Clozam vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag , ik heb clozam voor geschreven gekregen van de dokter
Ik vroeg me af of dit een goede benzo is
Hoeveel is het max mg dat je kan nemen
En heeft het een effect zoals xanax
Mvg

Paranoize.

Badass junkie
Als het meer voor anxiety bedoeld is heeft het meer een kalmerende werking net als xanax en als het meer als slaappil bedoeld is heeft het meer een hypnotiserende werking
Als je aan die meds begint zou ik wel met jezelf duidelijke afspraken maken hoelang je het gaat slikken en de maximale hoeveelheden
Die pillen vreten je ziel op als je niet uitkijkt

Zanza

DF-koning
Echt een ramp om er vanaf te komen imo. Zelfs jaren na afkick blijft het in je (mijn) hoofd naar voren komen. Na een upper gebruik ik nog wel eens een eti, puur om te kunnen slapen op dat moment, maar nooit nog een dag extra bijvoorbeeld, wetende wat er kan gebeuren en hoe lang de weg terug weer is.

Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten :wink: dus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten :wink: dus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken
Je kunt beter een paar biertjes drinken om te genieten hoor!
Wat veilig is, is de meest lage dosering gebruiken die effectief is en zorgen dat je tolerantie laag blijft zodat je dosering laag blijft en een bepaalde dosering als de max bepalen zodat je niet blijft ophogen voor effect sws niet zelfstandig zonder arts verhogen

Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles mvg ben trouwens ook totaal niet van plan om dit elke dag te gaan gebruiken het is echt voor een keertje om de 2 3 maanden om gewoon lekker eventjes me rust te vinden

Paranoize.

Badass junkie
Tja vind je het niet een beetje raar om er 10 te pakken dat is best wel extreem niet waar komt alweer heel raar over
Waarom vraag je dan niet of je wat anders voorgeschreven kunt krijgen
Ik vind clonazepam, alprazolam, diazepam de fijnste benzo's maar nogmaals om af en toe te ontspannen kun je beter gewoon een paar biertjes drinken
Het is sws niet verstandig om helemaal uit je dak te gaan van pammetjes want dan krijg je een blackout en ga je dingen doen waar je spijt van krijgt

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles mvg ben trouwens ook totaal niet van plan om dit elke dag te gaan gebruiken het is echt voor een keertje om de 2 3 maanden om gewoon lekker eventjes me rust te vinden
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.
Plus dat op den duur je angsten etc veel erger worden en je een vreselijk verslaving er bij hebt.

Foei….

Eve's drop

Badass junkie
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.
Plus dat op den duur je angsten etc veel erger worden en je een vreselijk verslaving er bij hebt.

Foei….

Bel de politie!!!

Ghehe 😅😂

Maar je hebt wel gelijk hoor, beetje tien pillen weg tikken dat is echt geen porem. En wie krijgt er de schuld als er straks een sterke afhankelijkheid ontstaat?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bel de politie!!!

Ghehe 😅😂

Maar je hebt wel gelijk hoor, beetje tien pillen weg tikken dat is echt geen porem. En wie krijgt er de schuld als er straks een sterke afhankelijkheid ontstaat?
De arts! Of die pillen. Maar nee nee niet de schuld van ts.. 👍

Mensen ik heb echt wel al ervaring met benzos en heb ze effective nodig voor medische reden ik heb rust nodig in mijn lichaam en hoofd het is ook niet de bedoeling dat ik het elke dag ga doen maar 1 x om de 2 3 maanden mvg

Paranoize.

Badass junkie
En kan je lichaam die 1x in de 3 maanden niet missen dan? Of heb je slapeloosheid/angst eens per 3 maanden?
Beetje raar verhaal hoor
En waarom neem je er 10 dan? Hoeveel moest je innemen volgens voorschrift?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik ben geen benzo-expert maar 50 pillen pakken klinkt niet gezond. Verder lijkt het me ook geen goed idee om op het forum net te doen alsof 50 benzo's pakken normaal is. Ik sluit dit topic even. Mocht je alsnog een serieuze hulpvraag hebben @Spaceropdetop voel je dan vrij om een nieuw topic te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan