Coke & Honger

रति

Wijs gebruiker
Ik wordt altijd gigantisch hongerig wanneer ik coke gebruik...
Het maakt niet uit of ik eet, na een relatief korte tijd krijg ik opnieuw honger.
Ik eet normale gezonde maaltijden. 3 Keer warm eten op een dag en daarna na verloop van tijd opnieuw hongerig.
Hierbij benadrukkend dat het geen 'trek in iets lekkers' is, maar daadwerkelijke honger die ik moet stillen, zo niet krijg ik buikpijn van de honger.

Aangezien ik hierover niets op het web kon vinden vroeg ik mij af of anderen hier ook last van hebben.

Pompbak

Belezen gebruiker
Soms gebeurd dat bij mij ook wel eens, maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij is het maar een klein hongerig (leeg) gevoel. Maar blijft nooit lang aanhouden. Vreemd dat dat bij jou voorvalt.. cocaine staat er toch om bekend dat het honger,dorst en slaap onderdrukt. Ikzelf krijg ook geen hap door men keel als ik coke heb gebruikt

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Persoonlijk heb ik geen honger na cokegebruik. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik bij coke een biertje neem. Dat vult ook.

Maar drie warme maaltijden per dag ben ik zowiezo niet gewend, doe je dat om een bepaalde reden als ik vragen mag?

रति

Wijs gebruiker
Soms gebeurd dat bij mij ook wel eens, maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij is het maar een klein hongerig (leeg) gevoel. Maar blijft nooit lang aanhouden. Vreemd dat dat bij jou voorvalt.. cocaine staat er toch om bekend dat het honger,dorst en slaap onderdrukt. Ikzelf krijg ook geen hap door men keel als ik coke heb gebruikt
Als ik niks van mijn honger aantrek en weer een paar lijnen neem dan onderdruk ik mijn honger wel, maar ga ik me slecht voelen- onrustig, donker (niet zo zeer depressief) lusteloos, in het ergste geval paranoïde. Dit weet ik, dus vandaar zorg ik dat ik iets te eten bij de hand heb. Ik vind het zelf ook wel eigenaardig die honger. Het gebeurt trouwens pas in de middag vanaf een uur of 3 tot in de avond.

Albedo

Wijs gebruiker
Kaas is moeilijk verteerbaar en blijft langer in de maag. Heb je het daarbij ook? Een combi met vlees werkt nog beter.

Als ik stil zit krijg ik meestal sneller een ongemakkelijk leeg gevoel dan als ik (buiten) druk bezig ben. Hangt er ook vanaf wat ik gegeten heb. Brood vult goed maar verteert snel.

रति

Wijs gebruiker
Kaas is moeilijk verteerbaar en blijft langer in de maag. Heb je het daarbij ook? Een combi met vlees werkt nog beter.

Als ik stil zit krijg ik meestal sneller een ongemakkelijk leeg gevoel dan als ik (buiten) druk bezig ben. Hangt er ook vanaf wat ik gegeten heb. Brood vult goed maar verteert snel.
Zit wat in, heb vaak behoefte aan wat zwaarder eten, vlees doet het goed, vet eten als patat, pizza met kaas etc.
Maar zoals je begrijpt is dit niet een menu wat je heel lang moet doen tenzij het niet uitmaakt hoe dik je wordt. Bovendien heel gezond is het niet dus probeer toch gewoon al mijn voedingsstoffen binnen te krijgen via goede maaltijden.

Het is extra frappant omdat ik normaal juist heel weinig eet. Ongeveer de helft tot een derde van wat ik nu eet...

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat jullie het hebben over coke gebruik over de dag verspreid icm met voedsel.

Vind een midnight snack wel altijd lekker, zoals een pizza slice of een patatje. Coke is bij mij echt wel een avond ding.

Heb nu zo’n zin om r&r bandjes te gaan kijken met bier en coke en snacks. Heerlijk. Misschien vooraf een borrel en een etentje. :grin:

रति

Wijs gebruiker
Vind een midnight snack wel altijd lekker, zoals een pizza slice of een patatje. Coke is bij mij echt wel een avond ding.

Heb nu zo’n zin om r&r bandjes te gaan kijken met bier en coke en snacks. Heerlijk. Misschien vooraf een borrel en een etentje. :grin:

Veel vezels vullen overigens ook goed bij mij, zoals een goed gevulde maaltijdsoep. In deze tijd nog lekkerder. Beetje vet vlees erbij of room.
Op één of andere manier krijg ik nu nog meer honger... :sweat:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Lekker, een tosti met ham. Of ramen. Of roti. Of pizza napolitana.....

Zelfs vegetarische smeerworst keur ik nu niet af.
Ga nu trouwens even een boterham smeren. :grin:

Laatst bewerkt:

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry: Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol

रति

Wijs gebruiker
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry:
Ik voel nooit verdoving in mijn keel. Wss snuif je te hard en komt het zo in je keel terecht, maar je moet het juist in je neus houden.
Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...

Techneut

Bewuste gebruiker
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker

Klopt helemaal, ik voel me onder pep helemaal prima, ook na 2 nachten niet te slapen. Maar krijg inmiddels ook gewoon honger, misschien zelfs meer dan normaal. Eten doet wonderen, als je je slecht voelt knap je met de hap op. En dan vinden mensen het gek dat ze flauwvallen en shit na een nachtje doorhalen of een wild feestje, 2 dagen niks gegeten en een soort chemische poel des doods in je maag.

Ik voel nooit verdoving in mijn keel. Wss snuif je te hard en komt het zo in je keel terecht, maar je moet het juist in je neus houden.

En ik maar zuigen als een dyson stofzuiger aan de meth

Just kidding, zou best kunnen kloppen, waarschijnlijk omdat neus verdoofd is, je niet voelt of het op de correcte plaats van bestemming is en erachter komt dat t een halte te ver is. Naar gevoel in ieder geval

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.
Behalve dat mn neus echt verrot aanvoelt, veel erger dan bij speed. Maar psychisch kan ik er een nare kater van hebben, zeker als je keihard over je grenzen heengaat door veel te veel uit te geven en schijt te hebben aan morgen, om maar door te gaan. Daarom doe ik het niet meer, duurt ook een poos voordat je weer enig idee van zelfrespect heb na zon nacht

Techneut

Bewuste gebruiker
Behalve dat mn neus echt verrot aanvoelt, veel erger dan bij speed. Maar psychisch kan ik er een nare kater van hebben, zeker als je keihard over je grenzen heengaat door veel te veel uit te geven en schijt te hebben aan morgen, om maar door te gaan. Daarom doe ik het niet meer, duurt ook een poos voordat je weer enig idee van zelfrespect heb na zon nacht
Ik heb inderdaad die vreselijke verstopte neus en de hoge kosten nog niet eens genoemd. Not worth it.

रति

Wijs gebruiker
Ik gebruik nooit (meer) na 10 u 'savonds. De paar keer dat ik het wel deed voelde ik mij niet prettig op de coke omdat het heel onnatuurlijk aanvoelt. Je lichaam wil eigenlijk slapen. Als je dan juist coke neemt dan ga je tegen je eigen ritme in. Daarom zeg ik juist dat je juist naar je lichaam moet luisteren wanneer je coke gebruikt. Je normale ritme aanhouden en eten en drinken wanneer dat nodig is. Dán kan je een goede high krijgen. Ga je tegen je eigen lichaamsbehoeften in wanneer je coke gebruikt dan is het zonde van alle moeite want je gaat je alleen maar slecht voelen. Ik gebruik dus ook alleen overdag.

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Just kidding, zou best kunnen kloppen, waarschijnlijk omdat neus verdoofd is, je niet voelt of het op de correcte plaats van bestemming is en erachter komt dat t een halte te ver is. Naar gevoel in ieder geval
Ik wil je coke gebruik niet aanmoedigen, maar het maakt een groot verschil waarmee de coke versneden is. Wat jij zegt over een verdoofde neus klinkt als lidocaine in de versnijding, want pure coke verdooft nauwelijks. Of heel lichtjes.
Ik gebruik bewust alleen coke van een hoge puurheid (85-89%) omdat de echte coke high (en dan vooral de Peruviaanse) fantastisch is. Versneden coke is me het geld niet waard omdat het heel anders werkt. Bij pure coke gebeurt de relaxte high & verdoving bijna ongemerkt en geleidelijk. Terwijl slechte (versneden) coke meteen verdooft (lidocaine), speedy is (oa cafeïne) en er geen echte high is.

Laatst bewerkt:

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Ik wil je coke gebruik niet aanmoedigen, maar het maakt een groot verschil waarmee de coke versneden is. Wat jij zegt over een verdoofde neus klinkt als lidocaine in de versnijding, want pure coke verdooft nauwelijks. Of heel lichtjes.
Ik gebruik bewust alleen coke van een hoge puurheid (85-89%) omdat de echte coke high (en dan vooral de Peruviaanse) fantastisch is. Versneden coke is me het geld niet waard omdat het heel anders werkt. Bij pure coke gebeurt de relaxte high & verdoving bijna ongemerkt en geleidelijk. Terwijl slechte (versneden) coke meteen verdooft (lidocaine), speedy is (oa cafeïne) en er geen echte high is.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit hele goeie sos heb gehad, heb t wel bijna 10 jaar gebruikt (van tijden 3x in de week, 1 x per halfjaar tot 1x in de maand, verschilde) Genoeg slechte, maar de laatste jaren een vaste leverancier met voordelige prijzen en een kwaliteit die in ieder geval betrouwbaar was, heb het nooit laten testen maar als ik zou moeten gokken rond de 45 a 50 procent.

Heb t inmiddels al bijna een jaar niet gedaan maar dat zou ik nog wel is willen meemaken, komt vast wel is op mn pad, ben er niet naar op zoek. maar klinkt goed:P

Bovenaan