• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

CODA: 6-APB en 4-HO-xxxx

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Een rapportje van mijn afsluitende ADE feestje: CODA @ Lofi !

Bij het parkeren van mijn fiets: startdosis190 mg 6-APB met drie dl water waarin 1 ml GBL.
Na korte wachttijd en dit keer zonder uitgebred interview was ik om 20:50 binnen. Direct bij de lockers stond ik al snel een tijdje te praten met bekenden. Door naar de Club, de grootste zaal. Ook daar werd ik al snel gespot en stond ik een dik kwartier te praten, waarna ik wegliep naar het balkon achter de DJ (Quelza op dat moment). Ik voelde me heerlijk relaxed en wat een fijne sfeer: bijna allemaal blije gezichten !
Ook daar kwam ik snel bekenden tegen. Best gek, want zoveel mensen ken ik er niet. In rap tempo kwam ik ze bijna allemaal tegen.
Met hen kletsend en wat dansend kwam de 6-apb geleidelijk op. Toen Nobu om 22:00 begon was het effect heerlijk. Hij draait altijd al fijn, maar deze was echt heerlijk. Ik stond inmiddels op een ruim plateau tussen balkon en zaal met zijzicht op de DJ waar ik vooral goed de ruimte had.

Zo rond 23:00 voelde ik dat het dik tijd was om te hydrateren: daarbij nam ik alsnog een booster van 40 mg 6-APB, want nog 9 uur te gaan.
In gezelschap, had ik die booster mogelijk niet genomen. Maar in m'n uppie vind ik het lekkerder om iets aan de hoge kant te zitten.

Bij de voorbereiding, tevergeefs op zoek naar 5-MeO-MiPT, had ik nog een zakje gevonden met daarin een halve pellet van 4-HO-MET en een halve pellet 4-HO-MiPT.
Die lijken gebroken zo op elkaar dat ze niet of nauwelijks te onderscheiden zijn. Ik nam ze (10 mg + 10 mg) om 03:30. Op naar de Colorfloor waar ik nog net een stukje Garçon meepakte. Na een half uur ontstond een fantastische kleurexplosie vooral van de laserstralen die opgebroken werden in veelkleurige confetti waarbij de muziek (Sybil) op de tweede plaats kwam. Ook visueel speelde de vertekening van de gezichten van voorbijlopende mensen: dieren en ook monsters en duivels !
Ik heb er enorm van genoten. Jammer dat het top-effect maar zo'n drie kwartier duurde: teleurstellend kort. Daarna bleven er nog wel wat visuele effecten, met name op het toetsenboord van mijn telefoon.

Rond 05:30 voelde ik een geleidelijke afname van energie. Om die reden slikte ik (toch) de zekerheidshalve meegenomen capsule met 150 mg 3-MMC (getest restje van dik een jaar geleden).
Terug naar de Club waar inmiddels Jane Fitz en Marco Shuttle fijn bezig waren.

Na afloop gewacht tot er weer wat ruimte kwam bij de lockers, aangekleed en rustig naar huis gefietst. Normaal duik ik dan meteen in bed. Nu ben ik opgebleven en pas rond 20:00 gaan slapen. Dinsdag rond het middaguur er weer uit. Geen kater maar wel nog vermoeid.

Één ding is zeker: als ik volgend jaar op de sluitingsnacht van ADE weer gelegenheid heb om te dansen, dan staat CODA alvast in de agenda !

Bovenaan