Coke/Speed

Immo

Badass junkie
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen coke over speed kiezen.
Zelf merk ik het verschil tussen coke en speed nauwelijks.
In mijn directe omgeving kiest iedereen voor speed.
Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom je 1 gram coke over 10 gram speed zou kiezen?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Coke is gewoon een stuk relaxter, en minder agressief, en ik heb gemerkt dat je er minder kapot aan gaat op den duur. Al gaat je bankrekening natuurlijk wel sneller kapot van coke.

Doerak

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Coke is gewoon een stuk relaxter, en minder agressief, en ik heb gemerkt dat je er minder kapot aan gaat op den duur. Al gaat je bankrekening natuurlijk wel sneller kapot van coke.
Ah joh, gewoon je coke kopen met de kredietkaart :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
whhaah ik weet het niet hoor maar als je het verschil tussen sos en speed niet voelt is er echt iets mis met je hoor.

Kijk tuurlijk sos is duur maar het effect is totaal anders als bij speed.

Ik gebruik het allebij neit meer eigenlijk :grin:

Maarals ik genoeg geld had 10000 keer liever sos dan die kut speed.

:wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
whhaah ik weet het niet hoor maar als je het verschil tussen sos en speed niet voelt is er echt iets mis met je hoor.

Helemaal mee eens!

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:

Helemaal mee eens!

Fishhead07

Wijs gebruiker
davie zei:
Ik heb toch ook liever sos ipv speed. Speed is gewoon fijn om mee door te gaan.

Dat is dan ook echt alles waar het goed voor is. Als je nachtje door wil of weekendje door wil :P maarja als je veel gebruikt slaap je sowieso niet dus is die pep overbodig maarja :P

Kijk ik zal het vast nog wel is gebruiken voor dat doeleinde maar neit los en ook niet in combo met andere drugs.

Geen sos en geen pep. Alleen af en toe dan sos. Dan is het echt een traktatie :P en pep tja moet ik niet. Zijn genoeg andere leuke dingen :grin:

Immo

Badass junkie
buzzy zei:
Ja of je bent royaal opgelicht en hebben ze je gewoon pep verkocht :P

Ja dan zullen wel veel mensen die ik ken inclusief ikzelf wel vaak opgelicht zijn. :wink:
Mischien snap ik niet waarom mensen 10 keer zoveel voor coke betalen omdat ik nooit dure/goede coke heb gehad.

Bovenaan