Coke + ket

Hiyou

Bewuste gebruiker
Hellooo

vraagje: welke ervaringen hebben jullie met “calvin klein”?

binnen 2 weken zouden vrienden coke en keta kopen voor een avondje chillen maar ik vroeg me af hoe die combo valt bij jullie.

ze doen beide dan in 1 lijntje

nog nooit gedaan, wel de beide apart al gedaan.
Xx

De Apotheker

Badass junkie
Hoezo? Gaat de coke overheersen?
En zoja, kan je dan niet gewoon een andere verhouding gebruiken?

Vind het wel een opmerkelijke combinatie... Wat voor effecten geeft het dan?

Jaaaaa, effe de apotheker aan het werk zetten natuurlijk!! :kissingheart:
Het is door vele een geliefde combinatie!
Persoonlijk vind ik het een moeilijke om de volgende reden (zelfde geldt voor speed eigenlijk) zoals ik laatst weer heb gemerkt neemt een stim heel snel alle dingen die dissos leuk maken weg, waardoor er meer vage wazigheid overblijft zonder echte inhoud.

Je neemt de coke om scherp te worden, vervolgens neem je wat ketamine en word je wel wat wazig erbij maar echt lekkere dissociatie krijg je niet dus wil je weer wat scherper worden en neem je nog wat coke erbij, waarna je wel weer wat scherper bent maar niet de lekkere effecten van de ketamine meer voelt dus neem je nog wat ketamine bij.

Denk dat je hem wel snap haha 😅 waarschijnlijk is dit een persoonlijk ding hoor!

Laatst bewerkt:

geflipt

Wijs gebruiker
Het is door vele een geliefde combinatie!
Persoonlijk vind ik het een moeilijke om de volgende reden (zelfde geldt voor speed eigenlijk) zoals ik laatst weer heb gemerkt neemt een stim heel snel alle dingen die dissos leuk maken weg, waardoor er meer vage wazigheid overblijft zonder echte inhoud.
Daarom dus, dat ik niet zo van de combi's ben...

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Afgelopen oud en nieuw gevierd met deze combinatie. De tactiek is om het niet tegelijk te nemen maar de ene keer coke andere keer keta waardoor je het ene moment van de avond enorm vaag bent en nog geen uur later enorm scherp. Dat blijven afwisselen en soms beetje combineren is perfect. Omdat het allebei maar kort duurt kan je van allebei optimaal genieten. Heb een hele leuke avond gehad en het is zeker een aanrader

Chatje

Newbie
Ook een heerlijke combinatie als het op den duur welletjes is geweest met de coke en je graag na enige tijd naar bed wil. Afsluiten met keta zorgt voor een hele relaxte come down en is dus zeker fijn om te kunnen slapen.

Bovenaan