1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Coke aan te raden?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Dreunen, 28 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dreunen

Dreunen Newbie

Ik zit met misschien een beetje een raar dilemma, ik heb over een paar weken een festival waar ik XTC ga gebruiken. Heb keurig netjes 2 maanden gewacht en kijk er echt naar uit. Maar de week erna heb ik nog een festival waar ik graag ook wat wil gebruiken. Echter heb ik in het verleden 3 keer XTC gebruikt maar nooit iets anders. Vrienden van mij hebben wel is coke gebruikt en zeiden dat dat ook wel beviel. Maar vanwege de korte duur blijf je lopen. Nu is mijn vraag hoeveel moet ik kopen? Waarmee blijf ik zn 5/6 uur een beetje energiek? Ik heb nog nooit coke gebruikt en wil beetje weten wat jullie ervaringen zijn bij de eerste keer? Is een overdosis makkelijk te behalen? En hoe weet je of een sleutelpuntje genoeg of juist te veel is? Ik wil het ook maar echt 1 keer gaan gebruiken en daarna niet meer puur om verslaving uit te sluiten en het verder rustig aan te doen. Maar wil gewoon weten hoeveel lijntjes ik kan nemen over hoe lang enzo. Er staat op het forum niks over dosering etc. Dus vandaar. En is de kater erg? Heb namelijk de dagen erna inleiding van m’n studie hahah.

2. AphexTwin

AphexTwin Belezen gebruiker

Ik vind cocaïne helemaal geen festival drug, zelfs geen feestdrug. Veeleer ideaal voor een avondje chillen op café of thuis met vrienden.
    Je krijgt er vooral een mentale high / energie van en niet zozeer fysiek. En zoals je zelf al aanhaalt, is de werkingsduur per dosis gewoon te kort voor op een festival, zelfs bij goede kwaliteit.
    Als je eens coke wil gebruiken, doe dat dan in een rustigere setting. Meer kans dat je eerste keer je dan zal bevallen.

Omwille van een langere werkingsduur en meer fysieke energie lijkt het me dat je je veel beter zal amuseren met speed. Een bommetje van zo'n 80 - 100 mg is dan een prima beginnersdosis.

Houd er wel rekening mee dat je bij speed enkele dagen recuperatie nodig kan hebben.

Laatst bewerkt: 28 jul 2018
    Sannetje en Albedo vinden dit leuk.
  3. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

Ik heb ook een keer coke geprobeerd op een festival ipv xtc.

Ik ga het waarschijnlijk niet weer doen..
    Het gaf me een geweldig gevoel maar dit duurde maar 15 minuten en dan ging het snel downhill. En door die comedown werd ik heel chagerijnig en opgefokt.

Ik vond het een fijne druggs voor zolang de piek duurt maar verder heb ik eigenlijk alleen maar met me frons heen en weer gelopen naar de wc.
    En daarbij vind ik de prijs ook niet meewerken..

Ik denk dat coke chiller is voor een thuissetting ofso.. Ik weet het niet.

Maar ze zeggen ook dat je het moet leren waarderen en ik heb genoeg vrienden die het wel met plezier gebruiken op festivals !

Dit is in ieder geval mijn ervaring :)

4. ingtheking

ingtheking Newbie

Wat mij betreft is coke leuk als je in één klap heel wakker of alert wil zijn. Het geeft mij niet echt een lekker gevoel, dus zeker niet geschikt als sfeerverhoger op een party. Ik heb er ook een keer een date behoorlijk mee verknald trouwens, omdat ik in bed niets meer voor elkaar kreeg (terwijl ik had gehoord dat het fantastisch moest zijn :tearsofjoy:). Leermomentje in ieder geval! Daarnaast vind ik het echt idioot duur.

Sannetje vindt dit leuk.
  5. Arisen

Arisen Newbie

mijn ervaring met coke [goede] is goed kan op een halfje een 6 uurtjes behoorlijk high zijn en met sex ook geen problemen je bent wat gevoeloozer maar ontzettend geil

6. Reno010

Reno010 Newbie

Sos + bier is best leuk voor op een festival. Maar speed is veel chiller op een festival dat geeft tenminste energie.

SneeuwSnuiver en Sannetje vinden dit leuk.
  7. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Gewoon coke opzak hebben als redmiddel om ff nuchter te worden als je te diep in glasje hebt gekeken of gaat niet lekker xtc klein puntje nemen dan sla dat kut momentje over en daarna gaat xtc weer overnemen. Sommige mensen vinden het ook lekker als het feest is bijna afgelopen om het toch ff langer vol te houden maar idd coke is meer huis setting of in de kroeg! En geen festivals drug is omdat je snel ongeduldig bent vooral met die koekwausen op het einde en zo langzaam irritant voor je lopen! Want je wilt zo snel mogelijk naar huis op zulke momenten.

Arisen vindt dit leuk.
  8. Arisen

Arisen Newbie

even een reactie eigelik zou ik niemand coke aanraden alhoewel coke zeker lekker is het is ook zeer verslavend ik gebruik het zelf ook maar ik ben vrijgezel ik hoef aan niemand verantwoording afteleggen en het is mijn eigen lichaam maar ik kan niemand aan zetten tot gebruik omdat het gewoon niet goed is

Tijdloos en Conjo vinden dit leuk.
  9. Conjo

Conjo Belezen gebruiker

Precies! Cocaïne is gevaarlijk middeltje! Je gaat pas lekker vinden! Als je het eenmaal mist! Mensen altijd met dat domme gelul... Ik voel niks of is dit Coke (Niks bijzonder)?.... Wacht maar! Tot je het paar keer gedaan hebt! En goeie cocaïne hebt! Dan ga je het pas leren Cocaïne(Goeie) waarderen! Dan komt Cocaïne op nummer 1! Drugs te staan. En dan ga je naar de weekenden toeleven! Door de weeks tijdens werken! En is nogal duur hobby! Grt

Laatst bewerkt: 17 aug 2018 om 22:21
    Arisen vindt dit leuk.
Laden...