Cocaïne in combinatie met Speed.

Goodlife

Newbie
Hallo mede-drugssmurfen,

Zoals vele van jullie ben ik van plan komende jaarwisseling drugs te gaan gebruiken. Ik heb op oudejaarsnacht een feestje en de nacht van 1 januari is het weer zo ver. Nu zat ik te denken aan pep en coke. Met pep heb ik al meerdere jaren ervaring in vrijwel maandelijks gebruik. Coke heb ik echter een aantal jaar geleden een aantal keer in kleine hoeveelheden gehad en heb hier bijna geen herinneringen van.

Met oud en nieuw ben ik van plan beiden te gaan halen. Zo'n halve gram coke lijkt mij voldoende aangezien ik hierbij nog geen ervaren gebruiker ben. Hier naast denk ik nog één gram pep te halen.

Wat raden jullie mij aan om te doen? De eerste nacht alleen coke of alleen pep? Of gewoon beide nachten te combineren? Iemand misschien ervaring in het combineren van deze twee middelen?

Gegroet,

Goodlife :wave:

Ps: Ik zat te twijfelen of ik deze thread nou in coke of speed moest plaatsen?

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Combineren is zeer slecht, of je moet 'n héél sterk hart hebben. Beiden hebben een ander effect. Heb vroeger een paar keer minder spul gehad dat bleek een mix van beide te zijn en de speed overheerste.

Gebruik er ook geen poppers bij. :rolleyes:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goodlife zei:
Hallo mede-drugssmurfen,

Zoals vele van jullie ben ik van plan komende jaarwisseling drugs te gaan gebruiken. Ik heb op oudejaarsnacht een feestje en de nacht van 1 januari is het weer zo ver. Nu zat ik te denken aan pep en coke. Met pep heb ik al meerdere jaren ervaring in vrijwel maandelijks gebruik. Coke heb ik echter een aantal jaar geleden een aantal keer in kleine hoeveelheden gehad en heb hier bijna geen herinneringen van.

Met oud en nieuw ben ik van plan beiden te gaan halen. Zo'n halve gram coke lijkt mij voldoende aangezien ik hierbij nog geen ervaren gebruiker ben. Hier naast denk ik nog één gram pep te halen.

Wat raden jullie mij aan om te doen? De eerste nacht alleen coke of alleen pep? Of gewoon beide nachten te combineren? Iemand misschien ervaring in het combineren van deze twee middelen?

Gegroet,

Goodlife :wave:

Ps: Ik zat te twijfelen of ik deze thread nou in coke of speed moest plaatsen?

Wat wil je ervaren met oud op nieuw? Als je flink erop wilt gaan zou je eerst wat speed kunnen nemen en vervolgens kleine lijntjes coke of punten afhankelijk van de kwaliteit. Heb zelf vaak coke en speed door elkaar genomen en heb er mits ik overdreven hoeveelheden nam geen klachten ervaren. Wel wat probeerenleer zegt je hart krijgt wel een flinke dreun maar dat je direct een hartaanval krijgt lijkt me nogal sterk. Gebruik niet teveel en pak kleine lijntjes en als je nog niet genoeg merkt dan kun je altijd wat bijpakken, beter dan dat je teveel pakt. Het lijkt me wel beter als je hierbij geen alcohol drinkt anders wordt het wel veel voor je lijf. Een nadeel met coke is dat je snel dikkere lijnen kunt gaan snuiven omdat je met coke de instelling van het kan toch wel kan krijgen. Verder een fijne jaarwisseling!

Goodlife

Newbie
Wordt dan toch alleen maar coke denk ik. Hoef deze oud en nieuw er niet knetter lijp bij te lopen maar heb toch wat nodig om het zo lang vol te kunnen houden en het toch nog even extra leuk te maken. :wink: Ik ga dan denk ik één gram halen en dit over de twee nachten verdelen. Wil toch wel een keer goed coke uitproberen. Kan het kwaad dan de tweede nacht er misschien nog één of twee pillen bij te droppen? Pillen in combinatie met pep is bij mij nooit een probleem geweest..

Bedankt voor jullie reacties en jullie natuurlijk ook een fijne jaarwisseling. :)

harry123

Bewuste gebruiker
Zou 1 van de twee kiezen, zoals je al zei, coke :P. Het is te lekker om te laten liggen, maar daar zit ook het gevaar in dus pas op!!

Verder de neurotoxiteit met die 2 incombinatie is volgens mij zeer hoog, en ze hebben beide ongeveer zelfde effect, alleen vind ik coke leuker... Het heeft dus geen zin om door elkaar gaan te gebruiken..

Dus als je geld hebt sos zo niet pep, als je het doet doe het dan wel goed, als je zeg maar +/- 10 uur moet doorgaan moet je denk ik wel minimaal 1 gram sos hebben.. Dus is best wel prijzig...

Grtz, en fijne jaarwisseling :wave:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou dat vind ik dus niet dat de twee heel erg op elkaar lijken. Het zijn beide uppers maar speed is veel opgefokter als coke. Zeker dat er verschil in beide middelen zit en de combinatie geeft een eigen uniek effect. Het chaotische van de speed met de rush van de coke eerst slaat de pep in en vervolgens komt de coke rustig opzetten. Het nadeel eraan is dat je door de coke kan gaan denken van het kan wel dus pak nog een lijntje. Er zijn ook zoveel mensen die eerst pillen nemen en dan speed alleen je moet niet gaan overdrijven ermee.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
IK vind redelijk van wel... Maar goed, dat ben ik. Hoewel coke wel leuker is.

Ik zeg niet dat ze helemaal niks gemeen hebben hoor. :) Maar ik vind bijvoorbeeld dat de gesprekken op speed anders verlopen, laat me zeggen "directer", ernstiger.

Sexueel gezien vind ik dat je met speed harder klaarkomt en veel minder geneigd bent om te stoppen.

Ze geven alletwee het gevoel van "F. Yeah", en laten je goed socializen, dat wel.

harry123

Bewuste gebruiker
Probeerenleer zei:
harry123 zei:
IK vind redelijk van wel... Maar goed, dat ben ik. Hoewel coke wel leuker is.

Ik zeg niet dat ze helemaal niks gemeen hebben hoor. :) Maar ik vind bijvoorbeeld dat de gesprekken op speed anders verlopen, laat me zeggen "directer", ernstiger.

Sexueel gezien vind ik dat je met speed harder klaarkomt en veel minder geneigd bent om te stoppen.

Ze geven alletwee het gevoel van "F. Yeah", en laten je goed socializen, dat wel.
Eens coke ben je watmeer van in de war zegmaar en speed merk je de energie meer verder vind ik het "F. Yeah" effect bij speed wel veel minder

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Heb je ook het gevoel dat die gesprekken net lijken alsof je een professor bent maar ze eigenlijk nergens op slaan?

Dat F Yeah gevoel moet je zien dat ik bij speed het gevoel had dat ik meer to the point was.

harry123

Bewuste gebruiker
Ehm ja met speed voel ik me heel slim haha. Alles lijkt veel simpeler, maar natuurlijk weet ik beter haha.

Ja precies alles moet zeg maar snel gewoon bam bam bam en verder

Bovenaan