• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Clonazolam | heel versuffend maar wel leuk

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bigvloei

Experimenterende gebruiker
Beste forumleden,

Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.

Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.

Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.

Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.

T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.

Bigvloei

Moet erbij vertellen dat ik er de volgende dag toch nog last van heb gehad! Had moeite met mijn evenwicht en mijn spraak was ook heel vaag. Mijn vriendin wees me erop (dag na inname) dat ik nog steeds heel vaag sprak alsof ik onder invloed was van alcohol en kon moeilijk lopen. Een beetje alsof je stomdronken was terwijl ik in mijn gedachtegang wel nuchter was. Heb ze eerder gebruikt na een dagje uppers om te kunnen slapen maar dit is niet mijn soort ding.

Ik heb er nog 48 over en aangezien ik verder geen drugs meer gebruik ga ik ze weggooien (wss aan een kennis weggeven die ze wel erg prettig vind).

De etizolam daarin tegen vind ik een stuk fijner.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.

Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Bigvloei

Maar 1 mg is ook wel een hele hoge dosering. Ik vond zelf 0.5 mg clonazolam al behoorlijk sederend, ik werd totaal ongepland de volgende dag pas om twaalf uur ‘s middags wakker. :’) Terwijl ik vermoedelijk wel ietwat benzotolerantie heb (gebruik regelmatig een keer etizolam). Ik moet zeggen dat ik benzo’s niet echt recreatief gebruik, vooral functioneel, maar het is voor mij wel duidelijk dat etizolam een stuk recreatiever is dan clonazolam. Het effect van clonazolam vind ik vergeleken met etizolam killer, leger, klinischer (?). Ik vind verder dat clonazolam wel doet waar het voor is: je word suf en gaat slapen. Maar ik kan me dus voorstellen dat het tegenvalt als je het vooral neemt om een prettig gevoel te krijgen.

Ik merk de clonazolam gedurende de volgende dag niet echt meer, of het moet onbewust zijn. Als je nog zo suf was de volgende dag dan heb je gewoon teveel gehad lijkt me.

Bedankt voor het delen van je ervaring!
Was ook niet echt heel recreatief bedoeld. Wilde de RC benzo's proberen omdat ik met iedere vorm van drugs ben gestopt en nu zelfs al 4 weken met wiet. Wilde gewoon een keertje goed slapen, nou dat is me gelukt.

Idd vind ik etizolam een stuk fijner als gevoel.

Spyro

DF-koning
Ik neem altijd 0.5 en heb nog nooit de dosis hoeven te verhogen. Ben met wakker worden hierop ook niet suf, maar slaap wel als een blok. Ook heb ik wel tolerantie door Etizolam/Diazepam/Oxa.

Op het moment dat ik meer moet gaan nemen, mag ik mezelf toch even achter de oren gaan krabben en mezelf afvragen waar ik mee bezig ben...

Ik gebruik het echt alleen om te kunnen slapen. Zie het niet voor me om een avondje te “chillen” met een benzo. Is totaal niet waar ze voor bedoeld zijn überhaupt. Maar ieder zijn ding.

Spyro

DF-koning
Beste forumleden,

Graag zou ik een trip report schrijven over Clonazolam. Ben er niet heel veel tegengekomen en wilde er om die reden dan een uit mijzelf schrijven.

Eerst iets over mijzelf: jongeman van 25 jaar.
Ervaringen: Coke, basecoke, xtc, 2ce & 2cb, Crystal Meth, oxycodon, Speed, wiet, ketamine en 3MMC.

Verder niet heel veel ervaring met benzo's, oxazepam sporadisch (max 8 tabletten en een paar keer diazepam.

Omgeving en stemming: voel me goed, ben van plan Clonazolam in pilvorm te slikken welke 0,5mg zou zijn. Heb ze niet laten testen. Verder is mijn vriendin bij me die nuchter is. Lekker een filmdagje houden op de bank.

T00:00: inname eerste tablet.
T00:30: eerste effecten komen op. Merk dat ik was wazig wordt en mijn motoriek achteruit gaat. Verder een leuke roes. Klein beetje euforie.
T00:45: begin het nu echt te voelen. Wazig en beetje vermoeid.
T1:30: ben spontaan in slaap gevallen op de bank.
T2:30: mijn vriendin maakt me wakker. Voel niet heel veel meer van de clonazolam en heb besloten er toch nog 1 bij te nemen. Totale dosis nu dus 1mg. Nu proberen niet weer in slaap te vallen.
“Proberen niet weer in slaap te vallen” neem je benzo’s voor de fun? 😅 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.

Dopemonster

Wijs gebruiker
“Proberen niet weer in slaap te vallen” neem je benzo’s voor de fun? 😅 1 mg is al kneiters veel met Clonazolam. Ik zou zeggen probeer eens 0.25. Denk dat je mening dan nog wel wat kan veranderen. Mits je het gebruikt voor slaap doeleinden.
En dan te beseffen dat ik 8 tot 10mg per dag gebruikte niet voor slaap doeleinden:anguished: Benzodiazepine addiction suxxx

joetsie

Badass junkie
Ik neem altijd 0.5 en heb nog nooit de dosis hoeven te verhogen. Ben met wakker worden hierop ook niet suf, maar slaap wel als een blok. Ook heb ik wel tolerantie door Etizolam/Diazepam/Oxa.

Op het moment dat ik meer moet gaan nemen, mag ik mezelf toch even achter de oren gaan krabben en mezelf afvragen waar ik mee bezig ben...

Ik gebruik het echt alleen om te kunnen slapen. Zie het niet voor me om een avondje te “chillen” met een benzo. Is totaal niet waar ze voor bedoeld zijn überhaupt. Maar ieder zijn ding.
slik je die nog die dia?

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ja kan me voorstellen dat het best een trigger is als je het gewoon online kan bestellen
Goed dat je de verleiding kan weerstaan !

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Gister genomen om een nachtje door te halen. Maxi-dots van 0,50 mg. Nou ik kwam makkelijk in slaap maar na 5 uurtjes weer wakker en lijkt net of ik heroïne heb gebruikt wtf. Ik ben high af. Maar geen 12 uur ko geweest, wat wel de bedoeling kon zijn. Wel heb ik weer een hele vette trip gehad gister, waarvan ik binnenkort nog een tripreport zal schrijven. Het was een ego-death en het was gelukzalig. Binnenkort meer hierover.
Nu koffie🤩❤️
Heb je een trip gehad op clona?

Het volgende constateerde ik (misschien niet het meest positieve), maar na 25 x 0,5mg clonazolam slaap je bijna 2 dagen en daarna gewoon weer functioneel. Gevaarlijk en verslavend zal het zeer zeker zijn!

Laatst bewerkt:

De Zandman

Badass junkie
Alle benzo's zijn verslavend.
Alle benzo's zijn gevaarlijk.
De een nog meer, en sneller, dan de andere.
Één ding moet je nooit doen.
Dat is: er alcohol bij drinken.
Want dan raak je volkomen van het padje, en kun je niets meer herinneren welke uitspattingen je begaan hebt, en het effect is volledig onvoorspelbaar..

Die combinatie had ik wel genomen, het effect kan bij ieder anders zijn. Ik expliciteer dat wat ik gedaan heb niet te proberen!

De Zandman

Badass junkie
Mee eens.
Het is iedere keer maar afwachten, of, en hoe deze combi inkickt.
Daarin kunnen grote verschillen in optreden...

Dopemonster

Wijs gebruiker
Het volgende constateerde ik (misschien niet het meest positieve), maar na 25 x 0,5mg clonazolam slaap je bijna 2 dagen en daarna gewoon weer functioneel. Gevaarlijk en verslavend zal het zeer zeker zijn!
Deze snap ik niet helemaal, als je 25 clonazolam pellets in 1x slikt? Dat je dan bijna 2 dagen slaapt?
Dat kan vast wel kloppen ja zonder tolerantie ben je sws direct ko. Staat gelijk aan ong 130/180mg diazepam

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan