Codeïne hoestdrank

Bij de drogist kun je Natterman Bronchicum/Melrosum Stroop Extra Sterk kopen. Dat is een hoestdrank met Codeïne erin. Nou vraag ik me af,
kan ik er high van worden? Aangezien het in amerika gebruikt word met de zogenaamde Purple Syrup.
Ik weet nou niet welke ik moet halen, is het de Bronchicum of Melrosum als ik het voor recreatief gebruik wil ?

Ps. als dit niet werkt weet iemand dan waar ik het wel mee kan doen ?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
In Amerika zit hier nog een andere stof in die tegen het autoziek wordt gebruikt. Die heeft als bijwerking dat je duizelig kunt worden. Maar die hoestdranken hier zonder voorschrift bevatten niet genoeg codeine. En het is niet zo gezond voor een hele bus op te drinken.
Dan kan je beter een beetje verderzoeken naar paracetamol + codeine etc.

Flameon

Badass junkie
Word je van promethazine high ???
Wat de hoestdrank betreft .... ik zou de fles niet opdrinken, das niet gezond. Kun je beter een lekkere joint opsteken om high te worden

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Word je van promethazine high ???
Wat de hoestdrank betreft .... ik zou de fles niet opdrinken, das niet gezond. Kun je beter een lekkere joint opsteken om high te worden
Promethazine heeft als bijwerking dat je er duizelig/spierverslappend van kunt worden, de codeine versterkt dit. Maar dit is dus op recept. Dus idd erg ongezond en op recept. Niet echt handig middel.

Bovenaan