Coke Cravings

L

Lid 144501

Gast
Beste leden,

Ik heb ongeveer 4 maanden geleden voor de eerste keer cocaïne gebruikt. Natuurlijk waren de effecten wenselijk en vond ik het best een leuke drug.

Ik was mij van het begin al bewust van de gezondheidsrisico's en mogelijke verslaving en heb mijzelf al vanaf het begin voorgenomen om niet te veel te gaan gebruiken. Nu sinds die dag heb ik het toch 3 à 4 keer gebruikt, telkens in de sfeer van het uitgaan.

Ik heb het niet moeilijk om er vanaf te blijven, maar toch blijf ik er geregeld aan denken, zeker tijdens het uitgaan of wanneer er alcohol wordt geconsumeerd. Aangezien ik veel in Azië zit voor mijn werk en drugs daar not-done zijn, zit ik toch enkele periode's "droog".

De enige drug buiten cocaïne die ik heb gebruikt is wiet en alcohol. Bij beide drugs was dit effect er bij mij niet.

Hoe gaan jullie hier mee om ? Ik heb mezelf zeker voorgenomen om sinds de laatste keer dat ik coke heb gebruikt toch minstens 3 maanden er vanaf te blijven. Dit zou dan vervallen met oudjaar, waar ik van plan ben om opnieuw een keertje coke te gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Met vriendelijke groet,
summ

Prison

Bewuste gebruiker
Hou je aan de afspraken die je met je zelf maakt. Dus 1 x per maand/2 maand/3 maand bijvoorbeeld. Zolang er een ruime tijd tussen zit en je dit volhoudt blijft het speciaal en leuk. Verbreek je deze afspraak, dan is het een week later heel makkelijk om dat nog eens te doen.

De Apotheker

Badass junkie
Stop er helemaal mee. Ik ben precies dezelfde weg in gegaan. Cocaine heeft de kracht om echt heel erg tegen jezelf te liegen. Bij mij begon het ook met er steeds aan denken tijdens het uitgaan, en dan mond zich uit in ALTIJD willen halen.

An0uk

Newbie
Hi Summ, hoe gaat het met je? Ben benieuwd of je ondertussen al bent gestopt of dat je nog steeds gebruikt. Zou je mail willen berichten? Mvg, Anouk

WAZA

Belezen gebruiker
Accepteer cravings als normaal, en ga weg ga iets doen, gavissen of de winkels in ofso/sport.. gewoon ff een onderbreking weg van huis van het niets doen.
Dat willen gebruiken is gewoon zon kut nadeel........ Eigenlijk geen sos gebruiken als je te veel zin hebt

Bovenaan