cocaine en marihuana

Colaiuta

Bewuste gebruiker
als je een hard drug met soft drugs combineert zijn er GEEN extra risicos maar dus wel als je meerdere verschillende harddrugs op 1 avond gebruikt, dus let daar mee op. Daan

HDA

Bewuste gebruiker
Toen ik nog heel regelmatig snoof, rookte ik altijd een jointje of 2 à 3 om te kunnen slapen... Heb daar nooit enig negatief effect van gehad, integendeel, ik werd lekker relaxt en zweverig. :grin:

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Wat is dat nou weer voorn een ontzettend vreemd advies?
hij bedoelt dat weed met harddrugs niet gevaarlijk is maar harddrugs met andere harddrugs wel, bijvoorbeeld coke en xtc..

en gelijk heeft hij :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
nee, geeft zeker geen negatieve effecten hoor, je wordt er idd relaxter van, al voel je je niet echt stoned omdat de coke goed zijn werk doet :)

Deranged

Badass junkie
Ik krijg van dergelijke begaaierij (coke,xtc,speed) altijd een droge smoel en dan vind ik een joint echt niet te roken, voor mij niet dus. Doe maar gewoon een lekker sjagske, geeft op dat moment vrijwel evenveel effect, is goedkoper, en voor mij stukken lekkerder. :smoke:

A

Anonymous

Gast
ik heb het nooit samen gedaan, het lijkt me wel chill als coke begint uit te werken.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Anoniem zei:
Ik wil weer ketamine, dat was zo'n unieke ervaring.

Bedankt voor de mededeling.

Ontopic: Een jointje is inderdaad wel fijn om in slaap te kunnen vallen. Als ik niet in slaap kan vallen door de sos ga ik altijd heel gefrustreerd nadenken over wat er allemaal wel niet fout in m'n leven is. "waarom doe ik dit?" "ik moet minderen" ("zal mn dealer nog wakker zijn?" :P )
Ik heb het verder nog nooit geprobeerd tijdens mij coke "rush" omdat ik daar dan wel genoeg aan heb.

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
als ik veel wiet gepaft heb en dan coke base hebk een soort klein roosje en is het effect van die wiet veel afgenomen. Duurt mss 1-2sec.

TomTom

Bedankt voor de mededeling.

Ontopic: Een jointje is inderdaad wel fijn om in slaap te kunnen vallen. Als ik niet in slaap kan vallen door de sos ga ik altijd heel gefrustreerd nadenken over wat er allemaal wel niet fout in m'n leven is. "waarom doe ik dit?" "ik moet minderen" ("zal mn dealer nog wakker zijn?" )
Ik heb het verder nog nooit geprobeerd tijdens mij coke "rush" omdat ik daar dan wel genoeg aan heb.

ik ook altijd, zo kan je nooit pitte

Atropa

Bewuste gebruiker
Coke + psychedelische middelen = Hell no!

Coke + Xtc is zonde van je XTC, werkt elkaar totaal tegen, extra down gevoel na afloop eveneens, en sterke uitputting en verhoogde lichaamstempratuur/uitdroging.

Coke + Speed = extreem gevoel van je sterk voelen, dominerend gevoel, razendsnel en beweegelijk, spraakwaterval, wel opgefokt en snellere uitdroging en hogere lichaamstempratuur

Coke + GHB, Alcohol, Joint, Ketamine, Heroine, opiaten en vrijwel alle downers kunnen wel gecombineerd worden. Wel uitkijken met de verhoudingen, als de coke uitwerkt kun je outgaan, en je voelt downers mindeer, maar zitten wel in je bloed.

Carlitos

Badass junkie
Toen ik xtc op had een coke bijnam werkte dat de xtc niet tegen.
In tegendeel het voelde erg ontspannend met de coke erbij.

Ik vind het wel lekker die 2 samen.
Maar dat is mij mening .. :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik krijg bij dat soort spul ook meer zin in een gewoon pafke dan een joint. Voor vele is de combi wiet+amfeta's heerlijk, andere voelen zich er ziek van, verschilt dus per persoon.

L

Lid 3601

Gast
Mijn eerste keren coke rookten we altijd een paar jointjes erbij, maar nu niet meer. Ik vind het eigenlijk veel leuker zonder. Alleen misschien voor achteraf om in slaap te geraken.

Sniffie

Ooit keer geprobeerd om in slaap te komen, maar ook dit was niet 'mijn' medicijn tegen slapeloze nachten.
Alles gingen draaien en werd hartstikke misselijk.

supahgrass

Belezen gebruiker
ik heb ooit gehoord dat hasj roken op coke gevaarlijk zou zijn,

ik weet zelf niet of ik dit moet geloven..

Bovenaan