chronische verkoudheid?

space scientist

Wijs gebruiker
ik heb sinds ik gestopt met coke ben alleen nog maar een verstopte neus gehad. het is nu 20 dagen geleden dat ik het de laatste keer deed. Zou ik misschien lanst hebben van chronische verkoudheid?

Het wordt niet erger, maar ook niet minder. Het zit gewoon constant wel een beetje dicht.

Ik ben wel een stevige roker van shaq, weet niet of dat er mee te maken kan hebben, dacht dat ik ergens zoiets had gelezen

Frisko

Badass junkie
space scientist zei:
ik heb sinds ik gestopt met coke ben alleen nog maar een verstopte neus gehad. het is nu 20 dagen geleden dat ik het de laatste keer deed. Zou ik misschien lanst hebben van chronische verkoudheid?

Het wordt niet erger, maar ook niet minder. Het zit gewoon constant wel een beetje dicht.

Ik ben wel een stevige roker van shaq, weet niet of dat er mee te maken kan hebben, dacht dat ik ergens zoiets had gelezen
ik heb da ook sinds ik coke gebruik...
en zeker altijd 1 neusgat, irritant als ge wilt slapen...
weet nie of er iets aan te doen valt want vroeger nam ik veel meer als nu en ik heb het nu nog dus :)

space scientist

Wijs gebruiker
ja vroeger viel het me niet op omdat ik zoiezo last had omdat ik toen altijd snoof.

weet iemand anders of het ooit weg gaat als je totaal stopt?

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Ik weet het niet zeker. Maar mij lijkt dat het wel weg zou moeten gaan inderdaad. Ik had er alleen last van als ik op de zelfde dag of 1 of 2 dagen ervoor had genoven. Daarna na een paar x goed snuiten die dagen erna en neus spoelen met water & zout bijvoorbeeld, werd het al stukken minder. Ik denk dat als je goede coke hebt je neus minder verstopt zit dan als je minder zuiver spul hebt. Want coke lost op, en rotzooi wat ze er door heen doen niet. + als je te dikke lijnen neemt in 1x gaat je neus ook verstopt zitten, en als je dan de heele avond nog door blijft snuiven wordt dat alleen maar erger. (dus je kan beter een kleine hoeveelheid tegelijk snuiven, en egt een uur wachten voor je de volgende lijn neemt!) Helpt verstoppingen voorkomen! Dan geef je het de tijd om optelossen enz!

Bovenaan