• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Chewbacca, turn off and let go!

L

Lid 6909

Gast
wie? wat? waar? hoe?
alleen ik
~100mg ketamine, (eyeball'ed, dus het kan ook 150 zijn)
in bed
schemerige kamer, Bluetech draaiende.

Ik had de behoefte om een keer iets in mijn eentje te proberen, een paar week geleden had ik thuis de kans om 2cb te gebruiken, maar heb dit uiteindelijk niet
gedaan, om wat voor reden dan ook. Maar de wens om een keer een ervaring op te doen in mijn eentje is toen dus blijven staan, nu had ik nog ongeveer
200mg 87% R-Ketamine over van het weekend, waar we dit met een paar vrienden gebruikt hebben. Nu leek Ketamine mij wel geschikt om te proberen in mijn eentje,
vanwege de korte duur van de trip, en het algehele gevoel wat Ketamine met zich meebrengt, ik vind dit nou niet zo zeer een drug om helemaal parra te worden
als je alleen bent. Daarbij had ik ook het report van leppeh gelezen, en dat was wel vet. Zo gezegt, zo gedaan. Ik ging Ketamine gebruiken, nog even de perfecte avond uitkiezen en dit gaat helemaal goedkomen!

Maandagavond, er zijn eerst een 3-tal vrienden bij mij langs geweest om even te relaxen en een jointje of twee te roken. Ik had al besloten dat ik de Ketamine
ging nemen als mijn vrienden eenmaal weg waren. Toen mijn vrienden eenmaal gedag hadden gezegt, ben ik even een jointje gaan draaien voor de houtkachel, en
heb twee lijntjes van ~50mg neergelegd, wat ik met tussenpauzes van een paar minuten ging nuttigen met behulp van mijn dubbel-loops neus, oftewel beide neusgaten :grin:

Ik heb toen direct de lichten in huis uitgedaan, en ben met een glaasje sap richting mijn slaapkamer gegaan. Onderweg voelde ik al de eerste signalen van de
K die ik zojuist had genuttigd. Ik ging met grotere stappen lopen, omdat ik dit altijd als zeer prettig ervaar op de ketamine ik liep dus als een soort man
on the moon door het huis, totdat ik op mijn kamer kwam. Mijn beeld veranderde alweer alsof ik in een zeepbel zat, en ik probeerde dan ook met mijn arm als
ruitewisser het beeld schoon te vegen, wat uiteraard niet lukte en resulteerde in stille lachbui, omdat ik anders mijn moeder wakker maakte. Ik heb even
mijn tanden gepoetst en ben in bed gaan liggen met Bluetech zachtjes uit de speakers. Bluetech vind ik echt de perfecte tripmuziek, aanrader!

Nu lag ik lekker in mijn bed, wat tevens een waterbed is. Ik sloot mijn ogen, en voelde de ketamine stromen, ik voelde echt de warme gloed door heel mijn
lichaam, heerlijk! Ik werd gewichtsloos, wat komt door het waterbed, maar de ketamine versterkte dit gevoel zo erg, dat ik begon te vliegen. Ik vloog door
een zwarte kamer met overal gouden vlekken, deze gouden vlekken vertelden mij iets, maar ik kon niet begrijpen wat maar toen ik stopte met nadenken en me gewoon
weer liet gaan wist ik wat ze bedoelden, de gedachte, het nadenken, het willen begrijpen, wat ik vaak heb als ik drugs op heb, dat moest ik laten varen ik
moest nu de Ketamine zijn ding laten doen, en na die tijd terugdenken aan wat voor moois ik allemaal gezien heb, en wat hiermee bedoeld werd. Toen ik dit dacht
voelde het alsof ik werd afgeschoten, ik vloog in mijn kamer door een zwarte gang, ik zag mezelf niet vliegen, maar het voelde zo. Ik werd constant beschenen
met blauwe lampen, de blauwe strepen vlogen mij langs mijn oren. De gouden vlekken kwamen weer terug, en het voelde alsof ik in de achteruit ging.
Dit was echt een heel apart gevoel, het voelde ook net alsof ik zwaarder werd, en dus verder in mijn waterbed werd getrokken. Dit gevoel beantwoorde ik met
een schrikbeweging, die mij onbewust mijn ogen liet openen. Snel deed ik ze weer dicht omdat het mij niet beviel met mijn ogen open.
Ik was direct weer weg, maar zag ik de blauwe strepen weer, en ik ging weer omhoog, eerst schoot mijn ene been de lucht in, toen mijn andere, en toen ging
mijn hele lijf weer mee. (ik bewoog niet echt, maar dit was een gevoel, maar het voelde heel echt, ik moest ook echt voelen of ik niet bewoog) Eenmaal afgeschoten
merkte ik dat ik weer bij de blauwe kleuren was beland, maar dat ze dit keer minder goed te zien waren, en dat het gevoel minder intens werd.
Dit was voor mij een teken dat de Ketamine begon uit te werken, en dat ik het mooiste dus gehad zou hebben. Ik deed mijn ogen open, en ging even kijken hoelang
ik nou bezig was geweest. Het voelde voor mij als een flits, als een paar minuten. Ik was toch zo'n 40 minuten weg geweest.

Ik bleef in bed liggen en voelde mezelf weer terug komen, ik voelde het waterbed weer, ik was niet gewichtsloos, alles voelde weer vrij normaal.
Wat een avontuur dacht ik bij mezelf, je gaat zoveel dieper in je eentje, zeker iets om vaker te doen.

PS, het moment toen ik voor het eerst werd afgeschoten was echt:
Het moment waar ik gewoon totaal vrij was van gedachtes.
Ik ervaarde alleen maar op dit moment, dit gaf mij zo'n prachtig gevoel.

Dit was mijn report, ik vond het zeer moeilijk om iets leuks te typen over zo'n voor mij hele vage drug als Ketamine

Bedankt voor het lezen! (ik heb het in kladblok getyped, dus mss is de indeling wat fout)

leppeh

Bewuste gebruiker
Re: Ketamine, turn off and let go!

Leuk reportje, het is inderdaad vaak moeilijk om een zinnig stukje te schrijven over zo'n abstracte ervaring! :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
Re: Ketamine, turn off and let go!

Dankje.

En ja ik vind Keta en Salvia echt drugs waar ik geen tripreport van kan schrijven.
Deze is mss nog aardig..

Flierefluiter

Experimenterende gebruiker
Mooi report! Mag ik volgende keer wel weer mee doen? gaan we wel allebei op een bed liggen!:wink:

P.s. What a night!:grin: :hearteyes:

Bovenaan