cocaine zuiveren

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

silkroad

Bewuste gebruiker
ik had een vraag ivm met cocaine zuiveren of base maken. mijn ervaring gaat als volg met deze.
ik koop 1gram straat cocaine ik kap deze fijn en gooi deze in aceton. ik roer 1-5minuten en kap deze in een koffiefilter. ik zie residu uitlopen wat wijst op de versnijdingen?
nu hou ik 0.7-0.8 gram over. dit is niet blinkend en verdooft de tong onmiddelijk. de vraag bij deze is in hoevere zuivert aceton de europese cocaine? ik weet dat levamisole,phenacetin,speed niet gezuivert worden met aceton maar enkel suikers,mannitol,caffeine? en supermix(isonital,caffeine,...) ? lidocaine??

nu gooi ik die 0.7-0.8 gram in een lepel en giet er ammoniak bij en laat deze koken. ik zie een olieachtige substantie en een ronde bel in het midden van de lepel vormen.
na het koken vang ik dit op en wordt een klein hard brokje van 0.3-0.4 gram deze verdooft de tong ook.
nu was ik dit brokje met water en laat het enkele dagen drogen.
ik crush dot brokje in 2 fijn lijnen en snuif het op ( weet dat base niet snuifbaat is maar toch maar proberen )

nu krijg ik wat high gevoel en mijn 2voorste tanden verdoven(lidocaine?)energierijk effect maar ook enorm angstig gevoel. het effect blijft 1uur toch merkbaar waarna nog wat effecten tot 2-3uur merkbaar zijn oa vaak plassen en grote wc moeten gaan.
waar bij ik denk dat het wat op speed lijkt.

nu is mijn vraag heb ik cocaine uitgekookt of heb ik de coke verwijderd zonder ik het weet en zit ik nu met puur levamisole,speciale caffeine,lidocaie of andere substanties. of met speed.
nu zit ik met een blaasontsteking ook erbij wat wijst op speed?
enorm bizzar omdat als men coke koopt er toch wat in zit en na al deze methode ik toch iedere keer wat over hou.
ik haal uit 1gram straatcoke => 0.3-0.4 substantie uit na aceton/amoniak was maar blijf met een substantie die mijn voorste tanden verdooft,energie,angstig,paranoia gevoel blijkt te zijn.

wat doet speed/caffeine in amoniak?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Amfetamine is een aanzienlijk meer stabiel molecuul dan cocaïne.

Als je amfetamine wast met aceton heb je een relatief grote hoeveelheid amfetamine nodig wil je nog een beetje hoeveelheid over houden na het wassen. Aceton is namelijk dermate (agressief) reactief dat het zelfs Amfetamine doet afbreken en inert worden ondanks dat amfetamine bekend staat als zeer stabiele molecuulstructuur. Een duur en toch wel vrij instabiel product zoals cocaïne is dus bij voorbaat al ongeschikt om met aceton te wassen.

In aceton lossen bepaalde stoffen op waar amfetamine dat niet doet. Cafeïne lost bijvoorbeeld op in Aceton en gaat door een koffiefilter waar amfetamine dat niet doet. Levamisole waar de meeste cocaïne mee in versneden en niet bepaald wenselijk is lost echter ook niet op in Aceton en blijft eveneens hangen in het koffiefilter.

Omdat coke een vrij kwetsbaar plantaardig product is zul je een andere methode moeten bedenken om deze te filteren van rotzooi. Voor het extraheren van cocaïne uit de cocaplant heb ik doodleuk benzine gebruikt zien worden. Ik gok dus dat Nafta ook wel zou kunnen werken om sommige stoffen uit cocaïne te filteren. Maar ook dat gaat wellicht de moeite niet waard wezen omdat het niet alle versnijdingsmiddelen filtert. Druivensuiker en cafeïne zou je daarmee uit de cocaïne kunnen filteren bijvoorbeeld, Levamisole echter niet.

Wil je basecoke maken verkap je de cocaïne met bakpoeder en verhit je deze lichtjes in de oven, als je de cocaïne te sterk verhit beschadig je waarschijnlijk al snel het product. Ik gok dat je cocaïne sowieso niet boven de 45C wilt verhitten wil je dat voorkomen.
Amfetamine veroorzaakt normaal gesproken geen blaasontsteking hoor, ik zou ook niet weten waarom iemand Amfetamine zou verspillen om cocaïne mee te versnijden.
ik haal uit 1gram straatcoke => 0.3-0.4 substantie uit na aceton/amoniak was maar blijf met een substantie die mijn voorste tanden verdooft,energie,angstig,paranoia gevoel blijkt te zijn.
Klinkt alsof je de Levamisole er uit hebt weten te filteren en de cocaïne kwijt gespeeld bent, lol.

silkroad

Bewuste gebruiker
ja ik zou denken dat na een amoniak verhitten men overblijft met cocaine,levamisole,turbomix
ofwel heb ik aceton met iets teveel water waarbij mijn coke al oplost en de rest chemische nest overblijft. en na het amoniak de levamisole/lidocainz overhou.
ma ik doe de amoniak vrthitten met een lepel coke en dan amoniak en dan kaarsje eronder houden tot het spul vloeibare bel wordt.
ma levamisole verdooft da ook?

silkroad

Bewuste gebruiker
ja de aceton/ethanol was ga ik doen
maar dat is 24-48uur werk voor mss 1lijntje wat ik overhou ....

silkroad

Bewuste gebruiker
het raarste was het was een hard brokje dat niet oplost in water en het verdooft etc en ik zet het in microgolfoven om wat amoniak op te laten lossen en het smelt en als ik het uitneem kan ik het weer droog maken. gek. dat smelt en ik laat da afkoelen en ik kan weer e brokje maken

silkroad

Bewuste gebruiker
ja en die crack had toen ne hele zoete geur, da geurde naar wat coke ruikt.
maar ik weet ook dat levamisole euforie kan veroorzaken en speed achtige verschijnselen.
zou gek zijn als dat puur levamisole is wat ik mijn leven aan het snuiven ben.

silkroad

Bewuste gebruiker
dus als ik uit 1gram ; 0.4 uithaal wat puur levamisole & lidocaine is . dan zit ik met 20%/30% levamisole en 10/20% lidocaine. daarom dat ik mij er niet goed onder voel.
en hoe kunt ge cocaine uit filteren door te koken met amoniak?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ma levamisole verdooft da ook?
Lidocaïne is zeer sterk lokaal verdovend, wordt ook door de tandarts gebruikt en cocaïne verdooft dus. Ik gok dan één van die twee als het al sterk lokaal verdovend effect geeft. Ik weet niet precies wat je overhoudt maar ik vermoed dat hetgeen dat je onderneemt sowieso niet de moeite waard is.

Levamisole is dus veel als ontwormingsmiddel voor dieren gebruikt. Levamisole heeft ook enkele metabolieten die wat gelijkend zijn aan methylfenidaat (Ritalin). Deze metabolieten geven een sterk stimulerend effect met relatief veel fysieke bijwerkingen en paranoia kan ik mij daarbij ook wel wat voorstellen. Levamisole is om deze redenen ook zeer bekend met betrekking tot paardenraces. Soms heb je films/series waarbij een racepaard letterlijk vlak voor de finish dood neervalt, blijkbaar is dit relatief vaak voorgekomen tijdens paardenraces.
ja de aceton/ethanol was ga ik doen
Als je aceton gebruikt zul je een aanzienlijk deel cocaïne kapot maken.
Dat hangt er sterk vanaf waarmee je cocaïne versneden is, dit zal waarschijnlijk sowieso moeilijk gaan.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik stond met mijn oren te klapperen toen ik de beginpost las en dacht 'wtf' lol.

Je moet echt precies weten wat je doet als je dit soort dingen doet. Zo maar je grammetje coke verknallen door maar wat aan te kloten en dan achteraf vragen wat heb ik nou eigenlijk gedaan komt mij nogal vreemd over.

Ik heb trouwens nog nooit iemand met amoniak en coke in de weer gezien die het eindproduct dan alsnog gaat snuiven. aangezien dat juist een manier is om coke rookbaar te maken als ik me niet vergis.

En dan geeft er iemand met kennis van zaken antwoord in de persoon van @Jmths en lijk je niet eens gelezen/begrepen te hebben wat die zegt want daarna doe je nog steeds aannames die niet kloppen.

Mijn advies is om gewoon te stoppen met deze onzinnige en dure (je verknalt keer op keer je coke) experimenten want je kennis is er absoluut ontoereikend voor.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
dus als ik uit 1gram ; 0.4 uithaal wat puur levamisole & lidocaine is . dan zit ik met 20%/30% levamisole en 10/20% lidocaine. daarom dat ik mij er niet goed onder voel.
dit is een pure aanname, je weet gewoon weg niet wat je overhoudt en wat je verliest omdat je ten eerste niet eens weet welke stoffen er in je cocainemengsel zitten en je ook al geen kennis hebt van het proces alsmede van de eigenschappen van de stoffen in je mengsel.

Snuifcoke is een hydrochloride, je haalt er met met die ammoniak sowieso het zout uit waardoor het niet meer snuifbaar zou moeten zijn en het een base wordt die gerookt kan worden als ik het een beetje goed begrepen heb (ik base niet dus zelf geen ervaring mee).

Laatst bewerkt:

silkroad

Bewuste gebruiker
om te beginnen basecoke kan wel gesnoven worden ;
-
The Difference Between Snorting And Smoking Crack
When crack is snorted the drug takes longer to travel to the brain than it does when smoked. When a person snorts cocaine it moves from the nose, to the heart, to the lungs and back to the heart before it reaches the brain. When smoked, cocaine goes straight from the lungs, to the heart and then to the brain.

silkroad

Bewuste gebruiker
erna weet ik ook dat cocaine sowieso een paar actieve of niet actieve versnijdingsmiddelen heeft. het is de meest versneden spul. labresultaten laten altijd actieve stoffen zien.
nu weet ik niet of labresultaten de metabolisme laten zien
( tropacocaine,norococaine,... )
is benzocaine,lidocaine ook actieve?

ernz weet ik dat levamisole omgevormt wordt door amonirex ofzoiets. dat heeft amphetamine achtige werking. de gevaarlijkste versnijdingen zijn levamisole & phenacetin omdat deze kanker kunnzn veroorzaken ( maar hoeveel moet je dan innemen is de vraag )

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@silkroad
Snuifcoke is er juist in de hydrochloridevorm die er voor zort dat het goed wordt opgenomen door je neusslijmvlies. Als je het zout er uit haalt, dan heb je een produkt dat veel minder goed wordt opgenomen door je neusslijmvlies, dus is het per definitie zonde om dat te doen.

Ik heb de indruk dat je niet luistert naar wat er gezegd wordt, je blijft maar in je aannames zitten en dan heeft zo'n topic ook geen nut meer natuurlijk. In scheikunde is geen plaats voor aannames, het is pure wetenschap.

Veel plezier met je experimentjes.

Laatst bewerkt:

silkroad

Bewuste gebruiker
ik haal deze informatie altijd via extasydate.org in de usa - reddit - EC energy labresultaat - wedinos ( uk )
dus ik ben er vrij enorm bij bezig maar wordt steeds in de loeren gelegt door wat nu wel of niet klopt omdat eig niemand een deftig antwoord kan geven steeds

silkroad

Bewuste gebruiker
@silkroad
Snuifcoke is er juist in de hydrochloridevorm die er voor zort dat het goed wordt opgenomen door je neussluimvlies. Als je het zout er uit haalt, dan heb je een produkt dat veel minder goed wordt opgenomen door je neusslijmvlies, dus is het per definitie zonde om dat te doen.

ja en heeft lidocaine,benzocaine zout? is dat een zoutsubstantie? omdat ik dit crack snuifde en na 5minuten verdoofde mijn voorste tanden, gewoon het gebied waar langs het gesnoven werd. ik zette het op de tong en weeral na 2-3minuten verdoofde mijn tong ( niet mijn heel mond ) de verdoving stond niet op de eerste plaats maar ik ervaarde ook een opkomend gevoel van iets dat stimulerend werkte.
beseffen dat veel mensen ook een euphorie / stimulerend effect krijgen van levamisole. levamisole zou de effecten van coke versterken maar op wat voor een manier? sterkere angst paranoia of sterker euphoria? dot zijn vragen die ik mij afspeel. en dan heb je nog de metabolisten die de effecten alsook kunnen beinvloeden. veel labresultaten geven zuivere cocaine aan maar er kan nog metabolisme aanwezig zijn die de coke pittiger-langer-ander ervaring kan geven.

silkroad

Bewuste gebruiker
Sold as: Cocaine
Expected to be: Adulterated cocaine
Description
White powder in baggie.
Note
The only active chemicals identified in this powder are cocaine and methylecgonidine. The lab is not allowed to report inactive diluents/cuts for any sample it analyzes, whether diluents/cuts are present or not. This is because the lab we contract with is constrained by rules set by the US DEA that forbid any kind of quantitative reporting.

silkroad

Bewuste gebruiker
voorbeeld van een "crack cocaine metabolisme" dat aanwezig is in een coke poeder sample. dus blijkt dat het wel snuifbaar is

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@silkroad
Om te beginnen is levisamol geen volumeversnijdingsmiddel, want het percentage levisamol is vrijwel altijd heel laag, een procent of 3 of zo. Volgens mij wordt het puur aan de coke toegevoegd om het effect wat te versterken en deze versnijding gebeurt altijd op heel hoog niveau aangezien de straatdealer geen toegang heeft tot levisamol. Fenacetide is het andere versnijdingsmiddel dat op hoog niveau gedaan wordt, lijkt zeer veel op coke en geeft het die mooie glinstering waarvan sommigen denken dat dit duidt op puurheid.
En in deze vorm komt het dan bij de straatdealer terecht, en die mengt er meestal dan nog wat vrij verkrijgbare poedertjes doorheen om flink extra winst te maken.

voorbeeld van een "crack cocaine metabolisme" dat aanwezig is in een coke poeder sample. dus blijkt dat het wel snuifbaar is
Dit bedoel ik nu. Ik heb je al geantwoord dat snuifcoke veel effectiever door de neus wordt opgenomen en jij blijft maar zeggen 'ja maar ik lees dat je basecoke wel degelijk kan snuiven'.
En dan krijg ik het idee dat ik hier gewoon mijn tijd aan het verdoen ben en tegen een muur aan het praten ben.

silkroad

Bewuste gebruiker
maja gy een procent of 3%.
levamiqole/terasinol of phenacetin kan iedereen gewoon kopen opt internet. gewoon 10€ voor 50gram ofzo en mixen maar.
op hoog niveau denk niet dat de cocaboeren zich gaan bezig houden met daar ontwormingsmiddel in te doen.

ik kan een heel rare en bizarre kijk over dat hebben en sommige kunnen denken dat ik ijl ofzo maar waarom zoude cocaboeren zich nu bezig houden met 80% coke te versnijden met 5-10% levamisole?
ik bedoel er is daar genoeg cocabladeren. die verdienen er amper op.
het versnijden en kapot maken van de coca gebeurt op europees markt. eens ze de drugslabs inkomen worden alles weer geperst en versneden.
van 1steen maken ze er 2-3 met dat giftig spul in. en nu kan iedereen zo wat zaken maken. pubers die zelf xtc pillen maken ofzo.
en dan nog mij doet die % nu eenmaal
nietsmeer. mensen denken hoe hoger hoe beter.
wa ik raar vind is die crack wat ik heb uit gekookt wa dat zou zijn.
ik heb echt alle stappen gedaan en ik heb idd een olieachtig substantie gevormd en met mesje opgestolt en het was zo hard als een steen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@silkroad:
Laat maar. Ik kap er mee, er is geen beginnen aan met jou. Je legt echt alles wat er hier gezegd wordt naast je neer, en je denkt er nog steeds hetzelfde over als in je beginpost. Je staat niet open voor wat wij aandragen en blijft geloven in 'wat je ooit ergens gelezen hebt', terwijl er genoeg info gegeven is om je tot andere conclusies te doen laten brengen.

Waarom stel je vragen om alle antwoorden direct naast je neer te leggen? Waarom open je dit topic? Ik heb geen flauw idee.

Laatst bewerkt:

silkroad

Bewuste gebruiker
die hard coca liefhebbers die al jaren gebruiken van dezelfde dealer en die weten wat coke is die zulleb mij gelijk geven dat we in een "hype" wereldje leven. en gewoon ik zoek zoveeeel mogelijk info van mensen die weten hoe of wat. dat is zoals een wijkenner.
als ge jaren gebruikt kunt ge onmiddelijk zien wat voor spul men heeft. denk dat een echte gebruiker het onderscheid kan maken door de vragen wat ik hier stel en kan antwoorden van; wat gy uitgekookt hebt is puur versnijding

silkroad

Bewuste gebruiker
en je weet dat ik ooit de topic
cocaine 2018 heb gemaakt onder ander account. dus tis niet dat ik een newbie ben op deze forum haha

silkroad

Bewuste gebruiker
@acht.zes

" Het gemiddelde percentage cocaïne in cocaïnepoeders steeg de laatste jaren gestaag, maar in 2018 bevatte een poeder weer iets minder cocaïne"
gemiddeld 50-60%.ze testen op 65% af maar ik ga altyd naar mijn eigen ervaring dat er een paar samples van 60-70% zullen zijn maar ook heel veel van 40-60% en ook veel zonder coke.
levamisole,phenacetin & caffeine de meeste active stoffen erin.

dus samenvatting;
coke is dikke brol dat overschat wordt tenzij ge 70+ samples hebt met niks levamisole of caffeine erin. en da zal wel ne keer voorkomen maar betreurend. de media fokt alles op dat er overal coke in overvloed is maar meld niet dat gevook poeder van 5% kunt hebben.

silkroad

Bewuste gebruiker
huh wa wel bizzar is is dat er nog tot dit jaar alarm bestond over atropine in coke, en ik die dacht dat dat in overgang 2017-2018 sterk aanwezig was in cocaine / ketamine.
maar het blijkt nu nog wat aanwezig te zijn , wreed bizzar.
en idd fenacetin in ketamine aanwezig en soms nog PMMA in xtc maar weinig.

Packjam

Belezen gebruiker
ik had een vraag ivm met cocaine zuiveren of base maken. mijn ervaring gaat als volg met deze.
ik koop 1gram straat cocaine ik kap deze fijn en gooi deze in aceton. ik roer 1-5minuten en kap deze in een koffiefilter. ik zie residu uitlopen wat wijst op de versnijdingen?
nu hou ik 0.7-0.8 gram over. dit is niet blinkend en verdooft de tong onmiddelijk. de vraag bij deze is in hoevere zuivert aceton de europese cocaine? ik weet dat levamisole,phenacetin,speed niet gezuivert worden met aceton maar enkel suikers,mannitol,caffeine? en supermix(isonital,caffeine,...) ? lidocaine??

nu gooi ik die 0.7-0.8 gram in een lepel en giet er ammoniak bij en laat deze koken. ik zie een olieachtige substantie en een ronde bel in het midden van de lepel vormen.
na het koken vang ik dit op en wordt een klein hard brokje van 0.3-0.4 gram deze verdooft de tong ook.
nu was ik dit brokje met water en laat het enkele dagen drogen.
ik crush dot brokje in 2 fijn lijnen en snuif het op ( weet dat base niet snuifbaat is maar toch maar proberen )

nu krijg ik wat high gevoel en mijn 2voorste tanden verdoven(lidocaine?)energierijk effect maar ook enorm angstig gevoel. het effect blijft 1uur toch merkbaar waarna nog wat effecten tot 2-3uur merkbaar zijn oa vaak plassen en grote wc moeten gaan.
waar bij ik denk dat het wat op speed lijkt.

nu is mijn vraag heb ik cocaine uitgekookt of heb ik de coke verwijderd zonder ik het weet en zit ik nu met puur levamisole,speciale caffeine,lidocaie of andere substanties. of met speed.
enorm bizzar omdat als men coke koopt er toch wat in zit en na al deze methode ik toch iedere keer wat over hou.

wat doet speed/caffeine in amoniak?
triggert mij als de hel, was gek op base, half grammetje uitkoken als je goede coke hebt kun je wel een paar uurtjes vooruit, maar ik heb al sinds 2009 geen base meer gehad, en elke dag he een half grammetje uitkoken, man man en je hart gaat tekeer als een gek, niet leuk meer . . .

Packjam

Belezen gebruiker
huh wa wel bizzar is is dat er nog tot dit jaar alarm bestond over atropine in coke, en ik die dacht dat dat in overgang 2017-2018 sterk aanwezig was in cocaine / ketamine.
maar het blijkt nu nog wat aanwezig te zijn , wreed bizzar.
en idd fenacetin in ketamine aanwezig en soms nog PMMA in xtc maar weinig.
Ach ja de troep in de substantie, zijn hele boeken over geschreven

Packjam

Belezen gebruiker
triggert mij als de hel, was gek op base, half grammetje uitkoken als je goede coke hebt kun je wel een paar uurtjes vooruit, maar ik heb al sinds 2009 geen base meer gehad, en elke dag he een half grammetje uitkoken, man man en je hart gaat tekeer als een gek, niet leuk meer . . .

Waarmee wordt cocaïne versneden en wat is het risico?​

Versnijdingen die bij cocaïne aangetroffen worden zijn:

Medicijnen zoals levamisol, fenacetine en hydroxine.
Stimulerende middelen zoals cafeïne.
Lokaal verdovende middelen als lidocaïne.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan