CHAOS!

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik rook nu al een tijdje wiet.
Ik zie overal verbanden, complotten..
Het is niet normaal meer, m'n geest krijgt geen rust.
Alles wat ik denk/filosofeer klopt voor een groot deel, nuja vele mensen zijn het toch met me eens.
Ook niet blowers imo :wink:

Het probleem is dat ik vroeger juist wiet begon te roken om geestelijk wat rustiger te worden, omdat m'n hoofd altijd al chaos geweest is.
Maar nu na een groot jaar is het nog erger dan vroeger zonder wiet :openmouth:

Kan iemand me helpen om m'n rust terug te vinden?

grts

Extisi

Wijs gebruiker
Stoppen met blowen? Gewoon een tijdje.
En dingen doen die je leuk vind. Hobby's o.i.d. en af en toe een rustmoment in stellen. Geen mobiel erbij, geen telefoon etc. gewoon even tijd voor jezelf.

anon22

Belezen gebruiker
lijkt op lichte symptomen van schizofrenie.
stop met blowen neem rust, wanneer het na een tijd niet beter word bezoek een dokter/ psych.

acidboy

Badass junkie
Interessant, mijn huisgenoot kampt op het moment met een beetje dezelfde ´problematiek´.

Mijn gedachten waren ook: lichte symptomen van.. psychose/schizofrenie.

Ik heb het mijn huisgenoot aangeraden, zal dat ook bij jou doen: stop eventjes met blowen tot je weer wat 'normaler' gaat voelen, gaat dit niet over dan is een huisartsbezoek wellicht op zijn plaats.

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb iets soortgelijks, waar wiet eerst rust in mijn hoofd bracht omdat ik niet meer aan 10 dingen tegelijk en door elkaar denk heb ik nu regelmatig dat ik juist veel actiever, sneller en vooral waziger na ga denken :P

Ligt ook wel een beetje aan mezelf omdat ik lange tijd heb door meditatie-technieken heb gekeken hoe psychedelisch het effect van wiet kan zijn. Na een aantal jaar iedere dag spacen kan ik toch wel zeggen dat je hier redelijk ver mee kan komen :P

Dus voor mij ook eventjes geestelijke rust ^_^

Bovenaan