Cocaine Aruba

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dombo123

Newbie
Hi Allemaal.

eergister deed ik voor de tweede keer na een avond stappen een paar punten cocaine. Eerste avond ging alles top nergens last van.

tweede dag ging 1 jongen al redelijk slecht na 10 minuten met veel overgeven. Ik zelf werd de dag erna wakker om 8 uur super misselijk en enorme last van diarree. Die dag heb ik ook de hele dag op bed gelegen omdat ik me zo slecht voelde. Geen eetlust en alleen maar rennen naar de WC. Nu dag 2 erna is het beide nog niet over. Weet iemand misschien waarmee dit versneden was? Wat ik hieraan kan doen? Hoe ik me weer een beetje fit kan voelen op vakantie..

thanks!

Genaral69

Newbie
Hi Allemaal.

eergister deed ik voor de tweede keer na een avond stappen een paar punten cocaine. Eerste avond ging alles top nergens last van.

tweede dag ging 1 jongen al redelijk slecht na 10 minuten met veel overgeven. Ik zelf werd de dag erna wakker om 8 uur super misselijk en enorme last van diarree. Die dag heb ik ook de hele dag op bed gelegen omdat ik me zo slecht voelde. Geen eetlust en alleen maar rennen naar de WC. Nu dag 2 erna is het beide nog niet over. Weet iemand misschien waarmee dit versneden was? Wat ik hieraan kan doen? Hoe ik me weer een beetje fit kan voelen op vakantie..

thanks!
Hallo,
Er zijn meerdere redens waarom je je misselijk voelt door coke.

Coke wordt vaak versneden. In veel van de Nederlandse coke zit bijvoorbeeld Levamisol of Fenacetine. Deze zouden je misselijk maken.
Het kan ook zijn door de manier hoe je lichaam of geest daar op reageert waardoor jij je niet zo lekker voelt.
Of het komt omdat je teveel alcohol hebt gedronken maar jou lichaam kon het niet allemaal verwerken.
Over vaak naar wc gaan. Das best wel normaal.
Ik zelf gebruik al lang coke en daar af en toe last vast.

ricorieks

Badass junkie
doe maar gewoon puntjes en half grammetje tot 1 op een nachtje uit
vergelijk coke niet die jij krijgt hier en die van daar
als dit je eerste coke ervaring is doe maar rustig aan en begin klein
tis niet als op de tv of in de film....
versneden ?
uhmm waarschijnlijk niet goos vandaar rustig aan
onderschat pure cocaine niet

Azarius vaporizers and accessories