1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cocaïne en speed op 1 dag, heeft dat “nut”?

Discussie in 'Speed' gestart door De Dunne, 13 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Hallo allemaal!
    Even een vraagje, vreemde vraag misschien maar ik zou het niet weten.
    Aankomend weekend willen een vriendin en ik eigenlijk een speed-dagje houden. Gewoon thuis, saampjes, bord spelletje doen, muziekje aan etc. Het probleem is alleen dat ik niet genoeg speed meer in huis heb voor een volledige goeie speed ervaring voor twee personen. Nu wil het zo zijn dat ik ook nog (3 jaar oude) coke heb liggen. Ook niet veel meer, ik denk dat er nog zo een 200-300mg maximaal in mijn kast ligt.
    De coke en speed samen zou net genoeg zijn om een volledige experiance te hebben voor twee personen.
    Maar ja, speed en coke samen? Kan dat samen? Zullen we verschil merken als we beide gebruiken? En als het kan, dan eerst de coke en dan de speed of andersom?
    Hahahaha het voelt een beetje als “kliekjes” opmaken! Als het een superduperdomme vraag is hoor ik het wel! iemand?

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Of het verstandig is laat ik maar even in het midden.

Maar ik zou eerst de coke doen en dan de speed. Anders merk je weinig van de coke waarschijnlijk. Speed is namelijk zowel een releaser van dopamine als ook een heropname remmer. Coke enkel een heropname remmer. Alleen speed doet dit laatste op een iets andere manier, die er voor zorgt dat je neuronen al bezet zijn en coke niet veel meer kan toevoegen.

SneeuwSnuiver en De Dunne vinden dit leuk.
  3. De Dunne

Bedankt! Is de combi dan erg schadelijk? Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het wel mee viel op dat gebied. Ik vroeg mij wel af idd hoe de werking samen zou zijn. Coke dan eerst.
    Zal de coke ook wat “af doen” aan de speed ervaring?

4. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Speed dempt inderdaad de werking van coke. Dus probeer eerst of die 3 jarige coke nog goed is (wie laat zijn coke zo lang liggen lol), en dan aan de speed..

SneeuwSnuiver en De Dunne vinden dit leuk.
  5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter Donateur

Het is een flinke extra belasting voor je cardiovasculaire systeem. Het lijkt mij persoonlijk ook een beetje een 'lompe' (weet even geen beter woord) combi, twee van die uppers snel na elkaar die dan ook veel op elkaar lijken (Maar de meningen zijn verdeeld over dat laatste.) Ze hebben weinig aan elkaar toe te voegen lijkt mij. Maar goed, je bent ook vooral naar een verlenging/versterking van het effect op zoek als ik het goed begrijp dus dat is misschien niet erg.

Ik denk dat het voor een keertje niet zoveel kwaad kan, ik zou gewoon wel extra alert zijn op bijwerkingen.

De Dunne vindt dit leuk.
  6. De Dunne

Bijna 3 jaar ja. Ik heb niemand verder inmijn omgeving echt die een avondje weg wil op coke. Ik vind coke niet leuk om thuis te doen in mijn eentje. Ook is het te weinig nog voor bv een hele stap-avond of een feestje. Dus ja, wanneer gebruik je het dan? Het zal vast nog wel goed zijn toch? In een snuif-flesje met goede luchtdichte sluiting en op kamertemp in de donkere kast. Zou de kwaliteit nou 80+% zijn oke maar t was maar 63-68%. Dus nog minder dan.

7. De Dunne

het is idd als bedoeling om langer van een upper als speed te kunnen genieten. Maar als het de werking van speed dempt (eerst coke dan speed) dan heeft het minder zin. We zullen dan wel langer “actief en wakker” zijn maar misschien niet met het fijne speed gevoel?

Als het echt erg belastend is voor ons lijf dan weet ik het ook nog niet. Het zal voor ene keer idd niet meteen drama zijn maar goed is het niet. Ook zijn we beiden van het blowen in de comedown. Dat is dan nog een extra belasting. Misschien moet ik het er nog maar even over hebben en deze info van jullie allen met haar delen. Dat we daarna beslissen.
    Speed zal voor haar wel fijner vallen dan voor mij want zij heeft al jaren geen speed op, wel een heel enkele keer coke de afgelopen jaren. Ik heb dit jaar al een paar keer speed gebruikt.
    Bedankt allen!

8. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Goed is het niet, maar voor een keertje zou ik me er niet te druk over maken joh.

En speed voel je wel hoor, ook na coke. Speed is veel sterker namelijk.

9. De Dunne

Voor mijzelf zou het mij voor ene keer niet uitmaken maar ik wil niet voor die vriendin beslissen. Vroeger toen ze nog vrij jong was boeide het haar allemaal niet zo die veiligheid, regels, frequentie en hoeveelheden met drugs. Dat heb ik haar horen zeggen, ik kende haar toen nog niet. Nu ze ouder is en een gezin heeft zal ze er misschien anders over denken.

Oke, daarom ook eerst coke dan speed zeker. Thanks .

Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
  10. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Ik raad deze combi altijd iedereen af. Het is een flinke belasting op je hart en bloedvaten en uit eigen ervaring ben ik er zelf een keer moeilijk fout op gegaan (extreme hartkloppingen, onzettend stijf staan vooral in het gezicht, grote angst & paniek en bijna out gegaan).

11. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Dit dus. Heb ook ooit es omdat de coke op was aan de speed gegaan. NOOIT MEER :). Voelde me zo opgefokt als wat. Hartkloppingen,.. etc.

12. Speedy wolf

Speedy wolf Experimenterende gebruiker

Had ik afgelopen oud en nieuw ook last van inderdaad geen pleziertje..

Laden...
Vergelijkbare Topics - Cocaïne speed “nut”
  1. BigBoeddha
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.042
  2. Goodlife
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    5.797