Coke als life enhancer

Hallo, ik zal me eerst even voorstellen; gesetteld veertiger die af en toe de stoute schoenen aantrekt en probeert wat meer te genieten van het leven. Het is echter wel moeizaam helaas heb ik in mijn directe omgeving geen andere gebruikers dus ga ik er altijd alleen op uit op zulke dagen, niet ideaal natuurlijk. Helaas heb ik wegens mijn sociale omgeving ook niet echt veel keuze in leveranciers. Veel ervaring met coke heb ik ook niet maar waar ik benieuwd naar ben; wat zou de sensatie moeten zijn en hoe herken ik goede coke. Ik heb het tot nu toe een stuk of 10 keer gedaan maar het wauw effect heb ik helaas maar weinig gehad, heel kort of moelijk waar te nemen. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Laten testen indien mogelijk. Als je werkelijk geen enkele keer waaw gevoeld hebt, is het ofwel omdat je het maar niks vindt, ofwel omdat het rommel is.

Welkom! :rock:

Probeerenleer zei:
Laten testen indien mogelijk. Als je werkelijk geen enkele keer waaw gevoeld hebt, is het ofwel omdat je het maar niks vindt, ofwel omdat het rommel is.

Hoi, bedankt voor je antwoord. Mij lijkt het eerder dat het rommel is, zoveel mensen kunnen geen ongelijk hebben :wink: Zegt structuur of kleur nog iets? wat ik laatst had was niet helemaal wit, een beetje creme kleur, kon heel makkelijk verfijnd worden en het plakte ook een beetje aan het glas. Zijn er vaste adressen waar je het kan laten testen bijv in noord brabant? Toch wel apart dat je iets wat illegaal is kan laten testen. En zou je naast coke ook iets anders kunnen adviseren voor recreatief gebruik?

Goede coke kom je vast wel een keer tegen. Heb verschillende voorbij zien komen en de ene keer was het goed en de andere keer niks. Van zachte poeder volkjes tot harde brokjes de ene keer gelig en de andere keer wit met kristalletjes.
Al blijft het vaak tegenvallen althans dat is mijn ervaring. Op een of andere manier word er veel mee gesjoemeld.

Heb je een goed adresje en kom je een paar keer terug vanwege je goede ervaring krijg je ook daar weer crap. Kan je weer opzoek naar een nieuw adres.

Verder zou ik je xtc (MDMA) kunnen aanraden voor een wauw gevoel wat zeker een paar uur aanhoud. Denk dat de meeste mensen dat wel kunnen beamen.
Geloof op het moment ook veel kwaliteits spul in omloop. In pil of kristal/poeder vorm.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Het is een heel goede socialize drug. En ik kan het weten, want ben normaal verschrikkelijk nerveus en verlegen. :flushed:

Bij mij is het twee grotere en één klein lijntje en we zijn vertrokken. :sunglasses:

Ik heb inderdaad gemerkt dat een gesprek je een stuk makkelijker afgaat met coke. Bedankt voor de suggesties en info, ga het zeker uitproberen. Mdma heb ik overigens al ervaring mee, hell yeah! Ik hoop dat ik een keer een goede leverancier tegenkom.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Probeerenleer zei:
Bij mij is het twee grotere en één klein lijntje en we zijn vertrokken. :sunglasses:

HIer is het omgekeerd. Eerst een klein proevertje en daarna gaan de grote lijnen door de neus.

Pieter210

Bewuste gebruiker
lekker_afentoe zei:
Probeerenleer zei:

Hoi, bedankt voor je antwoord. Mij lijkt het eerder dat het rommel is, zoveel mensen kunnen geen ongelijk hebben :wink: Zegt structuur of kleur nog iets? wat ik laatst had was niet helemaal wit, een beetje creme kleur, kon heel makkelijk verfijnd worden en het plakte ook een beetje aan het glas. Zijn er vaste adressen waar je het kan laten testen bijv in noord brabant? Toch wel apart dat je iets wat illegaal is kan laten testen. En zou je naast coke ook iets anders kunnen adviseren voor recreatief gebruik?
Ketamine?
Een jointje?
Heroine snuiven?

Coke kan behoorlijk gevaarlijk zijn voor het hart. En bruin is natuurlijk zeer verslavend. :rockband:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Pieter210 zei:
lekker_afentoe zei:
Probeerenleer zei:

Ketamine?
Een jointje?
Heroine snuiven?

Coke kan behoorlijk gevaarlijk zijn voor het hart. En bruin is natuurlijk zeer verslavend. :rockband:

Heroine aanraden voor recreatief gebruik?? :confused:

@probeerenleer

Zo is dat :rock:

Wel heel bijzonder om te zien dat iedereen wel een eigen kijk heeft op zaken. Ik wil jullie bedanken voor de moeite die jullie genomen hebben om een wildvreemde een handje te helpen.

Bovenaan