cocaine wormpjes

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
:confused: Wie kan mij eindelijk eens goed advies geven over cocainebeestjes/wormpjes zonder te denken dat ik ze zie vliegen of zo,want buiten alle hallucinaties,bestaan de cocainewormpjes/beestjes dus ècht! Dat kan ik ook bewijzen met foto's van m'n handen,armen en benen. Ze komen blijkbaar in sommige woningen voor. Bij mij thuis heb ik nergens last van in mijn vorige woning wel en als ik bij mijn vriendin slaap zit ik onder! Hoe zien ze er uit? Als kleine zwarte stipjes in je huid die je NIET moet proberen weg te halen, want 1) je krijgt ze er toch niet uit 2) trek je dus voor niets je hele huid stuk 3) ze gaan onderhuids en komen een paar milimeter ernaast weer naar boven,dus heb je een extra gat er bij.
=> wat ik graag wil weten is of je misschien een bepaalde geur afscheid als je cocke gebruikt? Ik snap nl niet waarom ze wel bij mij zitten en niet bij mijn vriendin die niet gebruikt.
=> Waarom zitten ze in je huid? eten ze huidvet of zo? Waarom zitten ze er?
=> Wat kan je er tegen doen,want het is heel irritant omdat je helemaal vol wondjes komt te zitten,ook als je er van af blijft.

Arthur King

Wijs gebruiker
http://www.doubletongued.org/index.php/dictionary/cocaine_bugs/ zei:
cocaine bugs
n.pl. a skin itch or the sensation that bugs are under one’s skin, caused by the hallucinatory effects of cocaine and its derivatives; formication.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik ben nu toch ook wel nieuwsgierig.

Fotootje plaatsen doe je door hem te up loaden via internet. Dan de link van de foto (Rechter muisknop, Eigenschappen, en daar staat dan die link met jpg erachter). En dan
link

al moest ik erg lachen om de reaktie van Cris Pontius zijn die rotbeestjes helaas geen grapje, maargoed jullie weten niet eens waar ik het over heb dus kunnen jullie me ook geen antwoord geven
dank je voor je advies ismoker ga ik proberen want ik lul echt niet uit mijn nek

iSmokex

Bewuste gebruiker
Beesjes op de huid zien is toch wel iets dat je vaker hoort. Heb het zelf nooit ervaren, maar denk dat je niet helemaal serieus word genomen door de meeste mensen omdat dit toch bekend staat als iets dat in een badtrip voor komt, optreed bij afkicken etc. Meestal beschreven als een hallucinatie. Ik kan niet bepalen of dit voor jou een hallucinatie is of die dingen er echt zitten, vandaar dat ik benieuwd ben naar de foto :wink:
en ja probeer maar, it's not that hard :P

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat die beestjes heel dodelijk zijn! het beste kan je ze eruit halen door met de punt van een schaar op de zwarte plekjes te prikken, zo hard mogelijk, als het begint te bloeden zit je goed!

succes!

ragnarok

Wijs gebruiker

Vigilante

Wijs gebruiker
Hij had de foto's nog niet bekeken in een nuchtere toestand en komt er dus nu achter dat hij gewoon mooie foto's van armen benen en handen heeft gemaakt.

Chris Pontius

Badass junkie
Vigilante zei:
Hij had de foto's nog niet bekeken in een nuchtere toestand en komt er dus nu achter dat hij gewoon mooie foto's van armen benen en handen heeft gemaakt.

Daar ben ik ook in geïnteresseerd hoor.
Het zou wel episch zijn als TS gewoon een of andere zeldzame parasiet bij zich draagt die actief wordt als de dopamine in je hoofd op hol slaat.
Episch omdat wij dan voor lul staan, niet zo episch voor hem/haar. :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
Vigilante zei:

Het zou wel episch zijn als TS gewoon een of andere zeldzame parasiet bij zich draagt die actief wordt als de dopamine in je hoofd op hol slaat.
Toch geloof ik het nog niet, de kans dat er beestjes onder je huid zitten is sowieso niet zo groot, hier in Nederland zijn er niet veel van dat soort parasieten. Schurft leeft in de huid, maar is niet zichtbaar.

Chris Pontius

Badass junkie
Arthur King zei:
Chris Pontius zei:
Vigilante zei:

Toch geloof ik het nog niet, de kans dat er beestjes onder je huid zitten is sowieso niet zo groot, hier in Nederland zijn er niet veel van dat soort parasieten. Schurft leeft in de huid, maar is niet zichtbaar.
Weet ik, al komt het wel eens voor dat er parasieten mee worden genomen vanuit het buitenland :).
Het was ook niet echt serieus bedoelt natuurlijk.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Zijn de wormpjes hiermee te vergelijken.
Zijn deze wormpjes ook agressief?
Bijten ze zich zo vast dat je ze los moet branden voordat ze eitjes leggen onder je huid?
Dit is in ieder geval wel een zorgelijk fenomeen.
Misschien is het een idee om professionele hulp hierbij in te schakelen voordat ze je overnemen.
Ze zijn 7 dagen per week bereikbaar op 0521-521015.

Maar nu even genoeg sarcasme, hoeveel slaap je? Hoeveel eet je? Hoeveel drink je? En hoeveel gebruik je?? En heb je een levendige fantasie? Combineer je het? Hoelang gebruik je al??
Het probleem dat je beschrijft doet mij eerder denken aan onverantwoordelijk gebruik.
Zoals veel te lang wakker blijven bijvoorbeeld. Waardoor je gaat hallucineren en je eventueel wel een spelletje met jezelf kan gaan spelen. Het hele verhaal vind ik nogal ongeloofwaardig en ben benieuwd of je het daadwerkelijk kan bewijzen. Misschien is het tijd voor een zelfrealisatie.
Of coke je nu niet in een risico zone lokt. En of het niet beter is om er misschien maar mee te stoppen voordat het te laat is. Denk eens na over bijvoorbeeld slaaptekort.
Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat dat de oorzaak kan zijn voor deze "coke-wormpjes." In plaats van dat ze echt zouden bestaan.
:wave:

Bijlagen

• lamprey-mouth.jpg
    lamprey-mouth.jpg
    15,6 KB · Weergaven: 4.124

W.F.L.

Badass junkie
Misschien moet je minder De La Soul gaan luisteren mr. cokehead.. Haha.. Parasitose heet zoiets en die krengen zijn dus NIET echt.. Kap met coke! :)

Volgens mij is dit echt wel een grap.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
bij mij kwam er gewoon een regenworm uit een puist gekropen, effe gevraagd waar ie nou helemaal mee bezig was.... maar kwam niet veel zinnigs uit,....dat heb je nou eenmaal met die wormen he'.....

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Of misschien heeft alleen 1 van zijn persoonlijkheden er last van.

myself and I zijn nog niet geinfecteerd, Me is echter al opgegeven..

Vigilante

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
Vigilante zei:

Helaas.. :(

mustbe67

Newbie
na meer als 10 jaar onverantwoord gebruik van coke kan ik jullie vertellen,dat je als gebruiker deze wormpjes "als echt waarneemt " waardoor je met verschillende scherpe voorwerpen in je huid, achter deze wormpjes gaat jagen met lidteken vormende resultaten.
Op houden met gebruik of tenminste niet dagen aan een stuk door basen.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
mustbe67 zei:
na meer als 10 jaar onverantwoord gebruik van coke kan ik jullie vertellen,dat je als gebruiker deze wormpjes "als echt waarneemt " waardoor je met verschillende scherpe voorwerpen in je huid, achter deze wormpjes gaat jagen met lidteken vormende resultaten.
Op houden met gebruik of tenminste niet dagen aan een stuk door basen.
Ja... Waarnemen als echt... Dat heeft niks te maken met 'echt bestaan'. En dat is wat de topicstarter ons ging bewijzen met foto's :hearteyes:

Helaas kunnen we TS nog niet opgeven als ontdekker van de OnderhuidseCocaineWorm :(

Tripper

Wijs gebruiker
Dat is denk ik wel het domste wat de TS ooit gedaan heeft en het domste wat hij ooit zal doen, een topic openen over de Coke beestjes.. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Het moet allemaal niet gekker worden hier op DF!

KoxBox

Badass junkie
Tripper zei:
Dat is denk ik wel het domste wat de TS ooit gedaan heeft en het domste wat hij ooit zal doen, een topic openen over de Coke beestjes.. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Het moet allemaal niet gekker worden hier op DF!

You ain't seen nothing yet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan