• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Chille muziek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Neocortex

Belezen gebruiker
Excuseer me overigens voor het gebruik van het woord kanker. Ben af en toe niet meer helemaal mezelf als ik sky-high en on-top-of-the-world ben :grimacing:

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Is het mogelijk om het woord wat een verschrikkelijke ziekte beschrijft, als het niet nodig is om dit te noemen,
Gewoon achterwege te laten?!?
Ik stoor me op zich maar aan heel weinig z a ken vwb schrijven op een Forum.
Maar het woord " kanker" wordt te pas en te onpas misbruikt.
Ik heb enkele familie leden verloren na een afschuwelijk ziekbed aan deze ziekte.
Ik stoor mij enorm aan het misbruiken van dit woord, ik ben beslist niet de enige.
La ten we hiermee ophouden.
Dank u wel.

inner_search

Badass junkie
Is het mogelijk om het woord wat een verschrikkelijke ziekte beschrijft, als het niet nodig is om dit te noemen,
Ik heb enkele familie leden verloren na een afschuwelijk ziekbed aan deze ziekte.
Ik stoor mij enorm aan het misbruiken van dit woord, ik ben beslist niet de enige.
Dank u wel.
Deze persoon is al enkele dagen tot een week ge perm baned , check het van topic maar :wink: geen stress die zien we niet meer.
Was een troller.

Edit.
Ik stoor me ook aan de kanker typers , maar ben me er wel van bewust dat het in Nederland een soort van scheldwoord is zonder directe verwijzing naar de ziekte waar ik ook al familieleden aan zien gaan heb.

Ganggang💯

Badass junkie
Dank u wel.
Ik sluit me hier volledig bij aan.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Ah. Fijn om te mogen lezen dat er is opgetreden.
Ook al zou dit woord min of meer zijn " ingeburgerd ", ik ben, en blijf van mening, dat wij zelf kunnen kiezen om dit woord niet te gebruiken, anders dan waar het voor bedoeld is.
Idd. Op de tv hoor ik het al vaak, maar dat wil niet zeggen dat wij de mensen die dit doen, dan maar moeten volgen in die gewoonte.

inner_search

Badass junkie
Ah. Fijn om te mogen lezen dat er is opgetreden.
Ook al zou dit woord min of meer zijn " ingeburgerd ", ik ben, en blijf van mening, dat wij zelf kunnen kiezen om dit woord niet te gebruiken, anders dan waar het voor bedoeld is.
Idd. Op de tv hoor ik het al vaak, maar dat wil niet zeggen dat wij de mensen die dit doen, dan maar moeten volgen in die gewoonte.
Klop helemaal , maar ik zeg het nog eens.
Ik hoor het alleen bij jullie Nederlanders.
Hier in België word het woord kanker echt wel alleen voor de ziekte gebruikt.
Of je het van die morco Belgen met hun lonsdale aan die het gebruiken om stoerste doen tegen hun vrienden..

transformated

Badass junkie
Klop helemaal , maar ik zeg het nog eens.
Ik hoor het alleen bij jullie Nederlanders.
Hier in België word het woord kanker echt wel alleen voor de ziekte gebruikt.
Of je het van die morco Belgen met hun lonsdale aan die het gebruiken om stoerste doen tegen hun vrienden..
Zat hier ook juist aan te denken.
Sommige dragen dan van die buidelzakjes al denkend dat ze "dealers" zijn. Meestal lig ik krom van het lachen vanbinnen.
Zeker als ze beginnen te spreken. Kwam ze vroeger soms tegen op feestjes. "Zware Gangsters💯"

inner_search

Badass junkie
Zat hier ook juist aan te denken.
Sommige dragen dan van die buidelzakjes al denkend dat ze "dealers" zijn. Meestal lig ik krom van het lachen vanbinnen.
Zeker als ze beginnen te spreken. Kwam ze vroeger soms tegen op feestjes. "Zware Gangsters💯"
Echt eh , men overbuur is er zo 1tje 23j moeder uitschelden (Tot ik Daar op de drur ga slaan) naar mij luisterd hij :grin: vroeger deed hij wel chill en blowde ik er eens mee in de garage.
Tot hij helemaal strak op de speed zen meskunsten wou showen.
Die vloog 3 meter recht zijn garage in..
Nu luisterd hij flink :grin:

transformated

Badass junkie
Echt eh , men overbuur is er zo 1tje 23j moeder uitschelden (Tot ik Daar op de drur ga slaan) naar mij luisterd hij :grin: vroeger deed hij wel chill en blowde ik er eens mee in de garage.
Tot hij helemaal strak op de speed zen meskunsten wou showen.
Die vloog 3 meter recht zijn garage in..
Nu luisterd hij flink :grin:
Phaha :tearsofjoy: kan het best geloven:wink:
Zolang je toont wie je bent doen ze meestal toch niks op een paar uitzonderingen. Als ze alleen zijn zijn ze niet zo heel stoer meer, maar met een paar matties is het wel anders heb ik al gezien. Was wel blij dat ie later niet ze maten had gebeld anders ging ik op de spoed liggen.

inner_search

Badass junkie
Phaha :tearsofjoy: kan het best geloven:wink:
Zolang je toont wie je bent doen ze meestal toch niks op een paar uitzonderingen. Als ze alleen zijn zijn ze niet zo heel stoer meer, maar met een paar matties is het wel anders heb ik al gezien. Was wel blij dat ie later niet ze maten had gebeld anders ging ik op de spoed liggen.
Heb ook al veel slaag gehad hoor , hoort er bij.
everybody has a plan until they get punched in the mouth. Mike Tyson.

Ik vecht nu eenmaal graag , ik doe heel men leven vechtsport.
En met vechten bedoel ik niet persee straatvechter , die probeer ik zeker te vermijden als mogelijk !
Ik doe super graag bjj met men vrouw of vriend.
Lock , tap , repeat. Zonder iemand pijn te doen !
Suuuuper !
En dan dagelijks op de zak om fit te blijven :)

transformated

Badass junkie
Heb ook al veel slaag gehad hoor , hoort er bij.
everybody has a plan until they get punched in the mouth. Mike Tyson.

Ik vecht nu eenmaal graag , ik doe heel men leven vechtsport.
En met vechten bedoel ik niet persee straatvechter , die probeer ik zeker te vermijden als mogelijk !
Ik doe super graag bjj met men vrouw of vriend.
Lock , tap , repeat. Zonder iemand pijn te doen !
Suuuuper !
En dan dagelijks op de zak om fit te blijven :)
Slaag krijgen hoort erbij. Nooit plezant maar gewoon incasseren en niet aan de angst of pijn denken.
Zelf heb ik 6 jaar karate gedaan en me pa die heeft me ook wat getraind. Hij is ex-paracommando. Hij zei altijd een slag geven is gemakkelijk maar als je 1 terug krijgt is het andere koek. Voor de 1 of andere reden was hij altijd bezorgd als ik wegging, maar ik en me pa vechten/sparren wel eens, nu doen we dat niet meer echt zoveel maar echt als hij begint de enige manier om hem te raken is om eigenlijk een paar seconden rapperder te zijn. Ik denk sommige mensen verklaren ons zot :tearsofjoy:
Zelf zoek ik geen ruzie dat ligt ook niet in me natuur maar als het gebeurd zal ik er geen woorden aan vuilmaken:wink:

inner_search

Badass junkie
Slaag krijgen hoort erbij. Nooit plezant maar gewoon incasseren en niet aan de angst of pijn denken.
Zelf heb ik 6 jaar karate gedaan en me pa die heeft me ook wat getraind. Hij is ex-paracommando. Hij zei altijd een slag geven is gemakkelijk maar als je 1 terug krijgt is het andere koek. Voor de 1 of andere reden was hij altijd bezorgd als ik wegging, maar ik en me pa vechten/sparren wel eens, nu doen we dat niet meer echt zoveel maar echt als hij begint de enige manier om hem te raken is om eigenlijk een paar seconden rapperder te zijn. Ik denk sommige mensen verklaren ons zot :tearsofjoy:
Zelf zoek ik geen ruzie dat ligt ook niet in me natuur maar als het gebeurd zal ik er geen woorden aan vuilmaken:wink:
Leuk man , je hebt de zelfde band met je vader als ik 😍

transformated

Badass junkie
Leuk man , je hebt de zelfde band met je vader als ik 😍
Nice man!
Me pa en ik zijn precies hetzelfde. We kunnen evengoed tweelingen zijn. Voor de scheiding van me ouders waren we al 2 handen op 1 buik maar nu de laatste 7-8 jaar dat we alleen zijn is die band nog sterker geworden. Je weet wel wat ik bedoel zo te lezen :wink:
Als ik eerlijk ben ben ik blij dat ik alles mee heb van me pa en bijna niks van me ma. Ik zie haar graag maar me zus en me moeder te samen= ruzie voor heel de buurt, ik en me pa= kalmte voor heel de buurt.

inner_search

Badass junkie
Nice man!
Me pa en ik zijn precies hetzelfde. We kunnen evengoed tweelingen zijn. Voor de scheiding van me ouders waren we al 2 handen op 1 buik maar nu de laatste 7-8 jaar dat we alleen zijn is die band nog sterker geworden. Je weet wel wat ik bedoel zo te lezen :wink:
Als ik eerlijk ben ben ik blij dat ik alles mee heb van me pa en bijna niks van me ma. Ik zie haar graag maar me zus en me moeder te samen= ruzie voor heel de buurt, ik en me pa= kalmte voor heel de buurt.
Ja men pa kan ook soms een hothead zijn met een lontje, maar gouden hart!
Gelukkige zijn mijn ouders nog samen. 35j getrouwd nu.
Ik heb de adhd van men pa en de verslavingsgevoeligheid van men ma :grin:
Same moto's verbouwen is onze hobby.

transformated

Badass junkie
Ja men pa kan ook soms een hothead zijn met een lontje, maar gouden hart!
Gelukkige zijn mijn ouders nog samen. 35j getrouwd nu.
Ik heb de adhd van men pa en de verslavingsgevoeligheid van men ma :grin:
Same moto's verbouwen is onze hobby.
Verslavingsgevoeligheid komt wat meer van me pa en een beetje van me ma :neutral:
Ik stond altijd te kijken hoe me pa computers vermaakte al van jongs af aan. Die kan echt letterlijk alles vermaken ook al is ie heel kapot en zo ben ik er ook mee begonnen. Gamen was vroeger 1 van onze hobby's, kan alleen maar zeggen dat controllers door de lucht vlogen :tearsofjoy:
Al die stommiteiten als ik er eignlijk aan denk met hem:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Legio Patria Nostra

Badass junkie
........Hij is ex-paracommando. Hij zei altijd een slag geven is gemakkelijk maar als je 1 terug krijgt is het andere koek.
Ah, ik heb een collega, dus? Ook een paraplu commando?
Luister naar zijn advies..!!
En slagen, pijn. Deze voel je de dag erna pas.
Daar heb je geen tijd voor als je knokt.
Maar ik ga het uit de weg.
Alleen, als het nodig is, dan wordt het anders.....
In de regel is hij, die het uit de weg gaat, of kan gaan, de sterkste.

transformated

Badass junkie
Ah, ik heb een collega, dus? Ook een paraplu commando?
Luister naar zijn advies..!!
En slagen, pijn. Deze voel je de dag erna pas.
Daar heb je geen tijd voor als je knokt.
Maar ik ga het uit de weg.
Alleen, als het nodig is, dan wordt het anders.....
Vroegere op de lagere school liet ik me veel doen tot het me teveel werd... Best grappig hoe die ene tegen de grond gaat en die 3 andere gasten gewoon staan te kijken. Slimme tip van me pa wel om van eerste keer de grootste te nemen met de grootste mond ook.
Maar ik vermijd het liever. Heb geen zin in nog meer ruzie achteraf...

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Ik ben jaaaren gepest op school.
Als je onzeker bent, en wat zwakker van gezondheid, en een achternaam die ook nog eens uitnodigend is voor klasgenootjes, ten leste een onderwijzer die absurde straffen uitdeelde, tja...
Zo heb ik 3 maanden lang met mijn schoolbankje tegen de muur naast het schoolbord moeten zitten.
Dat levert een status aparte op, en zowat de hele klas kreeg ik op mijn dak met pesten..
Ik haatte de school. Echt diepe haat.
Tot de beroepsopleiding, toe.
Pas daar ben ik echt gaan werken aan mijn vakken...

Het is ongelooflijk wat voor een impact pesten heeft. En nu nog steeds wordt er veel te weinig aan gedaan....

Die ellende hield dus aan, totdat ik op les ben geweest. Vechtsport. Krav Maga.
4 x per week les.
Toen ik na een tijd van intensieve training daar van alles geleerd had, heb ik op een gegeven moment laten merken, dat het genoeg was geweest.
Na het creatieve omgaan met enkele pesters, zo was de zoon van minister van Aardenne ineens 3 kiezen kwijt zonder dat hij bij de tandarts geweest was, hield het op. Tenminste, op die school.

Na een verhuizing naar een andere stad, en dus ook de school, begon het daar weer opnieuw en moest ik wéér enige creativiteit laten zien en voelen.
Totdat....juist, ja.
Game, set and match.

Een mooie en zeer effectieve sport, dat Krav Maga. Kwam me later in het legioen óók van pas.

Ze kunnen toch wel wat, Israëli's!
Ook de Mossad krijgt les in deze tak van vechtsport, zo heb ik me laten vertellen...

Laatst bewerkt:
R

Revolutionair

Gast
Check die clip erbij..
Vanaf 7.00

Deze Deephouse house mix is ook heel relax.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan