1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Cocaïne zonder drank, met sex

Discussie in 'Trip reports' gestart door KetaKech, 26 jun 2019.

?

Beste sexstimulant?

1. Cocaïne

3 stem(men)
    21,4%
  2. Speed

9 stem(men)
    64,3%
  3. MDMA

1 stem(men)
    7,1%
  4. Research chemical (3mmc, 4fmp oid)

1 stem(men)
    7,1%
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Over een paar dagen is er een technofeestje in een zwembad hier in de buurt. Ik had via een interessant contact al een mooi ponypackje kunnen kopen, 0,5 gram. De kwaliteit zou rond de 89% liggen, maar hij is niet getest. Ik denk dit met de volgende batch van de dealer wel te doen, en dan wat meer te halen.

Ik was echter benieuwd hoe deze coke zou vallen. Aangezien ik net klaar was met alle schoolstress en ik niet van plan ben de coke te combineren, nam ik een uitzondering op de regel en besloot ik een klein lijntje te nemen, 4 dagen voordat ik aan de coke zou gaan. Ik ga hier geen gewoonte van maken en doe dit normaal nooit, maar had echt even een "fuck it" momentje.

Na ongeveer 5 minuten begon ik al wat te voelen in m'n borst. Ik weet niet echt of dit placebo is aangezien het wel heel vroeg is na inname. Ik voel een beetje spanning in m'n lichaam, een enigzins vrolijk gevoel. Terwijl het z'n werk begint te doen moet ik echter nog het bestand voor school uploaden. Al gauw ontstaan er problemen met de upload en wordt mijn ervaring een beetje verpest. Ik raak geïrriteerd, en het vrolijke neemt wat af.

Na wat gekloot lijkt het bestand geupload en heb ik even een mailtje gestuurd naar mijn docent ter bevestiging. Mijn vriendin is rond deze tijd klaar met haar leerwerk, waarnaar ik mijn frustatie bij haar uit. Ze weet me al gauw te kalmeren.

Ik loop wat rond door het huis, en kijk even uit het raam. Man, wat voelt dit lekker! Ik denk echt dat coke nuchter vooral z'n werking doet in lage doseringen, waardoor je niet al te opgefokt raakt.

Vervolgens loop ik naar de slaapkamer, waar mijn vriendin wat nieuwe schoenen aan het passen is. Ze heeft er iets van zes besteld die vandaag binnen zijn gekomen. Op afterpay, ze is niet van plan alle zes te houden.

Vervolgens begin ik haar wat te kussen en strelen. Ik was al langer benieuwd naar sex op coke en begon me enigzins opgewonden te voelen. We hadden het zo'n hele dag al niet gedaan en gooiden al gauw alles van het bed. Pas toen de kleding uit ging werd het echt feest: een erectie schoot in de lucht en oh man wat een geilheid ineens!

Haar hele lichaam voelde intens en heerlijk. De beweging, haar huid, de zachtheid: alles voelde versterkt. We hebben een aantal keer van standje gewisseld, elke voelde geweldig! We hoorden grappig genoeg nog een huisgenoot zingen, maar dat kon de pret niet bederven. Daarin tegen klonk het ook erg goed, dus storend was het gelukkig niet! Het komen duurde wel even, maar voelde ook duidelijk versterkt.

Ondanks mijn positiviteit op dit onderwerp moet ik wel zeggen dat mijn verwachting wat hoger lag dan de werkelijkheid. Misschien is dat ook doordat ik een stuk later na het innemen begon met het hebben van sex. Ik ben dus nog wel geïnteresseerd om coke nog eens mee te nemen in bed, waarbij mijn vriendin en ik beiden gebruiken. Zij heeft niks gebruikt doordat zij morgen een toets heeft.

Ook vind ik het wel verradelijk spul. Je denkt al gauw "hmmm, nog een lijntje maar doen?". Gelukkig moet ik zo al slapen en is m'n vriendin hier. Het nee zeggen is ook nu nog redelijk makkelijk, dus dan doe ik het ook liever nu dan dat het later moet... Denk dat het met elk lijntje lastiger wordt! Wat me ook gemakkelijker weerhoudt is het idee dat geen enkele lijn zo zal vallen als de tweede. Het fijne aan deze coke is dat hij geleidelijk afbouwt en dat ik me niet erg doen voel momenteel. Niet eens echt heel moe ofzo!

Al met al vind ik deze coke een stuk beter dan alles wat ik heb gehad. Op de 89% kom ik nog wel terug, maar ik vermoed dat het in de buurt zit. De sex was fijn maar kan misschien nog wel wat beter. Ik kijk in ieder geval uit naar zaterdag, dat belooft wat moois te worden. Het blijft wel oppassen met dit spul though...

Albedo, StimsalaBanne en Digitalism vinden dit leuk.
  2. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Oh, en wat mij ook gelijk al opvalt is de belasting op mijn hart. Vannacht moest ik even snel de trap op en af en toen voelde gelijkik al dat m'n hart wat heeft moeten verduren de avond ervoor. En dat na één klein lijntje al!

3. rijkiedijkie

rijkiedijkie Newbie

nu maar hopen dat het nuchter ook nog leuk is

4. rijkiedijkie

rijkiedijkie Newbie

wel kut als je hartklachten begint te ontwikkelen
    misschien kwam het door de seks en niet door de coke
    maja het zal wel sterk spul zijn, de coke

5. rijkiedijkie

rijkiedijkie Newbie

het schijnt dat coca cola ook erg sterk is

6. silkroad

silkroad Belezen gebruiker

89% cocaine? gy gelooft nog in sprookjes zeker? ge moogt blij zijn met 50-70% zonder actieve stoffen.
    ik zelf test altyd rond de 55% en soms levamisole max wat ik had was 62% en dit was al super mooi! was jaren geleden!

7. Huis89

Huis89 Gast

Sex met drugs is altijd leuk.
    Alleen met coke als je wat meer hebt gehad dan werkt het daar beneden niet allemaal meer:tearsofjoy: gewoon lekker samen nachtje doorhalen en als je merkt dat het langzaam uit begint te werken duik je samen het bed in.
    Tot nu toe vindt ik de sex het beste op MDMA
    Dat love gevoel is dan zo intens.

8. silkroad

wa weet gy daar nu allemaal van?
    ge moet niks pushen da komt wel. ik heb nog nooit seks onder eender welke drug - medicatie of alcohol gehad
    ge moest eens allemaal weten als ge ooit supergoeie coke moest hebben.
    ik denk da supergoeie cocaine zoooo stinkt dat ge al high wordt door de geur alleen en een gewoon wit poeder is zonder al die blinkende market hype en na 1 lijn ge 2-3 uur niets anders doet als plezier maken en
    nog eens niet beseft da ge zo fucking high zijt van de coke.
    meeste mensen die snuiven iets en die tellen af of wat een onzin er allemaal bestaat.
    ik heb 1x ne keer supergoeie coke gehad ( 5jaar geleden ) da kon ge door uw zakske uit ruiken en die smaakte zoet van de suikers wss neen die smaakte supergoed en verdoofde echr maar minimaal ( ge merkte het niet door de euforie ik had )
    ik deed niets anders als slappe lach hebben en plezier in mijn hoofd hebben. moest wel zeggen dat is nu 5 jaar geleden, tijden zijn sterk verandert. dat ging iemand halen in een rijhuisje . was geen gestoef rond hoefel het blinkt hoe beter.
    waren in tof sealtjes
    ( waren nog goei tijden de sealtjes )

9. silkroad

nu koop ik meestal iets waarbij ik hoofdpijn,krampen,blaasontsteking,koude rillingen,angstig,paranoide,misselijk, GEEN fijne tijd mee beleef.
    meestal 0% cocaine met phenacetin,levamisol,speed,caffeine, alle soorten medicatie door elkaar van adhd tot verkoudheden!
    en dan hebt ge van die snotapen die kopen in nederland via RC site mephedrone,3mmc,hexen ethyl en verkopen da samen met synthacaine of wa is de onzin allemaal wel niet.
    50eutjes geen gezeik!
    ach mensen snuiven toch als ze ne liter bier op hebben wat voelen die nu het verschil.
    tot ze bloed beginnen te pissen of nierfalen krijgen.
    legaliseer alles gewoon alleen maar voor veilige substantie!

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@silkroad
    Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat de kwaliteit van de coke in Nederland juist steeds beter is geworden, inclusief links die dat bevestigen terwijl jij het tegenovergestelde blijft beweren...

Mezelf vindt dit leuk.
  11. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Sommige luisteren of lezen erg slecht... Bij een aflevering van undercover in Nederland wat ik als reactie op Silk had gegeven in een andere topic bleek van de 8 maar 1 pakkie coke onder de 60% te zitten de rest was boven en sommige ver boven de 70%

acht.zes vindt dit leuk.
  12. silkroad

ja en ge zegt niets over undercover giftige stoffen?
    1 = 31% cocaine met bijproducten
    2 = 56% cocaine met phenacetin en levamisole

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

De zuiverheid van cocainepoeders blijft stijgen.

• In 2017 werden 1.348 poeders doorgestuurd naar het laboratorium die door de consument als cocaine
    waren aangekocht. Het merendeel van deze poeders (97,3%) bevatte daadwerkelijk cocaine. Van
    deze poeders die werden verkocht als cocaine, bevatte 2,0% geen cocaine maar wel een of meerdere
    andere psychoactieve stoffen, terwijl de resterende 0,7% geen enkel psychoactief bestanddeel bevatte.

• Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont de laatste jaren een opvallende stijging van 49,2% in 2011
    naar 68,3% cocaine base in 2017 (figuur 4.8.1). De cocaine is daarmee zeer zuiver, ook vergeleken met
    andere Europese landen (EMCDDA, 2018b). Daarbij is 89% het maximaal haalbare volumepercentage
    van cocaine base in snuifcocaine (cocaine-HCL).
    De afgelopen jaren bevatten poeders die als cocaine zijn verkocht relatief vaak (ook) geneesmiddelen als
    versnijdingsmiddel (figuur 4.8.2).

• Vooral het versnijdingsmiddel levamisol laat tussen 2007 en 2010 een sterk stijgende trend zien en het
    aandeel cocainemonsters waarin dit middel zat bleef tot en met 2015 stabiel hoog. Opvallend is dat
    vanaf 2016 een daling te zien was in het aantal cocainemonsters dat dit versnijdingsmiddel bevatte.

• In 2017 bevatte 42,5% van de als cocaine gekochte poeders levamisol, tegenover 71% in 2015. Het
    gemiddelde percentage levamisol in deze cocainepoeders nam toe van 7% in 2012 naar 11% in 2014.
    De afgelopen 3 jaar bleef het gemiddelde gehalte van de levamisol rond 10%. Frequente gebruikers
    van cocaine lopen door het gebruik van levamisol een risico op ernstige bloed- en huidziekten (zie
    § 4.7). Levamisol werd gebruikt bij de behandeling van kanker, maar is in 2004 in Nederland voor
    humaan gebruik uit de handel gehaald. Levamisol wordt nog wel voor veterinaire doeleinden toegepast
    als antiwormenmiddel. Er zijn verschillende mogelijke redenen waarom levamisol als versnijdingsmiddel
    wordt gebruikt. Het is namelijk ruim beschikbaar, het lijkt veel op cocaine, het valt niet op bij het
    maken van crack, het is goedkoop, en mogelijk versterkt levamisol ook nog eens het stimulerende
    effect van cocaine (Brunt et al., 2017; Kudlacek et al., 2017).

• In 2017 bevatte 2% van de cocainemonsters hydroxyzine, een halvering van het percentage
    vergeleken met 2016. Hydroxyzine wordt onder andere toegepast bij spanningen en (jeukende)
    huidaandoeningen.

• In 2007 bevatte nog 39% van de als cocaine gekochte poeders fenacetine. In 2017 was dit aandeel
    gedaald tot 8%. Fenacetine was tot 1984 als pijnstiller geregistreerd, maar het middel is vanwege
    mogelijk kankerverwekkende eigenschappen uit de handel genomen. De doseringen fenacetine
    die worden gebruikt als versnijdingsmiddel zijn echter vele malen geringer dan de therapeutische
    doseringen waarbij schadelijke effecten optreden.

De meest gebruikte versnijdingsmiddelen zijn (van hoog naar laag):
    1. Levisamol
    2. Fenacetine
    3. Cafeïne
    4. Lidocaïne
    5. Hydroxyzine
    6. Procaïne
    7. Diltiazem

@silkroad
    Ik hoop dat je nu beseft dat jij een uitzondering bent, en dat het feit dat jij niet aan goeie coke kan komen dus niet automatisch betekent dat het met de kwaliteit van de coke uiterst slecht gesteld is, want het tegendeel is waar.

Mezelf vindt dit leuk.
  14. Monty

Monty Newbie

Ik zie telkens iedereen klagen over bagger spul heb dat gelukkig nog niet mee gemaakt tot nu toe gaat juist omhoog wat acht.zes zegt

Laden...
Vergelijkbare Topics - Cocaïne zonder drank
  1. jeffre3y
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.930
  2. BlijeChick
    Reacties: