Cocaïne en slikken

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Bewuste gebruiker
Ik wou weten of dit ook met coke is als je het neemt. Aangezien coke ook verdovend werkt hebben sommige van jullie moeite met eten te slikken als je coke gebruikt? Want met oxycontin heb ik dit namelijk ook omdat oxycontin ook verdovend werkt.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Re: Cocaine en slikken

Heb even topic naam verandert dacht dat je doelde op coke slikken :P

OT:

Aan het begin wel last van gehad , nadat er betere kwaliteit kwam nooit meer last van gehad.
Kwam / komt door versnijdings- rotzooi leek mij.

SirErick

Wijs gebruiker

transformated zei:
Aangezien coke ook verdovend werkt hebben sommige van jullie moeite met eten te slikken als je coke gebruikt?
Als je (erg veel) moeite hebt met slikken dan zit er (veel) lidocaïne in je coke.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Coke verdoofd niet de slikspieren ( of hoe je dat ook zou willen noemen) Coke verdoofd meer je gevoel in iets zeg maar. Je krijgt wel een droge mond van coke, dus je gaat wel moeilijker slikken met eten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

SirErick zei:
transformated zei:
Aangezien coke ook verdovend werkt hebben sommige van jullie moeite met eten te slikken als je coke gebruikt?
Als je (erg veel) moeite hebt met slikken dan zit er (veel) lidocaïne in je coke.
Coke is net zo goed een lokale verdover als Lidocaïne. Ik herken hetzelfde en ik heb nog nooit coke met Lidocaïne gehad.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan