Cocaine overdosis 8,5 gram

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Net opgezocht, en een cocaine-overdosis kan je krijgen rond de 96mg/kg van je gewicht.

Dus pak 8gram.
Dit is toch vrij veel? Ik ben nu al een halve dag aan het nemen en heb juist een gram op denk ik.

In mijn ogen is er dus bijna geen enkel risico op overdosis tenzij je echt inspuit ofzo?

Of kan het ook bij mindere hoeveelheden? Kan iemand wat meer zeggen/meedelen over overdosissen? En hoe dit zou kunnen voorkomen bij 1g/avond?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat als je 8 gram (goede) coke snuift je vooral zorgen moet maken over een hartaanval of iets. En dat kan al na veel minder als 8 gram.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Net opgezocht, en een cocaine-overdosis kan je krijgen rond de 96mg/kg van je gewicht.

Dus pak 8gram.
Dit is toch vrij veel? Ik ben nu al een halve dag aan het nemen en heb juist een gram op denk ik.

In mijn ogen is er dus bijna geen enkel risico op overdosis tenzij je echt inspuit ofzo?

Of kan het ook bij mindere hoeveelheden? Kan iemand wat meer zeggen/meedelen over overdosissen? En hoe dit zou kunnen voorkomen bij 1g/avond?
Ik snap echt niet hoe mensen een halve dag 12u met 1 gram kunnen doen :grimacing: maar wel beter tho less is beter.

Ganggang💯

Badass junkie

Dus pak 8gram.

Met die 96mg per kg lichaamsgewicht wordt de LD-50 bedoeld. Oftewel vergiftiging met dodelijke afloop met als oorzaak teveel cocaïne in je bloed. Met snuiven is zoiets inderdaad lastig te bereiken maar in theorie kan het wel.

Zoals @De Dunne al aangeeft, met zulke hoeveelheden kun je je beter zorgen maken over een hartaanval, oververhitting, stimulantenpsychose en andere nare bijwerkingen die ook potentieel dodelijk kunnen zijn, en deze zijn al veel lager dan 8 gram mogelijk.

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Ik snap echt niet hoe mensen een halve dag 12u met 1 gram kunnen doen :grimacing: maar wel beter tho less is beter.
Hangt er ook vanaf of je effectief 1gr krijgt, of 0,6/0,7.
Elk uurtje 100mg lijnen snuiven houdt je toch al 10u bezig....

Moet zeggen dat ik persoonlijk ook geen lijnen leg groter dan 100mg tbh....😶

Spyro

Badass junkie
Als je bij 1 product blijft is het meestal wel veilig denk ik als je weet wat je doet. Het begint gevaarlijk te worden als je meerdere middelen combineert.
Tuurlijk niet. Cocaïne zelf is gewoon al een groot risico om tot je te nemen hoor. Zelfs als je je aan de ‘normale’ dosis houdt.

Snuffelaar

Wijs gebruiker
Tripreporter
Persoonlijke ervaring dan. Mijn excuses.
Heb het bericht dan ook verwijderd omdat er geen valse info mag zijn op een publiek forum rond harm reduction.

Snuffelaar

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je het kan onderbouwen met feiten is het een discussie waard imo.
Meer omtrent het gevaar van mdma.
Ik nam meestal rond de 300-350mg kristallen en aangezien ik mijn waterverbruik goed op pijl hield ging alles fijn. Had het gevoel dat er vooral sterfgevallen zijn als er andere middelen bij betrokken waren. Same voor bv benzos en speed. Maar wss ben ik verkeerd.

Ganggang💯

Badass junkie
Meer omtrent het gevaar van mdma.
Ik nam meestal rond de 300-350mg kristallen en aangezien ik mijn waterverbruik goed op pijl hield ging alles fijn. Had het gevoel dat er vooral sterfgevallen zijn als er andere middelen bij betrokken waren. Same voor bv benzos en speed. Maar wss ben ik verkeerd.
Dit topic gaat over 8,5 gram cocaïne.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dat zou ik een aantal jaar terug ook gezegd hebben ja. Maar na een periode behoorlijk geminderd te zijn bleek dat als je minder neemt en GOEIE coke hebt, dat het dan veel lekkerder is. Minder opgefokt en veel minder last van een dip.... Ik heb heel toevallig twee weken terug 0.6gr gehaald waar ik die avond 150mg van heb gehad. Dit nemen duurde van 20:00 tot 01:00. Prima vermaakt met deze dosis waarbij zelfs een praatkickje gehad en weinig last van een dip.

Maar nogmaals ik begrijp volkomen wat je zegt hoor. Zeg 5 a 10 jaar terug haalde ik ook zo nog een pakkie als het grammetje op was. Moet daar nu niet aan denken haha. Geniet er nu meer van terwijl ik minder neem... Win Win want doe zo nu minimaal 4 a 5 avondjes met een volle gr. Dat scheelt een hoop euro'tjes en gezondheid :)

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Dat zou ik een aantal jaar terug ook gezegd hebben ja. Maar na een periode behoorlijk geminderd te zijn bleek dat als je minder neemt en GOEIE coke hebt, dat het dan veel lekkerder is. Minder opgefokt en veel minder last van een dip.... Ik heb heel toevallig twee weken terug 0.6gr gehaald waar ik die avond 150mg van heb gehad. Dit nemen duurde van 20:00 tot 01:00. Prima vermaakt met deze dosis waarbij zelfs een praatkickje gehad en weinig last van een dip.

Maar nogmaals ik begrijp volkomen wat je zegt hoor. Zeg 5 a 10 jaar terug haalde ik ook zo nog een pakkie als het grammetje op was. Moet daar nu niet aan denken haha. Geniet er nu meer van terwijl ik minder neem... Win Win want doe zo nu minimaal 4 a 5 avondjes met een volle gr. Dat scheelt een hoop euro'tjes en gezondheid :)
Ja zeker weten! Ik krijg het niet voor mekaar maar heeft ook te maken met alcohol daar door krijg ik gewoon zin in coke. Gebruik zonder alchol ook geen coke maar er zit dan wel minder rem op zegmaarm

Danny0531

Belezen gebruiker
Ja zeker weten! Ik krijg het niet voor mekaar maar heeft ook te maken met alcohol daar door krijg ik gewoon zin in coke. Gebruik zonder alchol ook geen coke maar er zit dan wel minder rem op zegmaarm
1 snuif van coke en ik ben er wel klaar mee vind het effect 10x niks

WAZA

Experimenterende gebruiker
Wat je gezondheid aan kan verschilt letterlijk per dag.
Slaap 1x slecht en je hartslag schiet al veel sneller omhoog

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan