Maria-siszz

Experimenterende gebruiker
Hallo lieve mensen.
Ik ben siz☺️ niet helemaal nieuw hier.
Maar wel voor het eerst een bericht geplaatst.

mijn exsusus als jk het niet goed doe🙈
Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goede is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar.

Veel liefs

_shikantaza

Badass junkie
Je hebt al een post met vragen over Fenacetine. Is het nou echt nodig om daar nog een post voor te maken? Je gaat er toch geen antwoord op vinden...

Als je die troep niet binnen wilt krijgen, stop dan met coke gebruiken. Er zijn zo veel leukere dingen in het leven dan die rotzooi.

Bovenaan