1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cocaine 2018

Discussie in 'Cocaine' gestart door peter man, 13 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. peter man

peter man Experimenterende gebruiker

ik zou graag toch wat zaken uitzoeken met jullie ...
    waarom worden mensen soms speedy op cocaine ?
    waarom word iemand na 1 lijn cocaine angstig / schuldig / paranoia ?
    wat is de voornaamste prettigste gevoel op coke ? Arrogant wezen of botergeil met meisjes overweg kunnen?
    welke cuttingstoffen werken tegen elkaar op en welke methode is de beste in anno 2018 om coke te zuiveren ? doen ze dit niet op testcentras om de veiligheid ?

De Dunne vindt dit leuk.
  2. jancuracao123

jancuracao123 Newbie

ik woon nu op curacao en ik kan je zeggen coke is hier een hele andere ervaring dan in nederland

Bijgevoegde bestanden:

Arisen vindt dit leuk.
  3. peter man

Hoeda?

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

die weet ik nog wel.

dicht bij de bron dus heel goedkoop. en hoe goedkoper, hoe minder de neiging om het versnijden dus veel meer kans op goeie kwaliteit.

5. peter man

begrijp ik niet?? zou denken 50-60 puurder dan 30-40?

6. acht.zes

laten we stellen dat een gram coke hier 50 euro kost. een dealer versnijdt flink en verdient met dat versnijden naast de winst die die toch al maakt 20 euro extra per gram. en weinig mensen doen er moeilijk over want de meeste coke die hier aangeboden wordt is zwaar versneden.

dan daaro. een gram coke kost enkele euro's en er is daar nauwelijks de versnijdingscultuur die wij hier hebben. met versnijden verdient een dealer daar misschien een paar euro per gram extra. en dan levert die een inferieur product, de koper merkt dat natuurlijk en gaat de volgende keer naar een van de vele andere dealers die dus niet versnijden.

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Hahaha klopt! Mijn collega van vroeger is eens in Mexico op vakantie geweest bij de familie van zijn Mexicaanse vriendin. En zij gebruiken soms ook coke en die zei hetzelfde. Hij kon daar voor de helft van wat het hier kost mega goeie krijgen. Echt in de 70+ % en dan de helft van wat het hier kost.

8. acht.zes

dit snap ik dus weer niet.

coke dicht bij de bron is dus niet 30 a 40 euro, maar 5 a 10 euro de gram. de reden dat het hier het tienvoudige kost is dat het transport enorm veel geld kost, er natuurlijk compensatie moet zijn voor al dat opgespoord wordt en vernietigd en iedereen die er mee te maken heeft/het in zijn handen krijgt en weer doorgeeft er aan moet verdienen. dit alles is toch volkomen logisch?

9. acht.zes

vrienden van mij gingen op vakantie in Venezuela en kregen daar de beste coke die ze ooit op hadden voor nog geen 10 euro de gram.

10. peter man

ja hier is dat altijd 50-60€ voor 20-40% coke met ik zou nog steeds niet weten welke versnijdingen.
    een vriend van mij ging na een paar sessies hallucineren :/ weirde wereld.
    liever niets bij te maken hebben...

11. peter man

die troep van belgie heeft mij een andere persoon gemaakt ...

lysergic bink vindt dit leuk.
  12. acht.zes

pfff!

wat een trieste percentages zeg, en dat in de wetenschap dat het spul niet of nauwelijks versneden met tonnen tegelijk jullie nationale zeehaven binnenkomt.

en ja, niet of nauwelijks versneden, zodat de transportkosten zo laag mogelijk blijven. dat versnijden doen ze wel op plaats bestemming, en ook niet te zuinig lees ik uit jouw woorden.

ik heb wel wat advies, kijk goed om je heen, vraag eens wat rond en probeer dichter bij de eerste die het verkoopt te komen, zodat je een aantal dealers uit de keten mikt. en vermijdt zeker de mensen die het je desnoods om 05.00 zondagmorgen komen brengen want die hebben de minste kwaliteit.

Laatst bewerkt: 20 jan 2018
  13. De Dunne

Cocaine is een “upper” net als bv speed. Dar kun je erg energiek van worden maar dat hoeft niet. Dat verschilt per persoon en ook aan de kwaliteit van je coke.

Als dat bij iemand is gebeurd, is dat of toeval of diegene zat al niet lekker in het velletje. Bewust of onbewust. Cocaine kan zeker paranoia gedachtes en gevoelens teweeg brengen, zeker als je er dus gevoelig voor bent. Coke staat er ook wel een beetje om bekend dat het kan gebeuren. Soms na ene keer en soms pas als je het al een tijdje vaker gebruikt. Het versterkt je gevoelens dus ook (onderliggende) negatieve gevoelens of problemen. Bij vele soorten drugs is dit zo. Maar coke en ook wiet staan er een beetje om bekend dat ze dat snel kunnen triggeren.

Ik persoonlijk wordt er niet botergeil van. Kan wat makkelijker opgewonden raken als ik weinig gebruik maar echt geil nee. Je word wel zelfverzekerd tegen het arrogante aan ja. Je voelt je groot en belangrijk. Ook best een fijn gevoel hoor. Sociaal word je er ook vaak van al geldt dat zeker weer niet voor iedereen.

Ja ik zag dat er op van alles was gereageerd maar niet op je andere vragen uit je post @peter man .

acht.zes vindt dit leuk.
  14. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik reageer alleen even op deze vraag omdat de rest al wel beantwoord is hierboven.
    Ik heb pas één keer coke gedaan dus kan nog er nog niet zoveel van zeggen. Maar ik had beide bovenstaande effecten niet eigenlijk. Ik was wel benieuwd naar dat zelfverzekerde, arrogante effect waar men het altijd over heeft. Ben van nature niet echt zelfverzekerd dus leek me geinig om dat eens te ervaren. Maar de coke-roes kwam erg soft op mijn over, heel... vredelievend? Subtiel maar wel warm en ontspannen, en ik kreeg er hele creatieve gedachten van (levendige voorstellingen, meer fantasie). Had zin om leuke gesprekken te voeren en aardig tegen anderen te zijn en het maakte me niet zoveel uit wat er gebeurde, ik vond alles prima en wel. Geil werd ik er niet van, kan me voorstellen dat mensen dat misschien wel worden in de juiste context, maar ik heb me daar totaal niet mee beziggehouden.

Hoop in de toekomst toch nog eens arrogant te worden van coke, lijkt me best bad ass voor een keertje. :sunglasses:

Fenrir, De Dunne en acht.zes vinden dit leuk.
  15. De Dunne

Dat is best leuk hoor! Ik heb t niet elke keer gehad maar met stappen in de kroeg en een soort club zeker wel! En als ik dan positieve aandacht kreeg door mijn zelfverzekerdheid groeide ik nog meer zeg maar. Durfde ook makkelijker op iemand af te stappen.

Roze olifant vindt dit leuk.
  16. De Dunne

Als dat niet lukt dan kan je nog mazzel hebben! Ik heb eens zo op de bonnefooi mijn 1e en enige gram coke gekocht. Althans een vriend had t geregeld en ik terug betaald. Simpel straat dealertje en normale prijs. In Amsterdam. Kwam met een scootertje voor de deur. Ik dacht zal wel flut zijn maar had een testuitslag van 63% of 68% , dat weet ik niet meer. SOms je kunt mazzel hebben. Dit is wel al een jaar of 3 a 4 geleden.

17. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat moet ook wel een beetje in je zitten hoor. Ik heb het ook zelden tot nooit, terwijl sommige vrienden dit standaard hebben met coke. Ik zeg altijd, je moet al een eikel zijn om een eikel van coke te worden.

Fenrir, Eik, Roze olifant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Voor de gangbare prijs van 50 euro geraak je hier niet aan kwaliteitsvolle Coke, hoor... Maak daar maar het dubbel van: als ze het niet halen uit het versnijden, hun winst, moeten ze het halen uit hun prijs en de hoeveelheid waarin je aankoopt - niet een enkel grammetje.

Speedy Coke bestaat, die uit Equador bv. is heel speedy. Of versneden met Caffeine of zo... Verder zijn mensen om allerlei redenen meer of minder gevoelig voor stimulanten, een voorbeeld: je centraal zenuwstelsel, dus ook je hersenen, hebben een beschermlaag die voor een groot deel uit omega-3 vetzuren bestaat, hoe dunner deze laag hoe gevoeliger je bent voor schade aan je centraal zenuwstelsel ergo des te gevoeliger je bent voor slechte ervaringen met stimulanten.

Geestelijk aspect speelt een grote rol.

Actieve cuts zijn van grote invloed legio op hoe je de effecten van Coke ervaart. Vooral het zenuwachtige, nerveuze, opgefokte gevoel dat je hart doet racen, je niet in een chill mindset brengt, je erg doet craven naar meer en je lang zonder slaap kan houden eens gestopt met gebruiken zijn gevolgen van cuts bv.

My 10 Cents.

19. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ben verre van een cokekenner, maar dat de ‘cravings’ alleen maar, of vooral, door cuts komen lijkt me eerlijk gezegd toch sterk. Cocaïne is zo verslavend als wat...

20. Johnny Snow

Dat bedoel ik ook niet, sorry, ik heb me slecht uitgedrukt hier, wat ik bedoel is: uiteraard is Coke enorm verslavend en geeft dat cravings - op lange termijn. Ik heb het hier over het compulsief bij-doseren, het niet kunnen laten van elke dertig minuten een nieuwe lijn te moeten kappen omdat ineens bam alles voorbij is; dit effect is veel minder prominent aanwezig bij goede Coke voor zover ik Coke ken...

Roze olifant vindt dit leuk.
  21. Johnny Snow

1. ps: alleen al omdat goede Coke minder agressief van effect is, langer werkt en langzamer uitwerkt.

22. Joopiejo

Joopiejo Bewuste gebruiker

Er zijn actieve versnijdingsmiddelen die voor dit effect zorgen, is ook mijn idee op basis van mijn ervaringen. Ik zou geen specifieke stoffen bij naam kunnen noemen, maar dat versterkte craving gevoel is iets met versnijdingsmiddelen is mijn idee. Bij zuivere coke is dat het craving effect anders aanwezig, met name minder onaangenaam. Nadeel is dat je wat dat betreft gewoon proefkonijn bent als je versneden coke snuift. Helaas is de meeste coke ook versneden.

Laatst bewerkt: 25 jan 2018
  23. Johnny Snow

Gelukkig kan iedereen statistieken opzoeken, welke cuts het meest voorkomen in eigen regio, kan iedereen zijn spul laten testen, en als je echt goed wil zitten kan je gerust - het is nog super interessant an sich ook - aan de avondschool aan de univ Chemie gaan volgen en je helemaal thuis maken in de wereld van hoe drugs en het chemisch fabriekje dat onze fysiologie uitmaakt werken en werkt!

En je kan zelf goede Coke versnijden met gangbare cuts om de smaak en geur te leren kennen! (maar daarna je ervan ontdoen, van die versneden troep, een investering, maar het is het waard mijns inziens...)

En je kan leren verschillende soorten coke te herkennen door vergelijking van aspecten en test-uitslagen, effecten, etc...

Studies lezen.

Ga zo maar door...!

Laatst bewerkt: 25 jan 2018
  24. Joopiejo

Joopiejo Bewuste gebruiker

Haha ja dan wordt je dr. coke. Die shulgin was zo'n soort dude. Is helaas niet voor mij weggelegd zo veel gestudeer. Ik ben meer iemand die het leven nuttigd dan een bestudeerder. :wink: empirisch ondervinder.

25. peter man

dus mijn besluit op het begin van 2018 ... ik koop ieder weekend van andere mensen / heb internet geprobeerd / heb alles al geprobeerd ...
    ik vind geen leuke cocaine in 2018
    dus puntje bij paaltje ga ik nog liever iets fatsoenlijks eten of filmpje zien met de vriendin dan een lijn te pakken waarvan ik ziek wordt van angst / schuldgevoelens / en heel de bazaar en totaal niet gelukzalig van wordt.
    ik ben jaloers op mensen die vaste goede bronnen hebben en het kunnen kopen zoals een broodje in de winkel... overal zie je zaken dat er zoveel cocaine is in het land ...
    1test in belgie gedaan ;
    Benzocaine + speed / caffeine en glasvezel erin . Prijsje 60€ voor rocketfuel power
    Effecten?? Treurige nest waar je onmiddelijk je bed inwilt kruipen en janken dat het gevoel maar snel over gaat ?
    Reactie ?? je meldt het eventjes en ze negeren je je heel leven
    toekomst ?? Ze hebben 10€ opgedaan en 40€ rijker geworden en zo gaat het cirkeltje rond...
    op dit forum zijn er ook mensen die zogezegt super goede hebben eb posten de leukste ervaring...
    mijn ervaring met cocaine 2018 in belgie is rotslecht en het zal niet beteren en wordt stilaan tijd om met het leven te beginnen dan ieder weekend bedrogen belogen uit te komen.

Mvg Peter.

26. peter man

versnijdingsmiddelen??
    10% coke voel je niets van
    10% bakpoeder voor de "leuke" zoete smaak
    10% licodaine voor verdovend effect een beetje
    10% pijnstillers voor het gewicht
    10% ontwormingsmiddem voor het fishscale effect en gewicht
    50% SPEED waarvan 10% amphetamine en 40% caffeine
    waarvan je vingers gaan vettig worden en je rocketfuel nest hebt
    En dan nog een spuitbus of een druppel diesel erop en je hebt 60€ voor je leven te verkloten

27. peter man

en we kappen er mss nog glasvezel doorheen en wat GBL voor het sekseffect hupla klaar is kees met de superkwaliteit cocaine die je paranoia - niet spraakzaam - antisociaal maakt

28. R-user070

R-user070 Newbie

Ik weet niet wat je met speedy bedoelt...
    Als je druk/aanwezig zijn bedoelt, tsjaa coke is een erg stimulerend middel met een energiek vrolijk en opwekkend effect.

Waarom mensen na 1-3 lijnen al angstig, op zichzelf of paranoia kunnen worden, is zoals als ik het zie:
    1 het kan hele zuivere sterke coke zijn!! Het schijnt zelfs dat (laten we zeggen) iemand die elke week wel 1a2 keer gebruikt( heeft inmiddels wel wat tolerantie opgebouwd dus) van 0.5 gram hele zuivere coke in een hele korte tijd opsnuiven al een overdosis kan ervaren. Dus als het zuivere coke is kan het heel goed zo zijn dat je er met een paar lijntjes al op jezelf/ paranoia van word(zelf ook ervaart namelijk)
    Of 2 de werkzame stoffen in cocaine zijn minder geaccepteerd door het lichaam van de persoon die het gebruikt dus zal zijn/haar lichaam er tegen vechten en het proberen af te stoten (en dat is iets wat je juist niet wilt dat jijzelf of jou lichaam doet bij drugs)
    RULE NO.1 ga er nier tegen in en laat het op je afkomen.

Het voornaamste prettigste en meest gewenste effect bij coke, is bij de eerst lijntjes gewoon,(als je rookt) sterke trek in 1 of meerdere sigaretten.
    een chill, relaxed maar tegelijkertijd energiek opwekkend alert en zelfverzekerd gevoel. Zorgen worden minder of verdwijnen en ja je kan er als je er niet teveel van gebruikt botergeil van worden.
    Naarmate je meer gaat snuiven( wat je vaak doet aangezien coke werkt als een soort demoon die je tegen je wil in een donker kamer in wilt lokken) ga je de nare effecten van de drug ervaren en kan je dus snel geïrriteerd raken van de kleinste dingetjes onder andere omdat je hersenen( door de drug) je het idee gaan geven alsof alles en iedereen die met je probeert te praten en dergelijken, je space probeert te verstoren. Vandaar het mogelijk niet willen communiceren of niet willen opnemen wanneer je gebeld word of geen apjes of meldingen van mensen openen (op jezelf zijn dus) je kan angstig worden omdat je door de paranoia het idee kan krijgen dat mensen tegen je zijn of je de hele tijd in de gaten gehouden word. Het kleinste geluid, plotselinge bewegingen en zelfs je eigen schaduw zijn bij genoeg coke genoeg om je erg bang te maken en waanbeelden te geven.

Zelf liep ik eens naar huis ergens laat in de nacht terwijl ik aardig wat van hele zuivere coke ophad, het waaide dus schuttingen bomen tuinartikelen etc. Kunnen omvallen/schuren/geluiden maken.
    Uiteraard was ik door de hoeveelheid die ik ophad al paranoia en veel te alert op dingen en geluiden, de terugweg naar huis was best angstaanwekend. Door alle geluiden van de wind en dergelijken keek ik om de paar seconden achterom en eigenlijk overal omdat ik het idee had dat ik werd achtervolgt.

Toen ik begon met coke gebruikte ik wel 1-2 gram per avond( dat was mogelijk omdat het gewoon troep was, ik was onervaren en wist ik veel. Nu haal ik standaard bij een oude kennis die het voor me afweegt waar ik bij sta. Hij snijdt het van het brok en legt het op de weegschaal.
    Het exacte percentage weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het onwijs goede coke is en ik van deze aan een halve gram meer dan zat heb op een feestje of uitgaansgelegenheid!

29. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik heb zeker meer dan 10 jaar geen coke gebruikt door dat het versneden was met troep al die jaren.
    Sinds vorig jaar heb ik een dealer leren kennen die verkocht fleeks van 80% en waarom kon hij dat verkopen op deze manier. Omdat hij verkocht aan de prostituees en strippers op de wallen die elke dag per persoon een paar gram af namen.
    Dus een dikke business zonder het te versnijden.
    Modknip - Geen prijzen noemen.
    Maar ook al koop je 5 gram de prijs en kwaliteit blijft het zelfde.

Ik ben toen weer behoorlijk gaan snuiven. En van zulke coke raak je niet opgefocked maar krijg je een lekkere euforie en word je ook geil zeker in combinatie met GHB.

Nu heb ik iemand leren kennen die zwaar verslaafd is aan snuiven en groot inkoopt.
    Deze coke word ook getest officieel.
    De uitkomst daarvan is elke keer 81% - 83% en dat is verschrikkelijk hoog. En dat is Peruaanse coke.
    Dat is zo lekker dat je dus vaker gaat snuiven dan normaal.

De coke in Amsterdam is nu zo goed bij verschillende dealers dat het eigenlijk meer een probleem is voor mij.
    Toen ik geen goede kon krijgen deed ik het bijna ook niet meer maar nu heb ik vaker zin en weet waar ik het moet halen.

Dat opgefokte gevoel komt door:

Levamisol
    Lidacoine
    Cafeïne

Dat vaak door straat dealertjes word versneden door de coke heen.
    Maar de coke in 2018 is in Amsterdam zo goed dat ik dat voor het laatst in 2003 had gehad.

Een paar jaar geleden coke gekocht in Gelderland een aantal keren.
    Daar was alleen maar troep. Dus wat ik hier lees en nog erger 20% - 30% ruzie gehad met mensen maar dat had geen nut. Ik moest naar Amsterdam rijden om goede te krijgen iig.

Ik denk dat in de grote steden zoals Rotterdam, Den haag en Amsterdam wel goede spullen te krijgen zijn maar hoe meer naar het oosten hoe meer troep er er verkocht word.
    Maar dan moet je ook precies weten bij wie.
    Ik heb dat ook in een andere post gezegd of je haalt het bij een dealer die hele goede en veel klanten heeft en zelf niet snuift.

Of via iemand die je goed kent en zelf verslaafd is aan coke. Want mensen die 3 gram op een dag weg snuiven die snuiven geen troep en laten het regelmatig testen en weten waar ze mee bezig zijn.

Als je hele goede coke hebt en je doet het maar af en toe zoals ik het nu doe dan hoef je niet om de 10 minuten een snuif te nemen en werkt dat veel langer en kan je heel erg lang met een gram doen.
    Bij iemand die verslaafd is werkt dat natuurlijk weer anders.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2018
    ToetjesMonster vindt dit leuk.
  30. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik kan regelmatig mijn handen leggen op de beste peruviaanse coke van minimaal >85%
    De high is geweldig, geen enkel speedy effect maar eerder rustgevend en relaxed, soms verhoogde hartslag soms niet.
    Maar zelfs bij de beste coke geldt, na een periode van regelmatig gebruik wordt het helaas steeds minder lekker. De high (die eerst fantastisch was) blijft uit; en de down (nadat het is uitgewerkt) wordt steeds onprettiger. Ik las dus bewust pauzes in tussen (relatief) korte periodes van gebruik, waardoor ik bovenstaande bijverschijnselen kan tegengaan. Cocaïne is gewoon geen middel dat je lang achter elkaar kan gebruiken zonder bovenstaande negatieve effecten te ervaren.

Laatst bewerkt: 20 nov 2018
  31. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Sorry vergeten! Moderaters! Zal er aan denken..

32. WAZA

WAZA Newbie

met komst van het darkweb heb je zo pure flakes voor weinig

33. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Reden is een slecht geweten.

Arrogant wezen is niet prettig want dat verruineert je leven. Arrogante mensen zijn stom.

Botergeil overweg gaan met meisjes doe je beter nuchter. Vrouwen hebben vooral respect voor mannen die ze nuchter en van nature zelfverzekerd verwennen en vice versa.

34. ATGC

ATGC Experimenterende gebruiker

Als ik zo de diverse literatuur over cocaïne lees is willen herdoseren en cravings een inherente eigenschap van de drug. Op wat voor informatie baseer je je oordeel dat het door middelen komt waarmee wordt versneden?

In mijn ogen is cocaïne een middel wat heel snel opkomt maar ook vrij snel weer weg is. De korte werkingstijd betekent dat iemand zijn hersenen na de werkingspiek opeens te maken hebben met tekorten aan alle neurotransmitters die eerst zo goed beschikbaar waren. Dus komt men in een rebound/crash welke weer kan worden "opgelost" met herdoseren.

Als je drugs interessant vindt moet je je in organische chemie gaan verdiepen. Je hoeft dit niet op uni niveau te doen, het kan ook MLO of HLO niveau om analist te worden.

Als je een beetje over Wikipedia struint zie je ook dat in brave specerijen zoals peper en nootmuskaat MDMA precursoren zitten. :mask: Megainteressant.

35. silkroad

silkroad Experimenterende gebruiker

nieuw account mensen, peter pan geraak ik nietmeer op! lange tijd afwezig geweest maar ben er weer!!
    hoe gaat het allemaal?

36. De Dunne

Welkom terug Peter pan.

37. silkroad

coke scene is in 2018 slecht geweest overal, heb mij zitten bezig houden ermee en het stopt niet, er komen steeds nieuwe psychoactive stoffen uit die alles nabootsen , test voor je gebruikt is steeds aangewezen met eender wat de dag van vandaag

ps ; binnekort nieuw topic " cocaine 2019 " iedereen is steeds welkom voor tips trucs of wtf dan ook! zolang het plezant blijft!!

38. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Zie dit topic net en in belgie moet je geen coke gaan zoeken. Alles is versneden. Zie hier veel vrienden die denken dat ze dagelijks topspul hebben maar in werkelijkheid is het troep. Heb me er een 3tal jaar geleden in gemengd en had heel wat middelen op mijn rug mee in die periode maar het laatste middel naar verdoemenis was belgische coke. Spul die je laat janken in een hoekje zoals je aangeeft waar je liever zo snel van af wil. Het zette me op het randje van suicidaal terwijl elke andere onversneden pure drug me nog hoop naar herstel gaf. Als je in dit land iets koopt test altijd.

39. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Heb eens op Jamaica coke gebruikt, dat was inderdaad niet te vergelijken met al mijn Nederlandse ervaringen. Veel rustiger, euforischer en warmer. Zelfverzekerd, maar niet arrogant, maar vooral erg opgewekt. Ook wel wat van verhoogde hartslag en niet stil kunnen zitten, maar niet het opgefokte en zwaar onrustige gevoel wat ik bij gebruik thuis vaak heb.

Coke gebruikte ik af en toe omdat het mijn sociale angsten wegneemt en ik er veel van ga praten en ook meer geniet van sociale interactie. Maar euforisch word ik er meestal niet van, en ik heb veel moeite met het altijd weer willen bijpakken en de vreselijke come down. Dat is het me niet meer waard.

40. silkroad

wordt coke met speed versneden of wat geeft het onrustig gevoel van angsten/ paranoia / wanen ?

Laden...
Vergelijkbare Topics - cocaine 2018
  1. Yeet
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    1.431
  2. Yeet
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    2.110