Clubs in Antwerpen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Dag leute,

Binnenkort ga ik naar Antwerpen en wil daar graag een leuk techno/house feestje meepakken in een club. Ik ken alleen Club Vaag van horen zeggen. Is dat leuk en zijn er nog meer clubs te vinden? En hoe is het uitgaansleven überhaupt in Antwerpen?

Liefs

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken alleen Club Vaag van horen zeggen.
Ik ben er geweest en denk dat de meeste mensen er dood niet gevonden willen worden tenzij je veel geld wilt spenderen voor oppervlakkig vermaak.

Het uitgaansleven in Antwerpen is zo goed als dood als gevolg een dogmatisch beleid vanuit de gemeente. Ampere en Bar paniek zijn nog enigszins de moeite maar ook die probeert de gemeente Antwerpen wanhopig de kop in te drukken en zal waarschijnlijk niet meer zijn wat het was door gebrek aan alternatief en marktwerking. De bosbar is eventueel wel een aanrader, wanneer deze dan al open is.

De gemeente Antwerpen heeft een dermate grote hekel aan het uitgaansleven dat er zelfs bankcontantautomaten worden verwijdert en geld opnemen na een bepaald tijdstip niet meer mogelijk is. Antwerpen heeft door zijn belabberde geografische locatie en infrastructuur überhaupt geen ruimte voor de fijnere dingen in het leven.

Er is een reden waarom de huizenprijzen in Antwerpen zo laag liggen, niemand wil in een groot boerendorp wonen.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Ik ben er geweest en denk dat de meeste mensen er dood niet gevonden willen worden tenzij je veel geld wilt spenderen voor oppervlakkig vermaak.

Het uitgaansleven in Antwerpen is zo goed als dood als gevolg een dogmatisch beleid vanuit de gemeente. Ampere en Bar paniek zijn nog enigszins de moeite maar ook die probeert de gemeente Antwerpen wanhopig de kop in te drukken en zal waarschijnlijk niet meer zijn wat het was door gebrek aan alternatief en marktwerking. De bosbar is eventueel wel een aanrader, wanneer deze dan al open is.

De gemeente Antwerpen heeft een dermate grote hekel aan het uitgaansleven dat er zelfs bankcontantautomaten worden verwijdert en geld opnemen na een bepaald tijdstip niet meer mogelijk is. Antwerpen heeft door zijn belabberde geografische locatie en infrastructuur überhaupt geen ruimte voor de fijnere dingen in het leven.

Er is een reden waarom de huizenprijzen in Antwerpen zo laag liggen, niemand wil in een groot boerendorp wonen.
Wat zonde dat gemeenten zo slecht omgaan met culturele broedplaatsen. Je ziet het in meer grote steden tegenwoordig. Dank voor je reactie!

heyol

Experimenterende gebruiker
Club Vaag is wel de moeite hoor... Als je er elke week komt word je het wel beu maar voor een keertje zeker wel leuk.
Is inderdaad wel een dure club (3,50 voor een pint, 5 voor een shotje, inkom ook 3-4€)...

Ampere is ook goed (beter als Vaag), maar enkel open in de weekends...

Maar zoals overal telt het dat je het feestje zelf moet maken... :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan