Cocaine nog te snuiven?

Beste forumgangers,

Ik heb een vraagje over de houdbaarheid van cocaine en hoop dat iemand hiermee kan helpen.
Vorige week na een hele vervelende dag gehad te hebben, heb ik die avond cocaine gebruikt. Voelde me toen even erg goed, echter hielp de kater de volgende dag niet echt mee en voelde ik me nog rotter. Ik besloot toen in de bui waar ik in was, om de resterende cocaine (0,5gr) weg te gooien. Nu vond ik het achteraf toch zonde, en heb ik het zakje wat open lag bovenop in het zakje met vuilnis eruit gehaald. Ik merkte dat de coke toen ik het uit het zakje haalde, een klont was geworden (waarschijnlijk vanwege vocht). Het viel vervolgens vrij gemakkelijk uit elkaar en merk na een aantal keer met de pinpas er doorheen gegaan te zijn dat het wel erg (zacht) poederig is.

Is dit nog te snuiven? Of kan het zijn dat bacterieen zich erin genesteld hebben en ik ziek wordt als ik het snuif?

Alvast bedankt!

aurora123

Experimenterende gebruiker
Als er geen afval bovenop is gegooid, denk ik eerlijk gezegd niet dat het kwaad kan. Persoonlijk zou ik het gewoon proberen :grin:

Tufnut

Badass junkie
Enig idee waardoor het nat geworden zou kunnen zijn? Zolang dat niks geks is, drogen en gewoon proberen. Anders weggooien.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Net als de meeste zouten is cocaïne hygroscopisch, het onttrekt dus vocht uit de lucht. Het is dus niet zo heel raar dat dit gebeurt is. Volgens mij kun je het nog wel uitkoken maar niet meer snuiven.

Bovenaan