Cocaine en verdoving/gewenning

Klaasjan023

Newbie
Hoi forumleden,

Graag stel ik een vraag want heb het vermoeden dat ik in de maling wordt genomen door mijn dealer.

Afgelopen week heb ik 4x een grammetje coke gehaald bij mijn dealer, eerste 3 x was het echt een overweldigend gevoel want had het echt al meer dan een jaar niet meer gedaan maar nu nog een laatste grammetje gehaald en nu voel ik er bijna niets meer van. Mijn voortanden verdoven niet meer en heb ook niet het high gevoel zoals die andere 3 grammetjes.

Ik had in mijn vorige pakje nog een klein brokje zitten welke ik had opgesnoven en voelde gelijk die rush in mijn hoofd en de verdoving van mijn tanden kwam geleidelijk op maar zodra ik een snuif neem, nog groter dan dat brokje uit mijn andere pakje merk ik helemaal niets van de verdoving en de rush is ook veel minder.

Dit kan toch geen gewenning zijn omdat ik nu 3 dagen achter elkaar snuif?

Ps ga er na vandaag toch weer mee stoppen maar dan weet ik dat ik deze dealer beter niet meer kan vertrouwen.

Ja ik weet dat testen het beste is zulke comments schieten we niet mee op.

Groeten!

Klokus030

Newbie
Het kan gewenning zijn.. ik heb het zelf wel eens ervaren na 3 of meer dagen veel snuif en weinig tot niet slapen en maar blijven werken... Neus gaat dicht zitten en achter in de keel lijkt het op een woestijn en van een verdovend gevoel Is niks van te merken. Toen ging het lampje branden en kwam er achter dat het niet meer werkte en de helft toch in snot bleef hangen... zonde eigenlijk..

Cantera

Newbie
Gewenning kan inderdaad al na een paar dagen (2 soms 3) intreden. Gaat absoluut sneller dan je denkt ( en zou willen).

Wanneer ik eens in de zoveel tijd creatief wil/moet zijn ivm mijn job, dan haal ik weleens een gram of 5, soms meer.
De eerste avond en de dag erna blijf ik zonder moeite wakker, voel me lekker in t holst van de nacht, werk heerlijk door en etenslust verdwijnt volkomen. Moet mezelf bijna dwingen om iets binnen te krijgen al is het maar een banaan. Zit in m'n euforische fase dan en er is een totale focus. het liefst ben ik dan ook effe 'kluizenaar'. Geen contact gewenst.

Dag twee pak je al sneller bij maar dat euforische is niet meer zo ijzersterk aanwezig. Je voelt het wel maar het komt niet meer zo BAM binnen.

Dan dag drie. Na de koffie een snuif, voel me oke maar de kick is zo goed als weg. dan ga ik gerust in een restaurant flink zitten eten savonds. De absolute focus is zo goed als verdwenen en eten kost me geen enkele moeite. 48 uur daarvoor wilde ik alleen zijn en een banaan was een flinke opgave.
Op dat moment weet ik dat het verder opmaken van m'n voorraad eigenlijk zonde is. Na een goeie week maar weer eens proberen.

Dus ja; de gewenning kan heel snel toeslaan.

Babbanem

Belezen gebruiker
Hoi forumleden,

Graag stel ik een vraag want heb het vermoeden dat ik in de maling wordt genomen door mijn dealer.

Afgelopen week heb ik 4x een grammetje coke gehaald bij mijn dealer, eerste 3 x was het echt een overweldigend gevoel want had het echt al meer dan een jaar niet meer gedaan maar nu nog een laatste grammetje gehaald en nu voel ik er bijna niets meer van. Mijn voortanden verdoven niet meer en heb ook niet het high gevoel zoals die andere 3 grammetjes.

Ik had in mijn vorige pakje nog een klein brokje zitten welke ik had opgesnoven en voelde gelijk die rush in mijn hoofd en de verdoving van mijn tanden kwam geleidelijk op maar zodra ik een snuif neem, nog groter dan dat brokje uit mijn andere pakje merk ik helemaal niets van de verdoving en de rush is ook veel minder.

Ps ga er na vandaag toch weer mee stoppen maar dan weet ik dat ik deze dealer beter niet meer kan vertrouwen.

Groeten!

Ik gebruik zelf elke week of om de 2 weken wel coke.

Ik vind dat er wel een bepaalde gewenning onstaat maar niet zo extreem dat ik de eerstvolgende keer zoveel meer nodig heb om er lekker aan te zijn.

Eigenlijk vind ik en heb ik altijd coke dat als je daar een normaal lijntje van ligt eigenlijk gelijk voelt proeft ruikt en de inkkict ervan voelt en dan voel je hem opkomen.

Persoonlijk denk ik dat je de die bewuste 'laatste' keer troep hebt gekocht.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je na 3 grammetjes van dat ene brokje nog een rush krijgt maar van die 4de gram niets tot weinig voelt denk ik wel dat er geklooit is met de vierde maar testen kan je enkel zekerheid geven.

Tolerantie kan zeker ook na 3 gram. Ik merk al tolerantie na enkele lijntjes.

LunaMila

Experimenterende gebruiker
Hoi forumleden,

Groeten!

Ooh jazeker kan dat wel bij coke.
Als je een goede coke nacht hebt gehad heeft het geen zin om de dag er na ook weer te gebruiken
Heb het zelf vaak genoeg gedaan vrijdag snacht doorhalen op coke. Smiddags paar uurtjes slapen even eten en weer verder.Dan heb ik het op zaterdag totaal niet na mn zin en gewoon zonde van mn coke.
Nu heb ik ook periodes dat ik het elk weekend gebruik mischien dat het daar aan ligt.

Babbanem

Belezen gebruiker
Ooh jazeker kan dat wel bij coke.
Als je een goede coke nacht hebt gehad heeft het geen zin om de dag er na ook weer te gebruiken
Heb het zelf vaak genoeg gedaan vrijdag snacht doorhalen op coke. Smiddags paar uurtjes slapen even eten en weer verder.Dan heb ik het op zaterdag totaal niet na mn zin en gewoon zonde van mn coke.
Nu heb ik ook periodes dat ik het elk weekend gebruik mischien dat het daar aan ligt.

Als ik vrijdag snuif en zaterdag weer heb ik iets meer nodig om op niveau te komen maar echt geen bergen meer.

Van goed spul stijg je zowiezo op.

Bovenaan