Coke laten testen

DrugsDealertje

Experimenterende gebruiker
Hey peepz,

Ik vroeg me af, Kun je ergens als 15/16 jarige coke laten testen?
Of is dat strafbaar als je langskomt op zo'n leeftijd.
Zoja, hoe heet zo'n instelling dan?

Ik haal heel soms wat, en ik denk dat ik wel een goede dealer te pakken heb want het is ook goede sos. Maar je kan beter het zeker voor het onzekere nemen natuurlijk :wink:

Alvast bedankt,

DD

Winehouse

Badass junkie
Dat kan, maar dan denken ze wel:wat doet dat kutkind hier.
Als je daar schijt aan heb kun je gewoon daarheen ja .

DrugsDealertje

Ja interesseert me niets wat die mensen daar denken, maar ik ben bang dat ze ouders gaan inlichten ofzo of moeilijk gaan doen. Dat moet ik wel zeker weten natuurlijk.

En weet je misschien hoe zo'n instelling heet?

Grtz

Beeeb

Bewuste gebruiker
Je kunt het 'gewoon' bij een officieel testcentrum laten testen. Bijvoorbeeld Novadic Kentron.En volgens mij vragen ze niet naar je leeftijd.

We testen uitsluitend voor consumenten; gratis en anoniem. Per keer mag je maximaal drie drugsmonsters laten testen. Hiervan wordt er in principe één opgestuurd. Voor poeders geldt een maximum van 1 gram en voor vloeistoffen een maximum van 10 ml. Als je meer dan de bovenstaande hoeveelheden bij je hebt, testen wij niet voor je. We raden je af om natte speed in te leveren. Dit geeft vertekende uitslagen. Zorg ervoor dat het monster droog is. Er worden geen monsters getest die grondstoffen bevatten. Blijkt daar na laboratoriumanalyse toch sprake van te zijn, dan wordt hiervan geen uitslag gegeven. Er worden alleen monsters getest die in Nederland gekocht zijn.

Ik weet niet waar je woont. Maar onder aan deze http://www.novadic-kentron.nl/default.aspx?DocumentID=bfc81151-e904-4342-84da-df42d2ccea60 pagina tref je test adressen. Anders moet je eerst eens het testcentrum bij jou in de buurt bellen.

Anyway, volgens mij doen ze niet moeilijk. Die dope is sowieso illegaal. Of je nu 15 bent of 45. Ik vindt het al heel wat dat jij het laat testen!

Succes!

Beeeb

DailySmoker

(Ik ben DrugsDealertje)

Bedankt voor je reactie beeb! Dat waardeer ik.
Alleen van die testcentra's is er geen 1 echt in de buurt, ergens in zeeland moet het zijn, liefst dicht bij goes.

Grtz

Flameon

Badass junkie
Ook in zeeland is er vast eentje ... ff google. Vaak bij een GGZ instelling!
En leeftijd maakt niks uit, je bent en blijft anoniem

Bovenaan