Ik heb hawaiiaanse paddos gedroogd en vroeg me af in hoeverre de paddo trip sterker wordt als je er pure chocolade bij eet. Moet je dan per persoon een halve/hele reep eten. En wanneer moet dat? half uur voordat je de paddo's zelf opeet of het samen met de paddo's opeten?
Ik heb dus hawaiiaanse gedroogd. Daar zit veel psilocine in, zijn de hawaiiaanse ook veel slapper nu? Heb 3 bakjes voor 4 man, dat lijkt me toch wel genoeg? En een laatste vraag, Heb de paddo's 4 dagen gedroogd en bewaar ze nu in boterhamzakjes, maakt toch niet uit als ze hier een paar dagen inzitten?
Sorry voor alle vragen, maar vroeg me dit af
Petrovic zei:De 2 belangrijkste werkzame stoffen in de paddo's zijn psilosine en psilocybine.
- Psilocine verdwijnt grotendeels uit de paddo met het drogen.
- Psilocybine blijft een stuk langer in de paddo zitten als je het droogt.
Het beste kweek je dus een paddo met de meeste psilocybine erin. Hier heb je een link van verschillende paddo soorten met de psilocine en psilocybine waarden: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_info4.shtml
Succes met het kweken!![]()
Ik heb dus hawaiiaanse gedroogd. Daar zit veel psilocine in, zijn de hawaiiaanse ook veel slapper nu? Heb 3 bakjes voor 4 man, dat lijkt me toch wel genoeg? En een laatste vraag, Heb de paddo's 4 dagen gedroogd en bewaar ze nu in boterhamzakjes, maakt toch niet uit als ze hier een paar dagen inzitten?
Sorry voor alle vragen, maar vroeg me dit af