1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Coke linken aan alcohol

Discussie in 'Cocaine' gestart door Limbodans, 13 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Limbodans

Limbodans Newbie

Hallo allemaal,

Ik ben nu zo'n 4 jaar bezig met het uitproberen van drugs. Ik doe dit eigenlijk alleen tijdens feestjes, en dan is speed toch wel echt mijn favoriet. Ongeveer een jaar geleden kwam ik echter in aanraking met coke via een vriend. In het begin leek het geweldig; fijn gevoel dat enigszins te vergelijken valt met de speed rush, weinig fysieke bijwerkingen (geen grote pupillen, vrijwel geen bewegende kaak etc), vrij milde kater de dag erna. Kortom, ik was fan.
    Ik ben mij altijd heel bewust geweest van het feit dat je drugs met mate moet nemen en het vooral niet te bont moet maken.
    Echter, mede dankzij een verandering in mijn persoonlijke situatie, sloop het cokegebruik er hoe langer hoe dieper in. Waar het begon met een paar punten tijdens een groot feest, ging het al snel over op gebruik tijdens kleinere, lokale feestjes, gebruik in de kroeg, op verjaardagen van vrienden enzovoorts.
    Dit heb ik een tijdje zo volgehouden tot ik het besef kreeg dat het zo niet te lang moest doorgaan, of het gebruik zou echt uit de hand lopen.
    Hierna heb ik mijn gebruik goed onder controle weten te krijgen. Ik kan weer plezier halen uit het 'normale' uitgaan, met alleen bier, zonder snuif.. het gebruik op kleine feestjes en dus bijvoorbeeld verjaardagsfeestjes van vrienden is helemaal gestopt. Ik ben best blij dat ik dit vrijwel zelf voor elkaar heb gekregen, aangezien het gebruik op een gegeven moment toch een soort gewoonte was, ipv een uitzondering.

Nu heb ik alleen nog 1 ding waar ik mee zit: de link die alcohol maakt met coke. Hoewel ik helemaal achter mijn eigen besluit sta om het gebruik op een zeer laag pitje te zetten en me dit tot op heden dus ook goed lukt, blijft de neiging naar coke altijd aanwezig bij het nuttigen van alcohol. Ik heb hier tot nu toe nog geen een keer aan toe gegeven en ik denk ook niet dat dit op korte termijn zal gebeuren. Echter vraag ik me af of deze link in de hersenen ooit weggaat.
    Ik zit op dit moment thuis in de woonkamer met mijn ouders te genieten van een speciaalbiertje en ik kreeg net weer opeens de gedachte in mijn hoofd: ''eerst zou ik nu een puntje nemen''. Dit is natuurlijk vrij irritant en ik zou hier graag vanaf komen, dus alle tips zijn welkom.

Nogmaals, het gaat er dus niet per se om dat ik bang ben om de controle te verliezen door deze gedachtes, het is meer de gedachtes op zich die mij erg irriteren.

Iedere tip/info is welkom en alvast bedankt voor jullie meedenken!

Groeten van Limbodans~

2. Keesoe

Keesoe Experimenterende gebruiker

Link zal enigszins wel blijven bestaan als je die eenmaal hebt. Ikzelf heb hem precies andersom.
    Kan prima alcohol drinken zonder aan coke te denken maar als ik 1 snuif coke heb gehad kan ik niet meer van de drank afblijven. Gelukkig doe ik beide haast nooit meer maar vroeger had ik dit heel erg.

Laden...