Coke dag na 375mg tramadol

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sammeke47

Experimenterende gebruiker
Vraagje, het kan waarschijnlijk geen kwaad maar vragen kan ook geen kwaad.
Ik heb gisteren 375mg tramadol gebruikt, dit is ondertussen een dikke 21uur geleden maar ik weet dat er nog gemiddeld een 100 of iets minder waardes in mijn systeem zitten.
Voor tramadol heb ik een redelijke tolerantie, maar voor coke helemaal niet.
Het is immers 10 maanden geleden dat ik nog eens een kleine hoeveelheid coke gebruikt heb, en vandaag zou ik nog eens na lange tijd een gram gaan halen.
Nu mijn vraag is is het gevaarlijk om een paar lijnen te snuiven straks of wacht ik beter nog even ?
Heb al raad gevraagd elders maar dat was totaal niet behulpzaam, was iemand die me zei hij constant coke met Hero mengde en tramadol veel te zwak was om een gevaar op te leveren.

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nu mijn vraag is is het gevaarlijk om een paar lijnen te snuiven straks of wacht ik beter nog even?
Ik denk dat mensen niet zo snel combinatiegebruik zullen aanraden vanwege voor de hand liggende redenen. Het combineren van opioiden en cocaïne staat nogal berucht om zijn verslavingsgehalte/euforie en om de soms dodelijke bijwerking, namelijk dat het de hartslag meestal nog sterker doet toenemen dan cocaïne op zichzelf. Het feit dat opioiden normaal gesproken hartslag verlagend zijn zal daarbij de hartbelasting waarschijnlijk ook niet ten goede komen.

Als je het met beleid doet zul je er waarschijnlijk niet acuut dood bij neervallen maar het komt met enige risico's natuurlijk. Met zulk soort combinaties is het in ieder geval wel aan te raden extra op je hoede te wezen. Sommige mensen zullen je vertellen dat het de moeite niet waard is.

Ik heb wel eens een opioide stimulant combinatie lafjes uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid en het deed ook naar mijn ervaring inderdaad de hartslag goed merkbaar opvoeren. Waarschijnlijk wegen de algemene negatieve associaties relatief zwaar mee maar het blijft een wat onprettige gedachte. Gevoelig onderwerp in ieder geval.
was iemand die me zei hij constant coke met Hero mengde en tramadol veel te zwak was om een gevaar op te leveren.
Gezellig. :')

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Combineren?!?
Nee dank u.
Heel onvoorspelbaar heel link.
Ik zou het niet doen. Van welke drugvdan ook.
Mijn laatste combi ( waarvan ik kan zeggen dat het dus zeer verkeerd afliep!) Was mmc met bkepdb rc's dus
Dat was dus eens, maar nooit meer.
Daar heb ik een behoorlijk pittige nasleep van mogen beleven.
Ik zou het dus niet doen....

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Idd.
Zinloos je lijf overbelasten.
Dat probeer ik niet meer te doen.
Overigens is het verbazing wekkend, wat het menselijk lichaam allemaal verdragen én repareren kan...

Bovenaan