Coke bullet - coke meer in poedervorm krijgen?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Ik heb juist een snort-bullet besteld op wapshop.nl #shoutout wapshop geniale winkel! (verkopen geen drugs dus url is toegestaan denk ik).
Ik heb zo'n snort-bullet besteld in de hoop soms subtieler en sneller wat coke te kunnen snuiven (bv in club of cafe).

Maar dat was wat te optimistisch. Nu moet ik eerst het hendeltje 180 graden draaien, hele bullet omdraaien zodat de coke erin valt. En dan voorzichtig de bullet terug omdraaien zonder dat het poeder eruit valt.

Dan moet ik extreem hard snuiven om het poeder eruit te krijgen, en zelfs dan blijft vaak de helft vasthangen in het vakje. Heeft iemand tips om dit sneller en subtieler te doen?
Maar vooral belangrijk:
Heeft iemand tips om de coke meer poederachtig te krijgen?? Standaard is het een beetje pasta-achtig en plakkend waardoor het minder vlot snuift door zo een bullet. Beter crushen? Maar zelfs na crushen kan het na een tijdje terug wat pasta-achtig worden.

Thx!

PS. Het was wel een nice aankoop opzich want werkt wel ca va, maar had er meer van verwacht/moet er handiger in worden.

Danny0531

Belezen gebruiker
Geen idee weet wel heb zelf ooit ook zo ding gehad alleen nadeel is als je ma iets van een loop neus hebt en je neemt een snuif komt er niks meer uit

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Waarom wordt je cocaine uberhaupt in "pasta-achtig en plakkende" vorm verkocht, dat is het eerste waar ik vraagtekens bij zet. Moeilijker om te versnijden dan bij poeder, maar is deze cocaine uberhaupt wel zuiver? Laat het eens testen zou ik zeggen.

Danny0531

Belezen gebruiker
Waarom wordt je cocaine uberhaupt in "pasta-achtig en plakkende" vorm verkocht, dat is het eerste waar ik vraagtekens bij zet. Moeilijker om te versnijden dan bij poeder, maar is deze cocaine uberhaupt wel zuiver? Laat het eens testen zou ik zeggen.
Vaak is de plakkerige coke juist beter

heyol

Bewuste gebruiker
Wat @Danny0531 zegt, cocaine die beetje 'pasta-achtig' is, is vaak beter. Wordt poeder wanneer je het kapt maar als je er op duwt plakt het weer hard samen.

Perenijsje

Badass junkie
Ik ken echt niemand die zo'n bullet echt handig vindt, ik heb alleen maar dit soort verhalen gehoord wat jij ook zegt. Omslachtig, moeilijk eruit te krijgen vooral als het poeder wat natter is, heel hard moeten snuiven en altijd dezelfde hoeveelheid erin moeten doen wat niet perse een fijne hoeveelheid is.

Bij pep als hij nog wat plakkerig is helpt het om het even over te schrapen op een leeg bordje dat je een minuutje in de magnetron heb opgewarmd. Mijn coke is gewoon droog en ik snuif het gewoon, dus heb het met coke nooit geprobeerd. Maar misschien dat het daarbij ook wel werkt.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Ik ken echt niemand die zo'n bullet echt handig vindt, ik heb alleen maar dit soort verhalen gehoord wat jij ook zegt. Omslachtig, moeilijk eruit te krijgen vooral als het poeder wat natter is, heel hard moeten snuiven en altijd dezelfde hoeveelheid erin moeten doen wat niet perse een fijne hoeveelheid is.

Bij pep als hij nog wat plakkerig is helpt het om het even over te schrapen op een leeg bordje dat je een minuutje in de magnetron heb opgewarmd. Mijn coke is gewoon droog en ik snuif het gewoon, dus heb het met coke nooit geprobeerd. Maar misschien dat het daarbij ook wel werkt.
Ik vond het vroeger wel handig met MXE op feestjes. 1 punt was ongeveer 40mg. 2 punten en je zat er lekker in.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Neus spray maken is een andere optie doe je maar alsof je elke zaterdag verkouden bent in de kroeg. Zo een bullit ga je wat in verliezen zonde van je coke. En wat is er mis mee om van je stoel op te staan 4stappen te zetten naar de wc en een sleutel naar je neus te heffen ? Wil je zo graag openbaar snuiven ?

heyol

Bewuste gebruiker
Neus spray maken is een andere optie doe je maar alsof je elke zaterdag verkouden bent in de kroeg. Zo een bullit ga je wat in verliezen zonde van je coke. En wat is er mis mee om van je stoel op te staan 4stappen te zetten naar de wc en een sleutel naar je neus te heffen ? Wil je zo graag openbaar snuiven ?
Hoezo verlies je poeder in je bullet?
En normaal doe ik dat zeh, zo telkens naar WC gaan. Maar sommige cafe's hun WC zijn niet snuif-vriendelijk en vaak valt telkens naar het toilet gaan en jezelf 2min opsluiten in dat kotje harder op dan eens 'aan je neus wrijven' met een bullet verstopt in de palm van je hand.

Ganggang💯

Badass junkie
Ik heb meerdere van die Bullets gehad. Nooit echt bevallen. Blijft altijd zooi in plakken en een enorm gepriegel om het uiteindelijk in je nosso te krijgen.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
En normaal doe ik dat zeh, zo telkens naar WC gaan. Maar sommige cafe's hun WC zijn niet snuif-vriendelijk en vaak valt telkens naar het toilet gaan en jezelf 2min opsluiten in dat kotje harder op dan eens 'aan je neus wrijven' met een bullet verstopt in de palm van je hand.
Poeder blijft zitten en vooral als je zegt plakkerige sos te hebben.

Blyatman

Wijs gebruiker
Als je coke in zijn beste poedervorm voor een bullit wilt krijgen:

1. op een warm bord leggen en met een goed scherp stanley mesje versnijden.
2. drogen onder een gloeilamp.

Natozlato

Wijs gebruiker
Daarom deden wij dan een grouphug, zodat de snuiver verstopt werd in het midden en ff z'n ding kon doen.

Blyatman

Wijs gebruiker
een scoop kan ook, werkt beter dan en bullit inderdaad.
Ik gebruikte de bullit puur voor momenten dat je geen scoop of sleutel kon nemen.Maar de dosering is altijd lastig inschatten.
Voor de kroeg, gewoon een lijn in de wc, op je telefoon leggen en er in stampen. 😬🤣

heyol

Bewuste gebruiker
Bord 10 minuten in de oven voorverwarmen, en daarna het pakje op het bord gooien, en met een pasje er door heen gaan.
Als je coke in zijn beste poedervorm voor een bullit wilt krijgen:

1. op een warm bord leggen en met een goed scherp stanley mesje versnijden.
2. drogen onder een gloeilamp.

Bord opwarmen heb ik vaker gehoord. Maar maakt dicht echt verschil? Word je coke dan wat droger of?

Dan gaat die daarna ook minder plakken misschien? En is voor gewoon lijnen leggen een war

Daarom deden wij dan een grouphug, zodat de snuiver verstopt werd in het midden en ff z'n ding kon doen.
hahahah klinkt gezellig wel! 😂 elk half uur een groepshug.

Maar de dosering is altijd lastig inschatten.
Is de dosering niet altijd hetzelfde bij een bullet? Of kan je op een of andere manier minder in dat gaatje krijgen?

Blyatman

Wijs gebruiker
Bord opwarmen heb ik vaker gehoord. Maar maakt dicht echt verschil? Word je coke dan wat droger of?

Dan gaat die daarna ook minder plakken misschien? En is voor gewoon lijnen leggen een war

hahahah klinkt gezellig wel! 😂 elk half uur een groepshug.

Is de dosering niet altijd hetzelfde bij een bullet? Of kan je op een of andere manier minder in dat gaatje krijgen?
Werkt sowieso, coke wordt dan fijner door droging. En ligt er aan wat voor bullit je hebt.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Vond het ooit handig voor mijn keta en mijn methox, zo'n bullet. Tot er een openging en al mijn keta los in mijn achterzak zat.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Heb het opgelost door in mijn achterzak te graaien en van mijn hand af te snuiven.

Wass wel grappig, dit gebeurde bij Awakenings. Stond met een vriend van mijn hand keta te snuiven. Bewaker had het gezien. Zaklamp op de hele scene, ik hield mijn handen achter mijn rug. Hij zegt, 'laat je hand eens zien!'. Dus ik klap 1x in mijn handen en steek hem uit. Moest hij lachen.

Ganggang💯

Badass junkie
Heb het opgelost door in mijn achterzak te graaien en van mijn hand af te snuiven.

Wass wel grappig, dit gebeurde bij Awakenings. Stond met een vriend van mijn hand keta te snuiven. Bewaker had het gezien. Zaklamp op de hele scene, ik hield mijn handen achter mijn rug. Hij zegt, 'laat je hand eens zien!'. Dus ik klap 1x in mijn handen en steek hem uit. Moest hij lachen.
Well played!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan