje bij de opgeloste dmt en harmine.
- even alles mengen en roeren en vervolgens laten staan tot alle ethanol verdampt is.
- dan gooi ik alles op een bord en spreid het een beetje en laat het nog paar dagen liggen tot het compleet droog is.
- het product is nu klaar om te gebruiken (ik rook het in een jointje en soms met een bong)
- Enjoy wat moeder natuur ons gegeven heeft, het meest fantastische stofje op aarde, DMT, ik kan er maar niet over ophouden hoe geweldig het is.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan