• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Changa, spacecriminal in hyperspace, de creatie van menselijk bestaan

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Sinds een tijdje maak ik mijn eigen changa. Nog steeds ben ik aan het experimenteren en zoekende naar de beste mix. Eerder deed ik er duidelijk te veel harmine doorheen wat resulteert in een gefilterde ervaring. Maar sindskort heb ik door hoe ongefilterd de changa ervaring kan zijn. Bijna identiek aan pure dmt, maar dan langer.

Sinds mijn laatste mix heb ik zulke mooie trips ervaren, de mooiste en meest aangrijpende ooit. Ik ben echt gefascineerd door de werking van changa en besloot om op ontdekkingsreis te gaan. Dit resulteerde in korte maar zeer verbluffende trips en inzichten. Ook heeft het mij hele donkere kanten laten zien.

De eerste sessie in deze serie van ervaringen was ik 3 weken nuchter wat betreft psychedelica.

Ik rookte de changa s'avonds in de achtertuin onder mijn heater met oordopjes in en luisterde naar Wachuma's wave van Byron Metcalf. Dit bracht mij meteen in een ceremoniële sfeer. Deze sessie heb ik de changa joint opgestoken en meteen na 2 trekjes merkte ik dat deze mix heel hard aansloeg. Ik voelde mij meteen zweverig en nam in totaal 4 trekjes van de joint. Ik sloot mijn ogen en de visuals waren prachtig. Ik zag intense kleuren en levende entiteiten en ik gaf mezelf volledig over.

Ik wekte de aandacht van een entiteit, oftewel een onstoffelijk wezen waarmee ik op telepathische wijze een diep liefde gevoel ontving. Eenmaal in contact pakte hij mij hard beet als een omhelsing, een soort arm om mij heen en een hand op de rechter kant van mijn hoofd. Deze aanraking voelde ik door mijn hele wezen en ook op mijn stoffelijke lichaam was er een duidelijk gevoel van aanraking.

Ik kwam tussen patronen van de ether waarin ik zweefde en dit warmhartige wezen terecht waarna er een reeks nieuwe patronen volgde met daarin een soort dia's met daarop beelden die aan het afspelen waren. Hierna werd ik in één van die dia's gezogen en kwam in een episode terecht, zo mooi en gedetailleerd, werkelijk beyond my wildest dreams.

Het was hier helder, verlicht, en scherp. Een ultra HD vision, 4 dimensionaal, zo prachtig! En het voelde zo echt. Ik was in een grote lichte ruimte en wederom kwamen er slingers van geometrische patronen met dia's waar (voor mijn gevoel en interpretatie) de eerste mensen werden ontwikkeld. 4 dimensionale cocons met mensen die hierin bewegelijk door de vliezen waarin ze zaten hun handen en hoofden stoken en ik zag hun gezichten en lichamen zo scherp (of misschien zelfs nog scherper) als in onze 3d realiteit.

De eerst geschapen mensen hadden een donkere huidskleur. Ze waren aanwezig in alle vormen van volgroeidheid. Van kleine kinderen tot tieners tot volwassenen. Tijdens deze visuals zweefde er een regenboog achtige slinger langs, of doorheen (niet omschrijfbaar dit stuk) die voor mij als betekenis een soort draad van evolutie was vanaf het begin van het menselijk leven. Dit was de episode waarin ik de onstoffelijke zielen in onze stoffelijke mensen lichamen kwamen. Het leven was ontstaan zoals wij dit nu ervaren.

Na dit stuk stonden de mensen op een spiraalvormige trap wat een podium voorstelde in een hele grote dichte ruimte waar deze mensen op volgorde van volgroeidheid in hoogte gepresenteerd werden aan de onstoffelijke wezens. Onderaan jonge kinderen, daarna een tiener meisje en jongen en op de hoogste trede een volwassen man en vrouw. Allen hadden ze een gouden kroon of een ander soort versiering op hun hoofd en een bloot bovenlichaam. Het deed mij heel erg denken aan gouden versiersels die je ook vind bij Egyptische farao's.

De mensen zoals omschreven stonden op het podium en werden tentoongesteld in een grote ruimte. Als een soort presentatie. De evolutie van het leven zoals wij mensen zijn ontstaan en ontwikkeld.

Kort na deze tentoonstelling kwam het rode licht van mijn heater lichtelijk door de trip schijnen en verdween de HD vision die overging in abstractere visuals. Nog steeds was de aanwezigheid van de entiteit die mij beetpakte aanwezig maar vervaagde wat doordat hij meer afstand nam en iets verder van mij vandaan ging. Het ging over in een wat mechanisere vorm en werd steeds onduidelijker. Ik realiseerde dat ik moest bijnemen of gewoon dankbaar moest zijn voor wat ik mocht meemaken en op een ander moment terug te keren tot deze prachtige staat van zijn.

Het was een verbluffende ervaring en ik was zo dankbaar dit te mogen ervaren. Ik heb het gelaten voor wat het was en heb nog een kwartier genoten van abstracte patronen met kleuren en nagedacht over de trip. Mijn interpretatie is dat het liet zien dat wij mensen geschapen zijn in een andere dimensie alvorens wij op aarde terecht gekomen zijn.

Het menselijk leven is een ultieme ervaring die gecreëerd is om zielen te verrijken door gevoelens en emoties te ervaren op een ander level dan de onstoffelijke wezens dit kunnen. Het was voor mij een bevestiging dat het menselijke bestaan een les is voor mijn ziel en wat er ook gebeurt je dankbaar mag zijn voor deze les. Het leven is een gift van God. Hoe pijnlijk en moeilijk het leven soms ook kan zijn. Alles heeft een reden, en alles heeft zin.

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Prachtige tripbeschrijving, zelf nog geen ervaring met Changa, maar klinkt heel intens.
Het deel dat je beschrijft van de dia's is voor mij heel herkenbaar , ikzelf heb een vrij gelijkaardige situatie ervaren onder een 1.8 - 2 gram dosis gedroogde McKennais anderhalf jaar geleden ondertussen. Nadat ik in contact was geweest met een entiteit die na wat opzoek werk 'the green Man' genoemd kan worden werd ik in een zwarte ruimte geschoten, hier was een oneindige rij te zien met ontelbare soort van dia's met op elk van de dia's bewegende situaties zichtbaar, telepathisch heb ik op een van de dia's toen mijn focus gelegd waardoor ik daarin werd gezogen en het leven van een vrouw van geboorte tot dood zich afspeelde , waar ik als een soort van algehele consciousness in aanwezig was.

Het is een heel interessant perspectief, inzicht dat je deelt over het ontstaan van de mens.

Het leven is inderdaad een gift van God, ik zou graag daarbij aanvullen dat wij allen God zijn, het leven is een gift aan onszelf met anderen woorden, om uit te leren en in te groeien, om uiteindelijk ten volste en met alle echtheid te ervaren dat we licht zijn. Alles zijn. Niets zijn.

En God zag dat het goed was :blush:

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Enkele dagen na deze trip ben ik teruggekeerd. Dit was een veel heftigere ervaring die ik ook zeker zal delen. Echter ben ik nog aan het verwerken en pas als de tijd rijp is zal ik dit posten. Dit was wederom een episode, maar met veel meer de goddelijke krachten en ook de donkere kant daarvan. Hierin krijg ik grote inzichten gevisualiseerd over God en met hele duidelijke beelden.

Het blijft moeilijk om te zeggen wat je gezien hebt op dmt/changa als absolute waarheid aan te nemen, maar de realiteitsverandering van nuchter naar dmt is een 1 op 1 verandering. En de visuals zijn nog scherper en gedetailleerder dan in mijn huidige realiteit. Ik ga er altijd met een meditatieve staat in, juiste muziek op... En ik glij er zo in. Super gedetailleerde episodes over ons bestaan buiten de 3d demensie.

Maar echt... Haarscherp..!

Voor mij heeft het veel betekenis. Ik kan deze beelden en gevoelens gewoon niet ontkennen en zeggen dat het enkel een drugs waardoor ik hersenspinsels krijg. Voor mij is het echt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Interessante ervaring hoor @Space Criminal !

Ik heb nog maar beperkte ervaring met Changa en heb er nog niet zulke "gedetaileerde" ervaringen mee gehad. Ik heb toevallig afgelopen weekend nog eens Changa gerookt. Na drie trekken ging ik al behoorlijk hard en zag ik alleen nog maar Visuals in een soort van 360 graden zicht overal om me heen. Maar echt contact met entiteiten heb ik nog niet gehad. Vind jij het ook lastig om op gegeven moment nog een laatste teug te nemen terwijl je al keihard tript?!

Voor mij heeft het veel betekenis. Ik kan deze beelden en gevoelens gewoon niet ontkennen en zeggen dat het enkel een drugs waardoor ik hersenspinsels krijg. Voor mij is het echt.
Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Interessante ervaring hoor @Space Criminal !

Ik heb nog maar beperkte ervaring met Changa en heb er nog niet zulke "gedetaileerde" ervaringen mee gehad. Ik heb toevallig afgelopen weekend nog eens Changa gerookt. Na drie trekken ging ik al behoorlijk hard en zag ik alleen nog maar Visuals in een soort van 360 graden zicht overal om me heen. Maar echt contact met entiteiten heb ik nog niet gehad. Vind jij het ook lastig om op gegeven moment nog een laatste teug te nemen terwijl je al keihard tript?!

Mooi beschreven. Dat is hoe ik ook tegen mijn DMT ervaring aankijk.
Ik heb minder moeite om meer tuigen te nemen, rook jij het ook in een joint @Eik?

En wat betreft de dmt entiteiten, dat heb ik pas mogen ervaren sinds deze changa mix. Dit is bijna 1 op 1 met pure dmt, maar dan langer. Maak jij je changa zelf?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ja ik rook het ook in een joint. Heb jij ook ervaring met het roken van changa in een waterpijp?

En nee ik maak de Changa niet zelf. Lijkt me wel leuk maar dan zou ik eerst eens moeten leren om zelf DMT te extraheren denk ik... Want om met hele kleine beetjes DMT te Changa te gaan maken lijkt me ook wat overdreven.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Ja ik rook het ook in een joint. Heb jij ook ervaring met het roken van changa in een waterpijp?

En nee ik maak de Changa niet zelf. Lijkt me wel leuk maar dan zou ik eerst eens moeten leren om zelf DMT te extraheren denk ik... Want om met hele kleine beetjes DMT te Changa te gaan maken lijkt me ook wat overdreven.
Nee ik adviseer je zeker niet om dmt te kopen voor de hoofdprijs en hier changa van te maken...

Nu nog geen ervaring met het roken via waterpijp. Wel heb ik een glazen pijpje met rooster die ik binnekort eens ga testen. Ik vraag me af hoeveel ik erin zou doen... Ik denk eerst maar beginnen met 100mg changa, dus 40mg dmt. Kijken hoe dit binnenkomt.

Maar mocht je degenen kennen die de changa maakt zou ik zeker mijn laatste recept aan hem doorgeven :wink:

Ben zo benieuwd hoe andere reageren op dit recept. Mijn vriendin vond hem veel te dmt/alien achtig. Terwijl ik dit juist geweldig vind!

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Is de DMT nou zo geel of is dat wat anders?

En ruikt je hele huis er niet naar? :wink: of valt dat mee voordat je het rookt?
Haha😂 nee m'n schuur is m'n breaking bad Meth lab 😜👌🏻

Het is niet alleen de dmt, ik denk zelfs voornamelijk de kruiden die de gele gloed op het glas achterlaten, want mijn dmt is sneeuw wit! Uiteindelijk zijn de kruiden waar ik de dmt in laat trekken allemaal thee soorten. Dus die geven wel hun geel bruinige kleurtje af. Zeker met alcohol!

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha😂 nee m'n schuur is m'n breaking bad Meth lab 😜👌🏻
Misschien wel zo handig :tonguewink:

Het is niet alleen de dmt, ik denk zelfs voornamelijk de kruiden die de gele gloed op het glas achterlaten, want mijn dmt is sneeuw wit!
Not hating on your product man! :tongueclosed::wink:

Uiteindelijk zijn de kruiden waar ik de dmt in laat trekken allemaal thee soorten. Dus die geven wel hun geel bruinige kleurtje af. Zeker met alcohol!
Aha :)

Even wat anders. Word jij ook zo heel warm aan het begin van een changa (en/of pure DMT) trip? Dat was ik even vergeten, maar schoot me laatst weer te binnen. Super warme handen had ik vooral. Dit was alleen in het begin even. Toen ik me er helemaal aan overgaf was dat helemaal weer weg.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Nee eigenlijk niet. Maar even een kleine uitleg van mijn changa ritueel in de winter.

Vaak doe ik het savonds na een warme douch. Vaak neem ik een paar trekjes van een hasj joint voordat ik naar buiten ga. Ik rook het dan onder mijn heater in de achtertuin dus koude handen heb ik dan wel eens.

Ik had het 1x zo koud dat ik echt aan het rillen was de hele tijd. Het was toen 1 graden buiten. Ik zag in kleermakerszit en ik begon met mijn handen over mijn voeten te wrijven. Het verstoorde mijn trip zo erg dat ik halverwege mijn ogen open deed en mijn omgeving was zo geniaal mee veranderd. De bloempot op tafel was een mannetje geworden die mij stond aan te moedigen om op temperatuur te komen 😂 het paste ook precies bij de muziek die ik in mijn oortjes had aangezet. Als een korte dikke sjamaan uit de rimboe stond hij al dansend op mijn tempo van ademhaling mee te bewegen 👌🏻goud moment😉

Ook de ruimte waar ik was met mijn ogen dicht nam ik deels mee m'n eigen realiteit in.

Het kan echt een bizarre overschakeling zijn als je zo diep in een trip zit en ineens je ogen opend op changa.

Op een dmt breaktrough ervaring breekt me het zweet soms wel eens uit, maar dat is meer door de shock. Dat je echt het gevoel hebt dat je bent overleden.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Space Criminal
Wat een vreemde changa visuals heb jij steeds. :tonguewink: Vast wat meer binnen gekregen dan ik. :wink:

Hmm, misschien moest mijn lichaam echt even wennen aan de stof en werd het daarom zo warm. Of het was gewoon heel spannend... Aan de andere kant, als ik het 's avonds buiten zou doen in de winter, heb ik het waarschijnlijk ook niet zo gauw warm...

Je wilt die geur zeker ook niet in je huis de rest van de dag(?)

Heb ook wel vaker gehoord dat mensen op DMT door de oogleden of zelfs hun handen heen de kamer/omgeving kunnen zien...

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Heb ook wel vaker gehoord dat mensen op DMT door de oogleden of zelfs hun handen heen de kamer/omgeving kunnen zien...
Ik heb nog nooit door een muur heen kunnen kijken op dmt 😂😂 wel andere openbaringen die er anders niet zijn.

@Space Criminal
Wat een vreemde changa visuals heb jij steeds. :tonguewink: Vast wat meer binnen gekregen dan ik. :wink:
Grote trekken, zo groot mogelijk en zo lang mogelijk binnenhouden. Dan kan je op 5 trekken echt al heel ver gaan, zonder dat het beangstigend wordt.
Je wilt die geur zeker ook niet in je huis de rest van de dag(?)
Sterker nog, op 'n gegeven moment rook m'n hele huis er naar. En nog steeds na een half jaar geen dmt of changa binnen ruik ik altijd nog een ondertoontje van dmt in m'n huis. Dus raam open en de deuren van je de kamer dicht houden @Mindless

😊je bent gewaarschuwd 😜

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Grote trekken, zo groot mogelijk en zo lang mogelijk binnenhouden. Dan kan je op 5 trekken echt al heel ver gaan, zonder dat het beangstigend wordt.
Volgende keer maar 5 trekken proberen dan. (als dat lukt met wat er over is van de joint) Mijn hijsen waren al diep en hield ik al lang in, al raakte ik mijn aandacht bij de latere hijsen wel een beetje kwijt omdat ik me al vreemd begon te voelen, die hadden wellicht beter gekund... Volgende keer dus nog meer richten op zoveel mogelijk binnen krijgen en lang mogelijk binnenhouden.

Sterker nog, op 'n gegeven moment rook m'n hele huis er naar. En nog steeds na een half jaar geen dmt of changa binnen ruik ik altijd nog een ondertoontje van dmt in m'n huis. Dus raam open en de deuren van je de kamer dicht houden @Mindless

😊je bent gewaarschuwd 😜
Goed dat je het zegt...

Want dat wil ik echt liever niet, die geur maanden in mijn huis... Eventueel kan ik nog op mijn balkon gaan zitten als het niet te koud is buiten. Heb daar een grote zitbank gemaakt waar ik wat kussens op kan leggen.

रति

Wijs gebruiker
Volgende keer maar 5 trekken proberen dan. (als dat lukt met wat er over is van de joint) Mijn hijsen waren al diep en hield ik al lang in, al raakte ik mijn aandacht bij de latere hijsen wel een beetje kwijt omdat ik me al vreemd begon te voelen, die hadden wellicht beter gekund... Volgende keer dus nog meer richten op zoveel mogelijk binnen krijgen en lang mogelijk binnenhouden.

Goed dat je het zegt...

Want dat wil ik echt liever niet, die geur maanden in mijn huis... Eventueel kan ik nog op mijn balkon gaan zitten als het niet te koud is buiten. Heb daar een grote zitbank gemaakt waar ik wat kussens op kan leggen.
Soms zit de geur ook gewoon in je neus of herinnering en denk je het overal te ruiken :wink:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Soms zit de geur ook gewoon in je neus of herinnering en denk je het overal te ruiken :wink:
Ja dat zal zeker meespelen. Ik associeer de geur nu trouwens wel heel erg met de ervaring. Daarom vond ik het ook zolang zo lekker ruiken denk ik, omdat ik er zo'n prachtige ervaring mee had... Toch, na een dag had ik wel een beetje genoeg van de geur, maar gelukkig niet van de herinnering aan de changa trip. :wink:

रति

Wijs gebruiker
Sins ik DMT voor eerst gedaan heb, denk ik ook steeds dat ik het buiten ruik? Zal wel niet.. Zit vast tussen mijn oren denk ik 🤪
Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeld :wink: Bij mijn Bufo Alvarius ceremonie werd er oa ook een smudge wierook gebrand. Sindsdien als ik die geur ruik... 🚀

Laatst bewerkt:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb wel eens gelezen dat DMT in vele planten zit, zelfs in gras geloof ik. Wie weet heb je wel een supergevoelige neus ontwikkeld :wink: Bij mijn Bufo Alvarius ceremonie werd er oa ook een smudge wierook gebrand. Sindsdien als ik die geur ruik... 🚀
Even terzijde, maar wierook in huis blijkt net zo schadelijk te zijn als roken. Is sinds kort gebleken uit onderzoek van het Belgische Test Aankoop. Er blijken diverse kankerverwekkende stoffen te zitten in wierook en er komt ook fijnstof en koolmonoxide vrij. Toch niet zo onschuldig als je misschien zou denken dus.

Dan beter maar gewoon DMT geur in je woonkamer... Veel beter voor je.

रति

Wijs gebruiker
Even terzijde, maar wierook in huis blijkt net zo schadelijk te zijn als roken. Is sinds kort gebleken uit onderzoek van het Belgische Test Aankoop. Er blijken diverse kankerverwekkende stoffen te zitten in wierook en er komt ook fijnstof en koolmonoxide vrij. Toch niet zo onschuldig als je misschien zou denken dus.

Dan beter maar gewoon DMT geur in je woonkamer... Veel beter voor je.
:flushed::joycat::tilttearlaugh::handok:

Lucy100

Belezen gebruiker
Ja dat heb ik zeker gelezen. En dat ik een bovengemiddeld reukvermogen heb is zeker. Maar die had ik al voor de DMT.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan