cocaine/mdma snuiven

Ik heb mij aangemeld op drugsforum om deze vraag te stellen. Ik heb vandaag coke vermengd met mdma gesnoven en ik voelde helemaal niks. Ik heb al vaker verschillende soorten coke gesnoven en ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gevoeld, maar ik blijf het proberen omdat ik toch erg benieuwd ben naar het effect wat je vaak op internet etc leest. Hoe zou het komen dat ik niks voel? Zou het elke keer slechte kwaliteit zijn of gebruik ik gewoon te weinig? (ong. 0,5 gram). Het brandde trouwens wel heel erg in me neus.

Beanhead

Badass junkie
Ja dat zal wel branden die MD.

Overigens coke neutraliseert MDMA. Dus niet moeilijk dat je daarvan niets voelde. Coke met MDMA mixen is een waste & enorm dom.

Beter had je alleen maar MDMA genomen :)

knolselderij

Wijs gebruiker
Beanhead zei:

Overigens coke neutraliseert MDMA. Dus niet moeilijk dat je daarvan niets voelde. Coke met MDMA mixen is een waste & enorm dom.

mee eens, bovendien zou ik de mdma gewoon oraal nemen en niet snuiven

een halve gram zou je toch moeten voelen maar het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat je daarom denkt dat je niet veel voelt. de eerste keer sos is lang niet zo overweldigend als bv de eerste keer mdma of pillen

SperSIZEboon

Badass junkie
Partycrasher zei:
Ik heb mij aangemeld op drugsforum om deze vraag te stellen. Ik heb vandaag coke vermengd met mdma gesnoven en ik voelde helemaal niks. Ik heb al vaker verschillende soorten coke gesnoven en ik heb eigenlijk nog nooit echt iets gevoeld, maar ik blijf het proberen omdat ik toch erg benieuwd ben naar het effect wat je vaak op internet etc leest. Hoe zou het komen dat ik niks voel? Zou het elke keer slechte kwaliteit zijn of gebruik ik gewoon te weinig? (ong. 0,5 gram). Het brandde trouwens wel heel erg in me neus.
waarschijnlijk heb je gewoon troep...

W.F.L.

Badass junkie
Dat klinkt duidelijk als troep ja, gelukkig maar! Als je een halve gram goeie MDMA snuift dan is dat gelijk aan 1 hele gram in 1 keer inslikken.. Ben je gek man! :openmouth: En dat je van coke niets voelt lijkt het mij ook wel bagger te zijn, of je moet erbij drinken. Maar als je MDMA al troep is dan is die coke dat vast ook wel.

Oom Klaas

Badass junkie
Mdma en coke zou je toch echt wel moeten voelen, alleen al het fijne en woelige is dan weg van de mdma.

Arizona

Bewuste gebruiker
1/2 gr mdma is echt veel, al helemaal om te snuiven. denk eerlijk gezegd dat je neus het niet eens trekt om het weg te krijgen of je bent echt een hele stoere.

MDMA met coke = zonde van de MDMA

1/2 gr coke mwa dat zou je moeten voelen, vind het niet belachelijk veel, tenzij het je eerste x is geweest.

W.F.L.

Badass junkie
Dan heb jij ook troep denk ik, want als je een halve gram goede coke in 1x opsnuift dan zit je volgens mij toch wel in ademnood. :openmouth:

Eerlijk is eerlijk. MDMA snuiven is echt slecht voor je lichaam. Maar... Je geest neemt het direct op en je gaat direct waus. Branden?? Eh... Weet je zeker dat het wel echte xtc pillen ware?

En sossa brandt 'nooit' in je neus

Mijn advies.

Overstappen naar een goeie dealer en niet één die je in de maling neemt!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
knolselderij zei:
Beanhead zei:

mee eens, bovendien zou ik de mdma gewoon oraal nemen en niet snuiven

een halve gram zou je toch moeten voelen maar het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat je daarom denkt dat je niet veel voelt. de eerste keer sos is lang niet zo overweldigend als bv de eerste keer mdma of pillen

Je kan MDMA prima snuiven hoor.

Bovenaan