Coke en operatie

maxor

Newbie
ey,

Ik hoorde een tijd terug van halve bekende dat ie was geopereerd enzo. Daarvoor moest hij een vragenlijst invullen en ging ook een paar vragen over drugs. Wat ie wel eens gebruikt had etc. Dit in verband met narcose

Nu vraag ik me af, heeft coke snuiven invloed op jenarcose. Zoja, hoelang duurt t weer (na je laatste snuif) voordat je geen risico meer loopt bij je narcose?

Detroit303

Bewuste gebruiker
Vraag dat toch gewoon aan je dokter. Die heeft toch zwijgplicht. Wees er maar gewoon eerlijk over, je gezondheid gaat voor.

Djo

Badass junkie
Volgens mij zit het spul toch wel een tijdje in je bloed.

Artsen kunnen in elk geval de operatie weigeren heb ik vernomen, als je heel kort voor de operatie drugs heb gebruikt.
Je bloed word dunner. En narcose stoffen zijn echt rotzooi.
Ik krijg nu zelfs na een blikje energydrank of na wat gebruik een gigantische optater, hyperventilatie, omdat die narcose-rotzooi nog in mijn lijf woekert. Nou, ben ik zowiezo altijd rustig, want ik ben bekend met hyperventilatie, maar ik heb vernomen, dat die narcose-rotzooi een jaar in je lichaam kan blijven hangen. En heb meerdere verhalen gehoord. Bijv. dat iemand al na een paracetamolletje helemaal onwel werd. Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk!

Ik ben afgelopen September opgenomen en heb echt wel 4 of 5 keer zo'n lijst in moeten vullen. Uiteraard geruime tijd voor mijn operatie nuchter.
Maar alleen al het feit, dat ze je zo vaak een lijst in moet vullen, geeft wel aan, hoe belangrijk het is, absoluut zeker 6 weken voor je operatie niks te gebruiken. :) :wave:

Bovenaan