Coke smaakje?

JohnnyQ

Newbie
Hey,

ik hoop dat iemand van jullie weet wat ik bedoel met m'n verhaal hieronder en me kan zeggen wat ik voor m'n neus heb gekregen (wit poederig - niet al te veel brokken - brokken niet steenhard, maar ook niet zomaar uit elkaar vallerig).

Gisteren had ik voor het eerst coke van een nieuwe dealer, allessinds dat beloofde hij me toch. Ik ben nu niet DE kenner van coke, maar weet wel wat ik proef of niet proef. Hij legde me dus een testje van zo'n 5 cm. Toen ik het proefde prikkelde het echt ENORM aan de ingang van m'n neus (is zeker geen speed), maar eens het binnen was was het best een aangenaam gevoel.

Waar ik normaal in m'n keel een ietwat bittere smaak krijg, kreeg ik nu een zoet gevoel. Deed weinig verdoven, juist mijn tong achteraan gaf bij het slikken een stekende prik :).

Weet iemand wat ik juist wil zeggen en wat is jullie ervaring hiermee? Alvast bedankt.

P.S.: kan iemand mss uitleggen wat je nu echt juist moet proeven met goede kwaliteits coke.

plopkoek

Bewuste gebruiker
een suiker lijntje met wat peper van 5 cm, :hearteyes: :wave:

5€ de kilo ?

OKe , nu echt, Cocaine heeft een apart geurtje, meestal verdooft het erg snel je neus/keel :P
Na kwartiertje moet je normaal gezien toch al enig effect voelen/waarnemen, Energiek, Blij, LOVE ? :hearteyes: , Top of the world :wave:

Je hebt natuurlijk ook tony montana coke, maar die wil je liever niet voor de eerste keer in je neus... :P

JohnnyQ

Newbie
gamerboy007 zei:
......, meestal verdooft het erg snel je neus/keel :P ......

Wat jij beschrijft lijkt me meer massa's lidocaïne of iets dergelijks. Iemand die écht weet waar ie het over heeft aub? Volgens mij verdoofd goede kwaliteit coke niet onmiddelijk, maar na een +- 3-tal lijnen pas.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat je coke testen! Er is sinds vandaag een sticky aangemaakt in het subforum drugs, daar vind je veel informatie over het hoe en waar te testen.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
hoe de coke smaakt is toch niet belangrijk het gaat om het gevoel wat je krijgt als je het je neus injaagt.

plopkoek

Bewuste gebruiker
JohnnyQ zei:
gamerboy007 zei:

Wat jij beschrijft lijkt me meer massa's lidocaïne of iets dergelijks. Iemand die écht weet waar ie het over heeft aub? Volgens mij verdoofd goede kwaliteit coke niet onmiddelijk, maar na een +- 3-tal lijnen pas.

jah, al cocaine gevonden die NIET verdooft ? die bestaat namenlijk niet... natuurlijk verdooft de 1ne harder als de andere :)

Oom Klaas

Badass junkie
gamerboy007 zei:
JohnnyQ zei:
gamerboy007 zei:

jah, al cocaine gevonden die NIET verdooft ? die bestaat namenlijk niet... natuurlijk verdooft de 1ne harder als de andere :)

't Hoort niet direct te verdoven, dan zit er hoe dan ook lidocaïne in.

ik merk bij coke die achteraf als vrij puur is getest altijd minder heftige verdoving dan bij minder goede, het verdoofd wel, maar minder extreem dan slechte coke, vind ik.
ik had ook nog een vraag, voor mensen die regelmatig doch volgens hun relatief verantwoord coke gebruiken: Hoeveel coke gebruik je per keer en wat vind jij een normale hoeveelheid? DIt omdat ik gewoon benieuwd ben wat nou ongeveer gemiddeld is. Ik zelf gebruik vrij vaak, gemiddeld 1 keer per 3 weken en dan gemiddeld 3/4 gram per keer.

Oom Klaas

Badass junkie
't Lukt mij nu om het op maximaal 1 keer per maand te houden, wat ik alsnog veel te veel vind.
Als ik dan gebruik gaat er een gram doorheen (77%) op een uurtje of 5 maximaal...als ik begin kan ik niet meer stoppen totdat het op is, en dan begint die klote kater...

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
ALs die gelijk verdoofd is het teveel gemixt vooral lidocaine (tandartsspul)
Je doet op je tong wacht effe voel je een tinteling en niet zo een lekkere smaak voel je wel een lekkere smaak is het ook gemixt

De geur van coke is sterk als die in een envolpje zit meot je het al ruiken

Bovenaan