Coke en oxazepam/diazepam?

Berrie

Newbie
Hallo allemaal,
Ik gebruik zo eens in de 2 maanden een beetje coke, niet veel 0.4 gram in één sessie maximaal. Ding is ik word er behoorlijk angstig van. Omdat ik zo sporadisch gebruik wil ik er niet mee stoppen. Zoek dus een angst remmer voor na de comedown. Zijn oxazepam en diazepam veilig te gebruiken na het laatste lijntje? Hoor het graag! B.

_shikantaza

Badass junkie
Hallo allemaal,
Ik gebruik zo eens in de 2 maanden een beetje coke, niet veel 0.4 gram in één sessie maximaal. Ding is ik word er behoorlijk angstig van. Omdat ik zo sporadisch gebruik wil ik er niet mee stoppen. Zoek dus een angst remmer voor na de comedown. Zijn oxazepam en diazepam veilig te gebruiken na het laatste lijntje? Hoor het graag! B.
Dat kan, maar is wel link - als je coke gebruikt zonder nadelen wordt het makkelijk om vaker of meer te gaan gebruiken. Benzo's nemen ook remmingen weg, dus het kan opeens een geweldig idee lijken om nog ff een extra grammetje coke te gaan halen.

Gewenning gaat heel snel met Benzo’s en de afkick is vreselijk naar. Hou het echt bij een paar keer per jaar.

Laatst bewerkt:
Als je het bij af en toe kunt laten kan het wel op zich. Het zijn geen hele zware benzo's of zo. Ik ben zelf zwaar benzo verslaafd, maar ik neem als ik coke gebruik ook wel eens een benzo (Oxazepam, Lorazepam, Bromazolam) als ik iets te hard ga ofzo of me even niet zo chill voel..
Benzo's zijn ook downers dus net als met alcohol word je er dan gewoon weer wat rustiger van. Maar pas wel op dat je het niet te vaak doet inderdaad.

Kordie

DF-koning
Hallo allemaal,

Ligt die angst aan de coke of aan het versnijdingsmiddel?
Misschien anders eens een andere dealer zoeken.

Japie

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook altijd vlak voor het laatste lijntje een oxazepam. Daarna laatste lijntje en twee whiskytjes. Comedown (of zoals hij het noemt angst) is er dan bijna niet. Oxa zorgt voor een rustig hoofd en de combi met whiskey zorgt voorden snelle omslag naar een aangeschoten staat. Geen cravings en zodra ik in bed lig, slaap ik als een os. 😂

Maar… pas ermee op, want je gebruik wordt makkelijker en benzo’s zijn zeer verleidelijk om vaker te nemen!

Raver

Badass junkie
Je lijkt mij wel jaren geleden.
Benzos waren toen plots me oplossing. Nu jaren later zijn benzos de zwaarste verslaving die ik ooit heb moeten overwinnen.

Uppers maakte me angstig en na inname van benzo's.. Wow dit is handig. En geloof me die angst van de comedown is niks vergeleken benzodiazepine afkicken.

Doe wat je wilt maar verstandig blijven.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo allemaal,

TS is sinds plaatsen van sit topic niet meer online geweest.

Ik merk dat niemand vraagt of ts er ook (flink?) alcohol bij drinkt of het combineert met andere middelen?

Dan is een benzo er bij niet verstandig.

Ander middel dan coke kiezen misschien?
Coke staat bekend om angst of para kunnen krijgen. Kan bij veel en weinig al gebeuren.
Ik heb het gelukkig nooit ervaren omdat ik de paar x dat ik ooit coke heb gebruikt het op 1x na zonder enkele andere drug (dus ook geen alcohol) heb gebruikt. Misschien paar uur na gebruik een jointje om te slapen.

Het meest voor de hand liggende voor ts imo is een ander middel dan coke.

Klinkt flauw misschien maar wel wat ik persoonlijk zou doen.

@Berrie
Hoe is het nou?

Bovenaan