Cocaine probleempje

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi! Ik ben denk ik verslaafd aan het worden van coke.. elke dag de neiging om te halen ook dit tijdstip onder invloed!

ik snuif bijna 1G op een avond weg en zodra ik in bed lig zoals nu krijg ik een extreme traanoog, verstopte neus en als ik niet doorpak ook pittig koppijn helaas ik vind dit zo klote maar wil graag lekker slapen wat gewoon niet lukt🥲

iemand tips evt ?

gr mij🙋🏼‍♂️

MetalGuy

Badass junkie
Per direct stoppen en de eventuele dip die volgt uitzitten! Dit hangt af van hoe lang en hoe veel je hebt gebruikt.

Mocht dat niet lukken, speel dan open kaart met vrienden en familie en neem contact op met verslavingszorg.

Ik wens je veel sterkte toe en succes! :handfist1::thumbsup1:

L

Lid 153090

Gast
Per direct stoppen en de eventuele dip die volgt uitzitten! Dit hangt af van hoe lang en hoe veel je hebt gebruikt.

Mocht dat niet lukken, speel dan open kaart met vrienden en familie en neem contact op met verslavingszorg.

Ik wens je veel sterkte toe en succes! :handfist1::thumbsup1:
Ik weet uit eerste hand dat het niet altijd slim is om je familie hierbij te betrekken, hangt er natuurlijk vanaf hoe begripvol je familie is...

ricorieks

Badass junkie
Ik weet uit eerste hand dat het niet altijd slim is om je familie hierbij te betrekken, hangt er natuurlijk vanaf hoe begripvol je familie is...
Dan versalvings zorg
De rest komt wel erna
Zal Eerst naar een Halve gaan op een dag
Zien of je dat uit je eigen kan

Mvg ricorieks

Hallo DF
Ik heb al een tijdje een account maar ik heb nog nooit iets geplaatst.
Ik ben verslaafd aan coke ik ben al 15 dagen nuchter maar vandaag heb ik zo'n dag dat ik het heel erg moeilijk heb iemand tips hoe ik het uit mijn hoofd kan zetten. Alvast bedankt

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Hallo DF
Ik ben verslaafd aan coke ik ben al 15 dagen nuchter maar vandaag heb ik zo'n dag dat ik het heel erg moeilijk heb iemand tips hoe ik het uit mijn hoofd kan zetten. Alvast bedankt

Bezigheid zoeken. Wat gaan wandelen, sporten, vrienden bellen,... Kortom, iets doen die je gedachten verzet.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hallo DF
Topper dat je gestopt bent. Craving is echt super lastig maar je moet echt ieder uur dat je stopt meetellen. Vandaag niet gebruikt, morgen zien we wel. Nu even iets van afleiding zoeken, sporten, iets knutselen? Intense workout wil echt wel helpen. Hou vol, nu is het dag 15 en zwaar, maar craving zal snel minder worden. Een terugval is het niet waard.

Topper dat je gestopt bent. Craving is echt super lastig maar je moet echt ieder uur dat je stopt meetellen. Vandaag niet gebruikt, morgen zien we wel. Nu even iets van afleiding zoeken, sporten, iets knutselen? Intense workout wil echt wel helpen. Hou vol, nu is het dag 15 en zwaar, maar craving zal snel minder worden. Een terugval is het niet waard.
Dankjewel voor de tips ik ga het zeker proberen en ja het is heel erg lastig inderdaad en een terugval wil ik ook helemaal niet

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Professionele hulpzoeken en vooral niet vechten. Schijnbaar, opmakend uit je verhaal, wil je echt niet meer gebruiken. Moeilijke momenten horen bij stoppen van een handeling of middel die problematische gevolgen heeft op een persoon. Als je denkt dat je hier niet mee kan dealen is een hulplijn nooit verkeerd. Je zou ook naar een CA of NA meeting kunnen gaan, misschien werkt dat voor jou.

Je hebt een goede beslissing genomen! Kappen met die zooi....je vernietigt jezelf met "de witte sloper". Maar dat weet je allang. Probeer met kleine eenvoudige bezigheden de aandacht te verzetten, dit kan helpen!
Met name:. Ga naar buiten en loop. Het zal je verbazen hoeveel goed dit je kan doen...
Ja dat heb ik inderdaad al gemerkt ik ben veels te dun alles in mijn lichaam doet pijn en ik ben vandaag veel gaan lopen inderdaad heeft me wel even goed gedaan gelukkig is de dag bijna voorbij

Professionele hulpzoeken en vooral niet vechten. Schijnbaar, opmakend uit je verhaal, wil je echt niet meer gebruiken. Moeilijke momenten horen bij stoppen van een handeling of middel die problematische gevolgen heeft op een persoon. Als je denkt dat je hier niet mee kan dealen is een hulplijn nooit verkeerd. Je zou ook naar een CA of NA meeting kunnen gaan, misschien werkt dat voor jou.
Ik heb professionele hulp al ingeschakeld ik ga ook naar therapie en CA of NA meeting zou inderdaad een optie kunnen zijn

Rod

Experimenterende gebruiker
Hoi! Ik ben denk ik verslaafd aan het worden van coke.. elke dag de neiging om te halen ook dit tijdstip onder invloed!

ik snuif bijna 1G op een avond weg en zodra ik in bed lig zoals nu krijg ik een extreme traanoog, verstopte neus en als ik niet doorpak ook pittig koppijn helaas ik vind dit zo klote maar wil graag lekker slapen wat gewoon niet lukt🥲

iemand tips evt ?

gr mij🙋🏼‍♂️
1G op een avond vind ik eerlijk gezegd nog netjes.

In mijn zware tijden nam ik altijd een pammetje zodat ik kon slapen.
Na 1G kan ik later nog goed slapen.
En als het niet lukt gewoon accepteren dat het niet gaat lukken en in je hoofd onthouden dat je de volgende avond wel lekker kan slapen.

Probeer je neus te spoelen met water en je neus de tijd gunnen om te herstellen.
Het blijft spul wat slecht is voor je neus.
Sommige zijn niet voor niks colombiaans verkouden 🙈

Hoop dat het beter gaat nu

WAZA

Belezen gebruiker

iemand tips evt ?

gr mij🙋🏼‍♂️
coke zit tussen de oren vaak........... zoek hobby en verwijder nummers ga niet om met mensen die het gebruiken en nog een keer. ZOEK hobby.. ga netflix kijken ofso om te ontspannen en ga wandelen.
Achteraf ga je merken dat coke nergens op slaat en dik geld verspilling. Laat die dealers lekker arm blijven die sukkels

ga in de zon zitten koop een zwembad en eet gezonder!

Lemmy

Wijs gebruiker
Coke nergens op slaan is ook weer niet waar, als ik even persoonlijk mag zijn: je kan er weldegelijk leuke momenten mee beleven, de eerste paar jaren waren een groot feest. Alleen is het uit de hand gelopen, en met de nodige wilskracht (en ook begeleiding van "buitenaf") is het nu onder controle.

Het ligt hier nog, maar ik "moet" niet meer.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan