1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Coke spuiten

Discussie in 'Cocaine' gestart door Deranged, 27 jan 2006.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Deranged

Deranged Badass junkie

Dit schijnt te gebeuren? Iemand ervaring mee? Ik maak deze topic uit pure nieuwsgierigheid, geen flauwe grappen over dat ik het zelf wil doen deze keer, anders wordt Ballon weer boos en dat moeten we niet hebben. :wave: Voor mijzelf komt coke gebruiken op een andere manier dan snuiven een beetje op hetzelfde neer als je veel te dure kaviaar via je reet naar binnen te douwen.

Kan iemand mij iets meer vertellen over het zogenaamde ''coke spuiten''? Komt dit vaak voor? En wat kunnen iemands beweegredenen zijn om ervoor te kiezen op deze wijze cocaine te gebruiken?

2. cocaientje

cocaientje Experimenterende gebruiker

volgens mij weet je niet waar je over praat

3. Elektronik_dynamite

Elektronik_dynamite Badass junkie

.
    nee dat weet ie ook niet daar vraagt ie het ja ook -_-

mdmaAndCoke vindt dit leuk.
  4. cocaientje

wat een geouwehoer, je kan coke niet spuiten. Maar iemand moet de eerste zijn he?

5. Frisko

Frisko Badass junkie

haha coke kan zeker gespoten worden!!! en jij durft cocaientje als nick gebruiken!!!!moehahahaha :grin: :grin: :grin: :rolleyes: :rolleyes:

6. Frisko

Frisko Badass junkie

http://www.trimbos.nl/default1392.html

'Gewone' cocaïne wordt voornamelijk gesnoven. Door oplossen in water kan het ook in een ader worden geïnjecteerd. Cocaïne kan door een chemisch proces worden bewerkt tot 'crack' of 'basecoke'. Het roken van 'crack' of 'basecoke' wordt 'basen' genoemd. Bij het roken worden een waterpijp, een speciaal pijpje of folie gebruikt.

... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

7. cocaientje

sorry , maar ik heb nog nooit gehoord om cok t spuiten

8. Frisko

Frisko Badass junkie

dan denk ik dat je in het vervolg beter je loze antwoorden voor jou houd!!!!of eerst eens wat navraag doet ergens voor je zoiets zegt!!! :openmouth: :wink:

9. caatje

caatje Badass junkie

Ben t met Frisko eens maar wou t wel wat aardiger overbrengen. Iedereen maakt wel eens een foutje he :wink:

10. Frisko

Frisko Badass junkie

mjah,was nie slecht bedoelt,maar krijg het ervan,mensen met 2 posts die dan komen lullen over iets waar ze dan naderhand toch ongelijk in hebben^^
    :P

11. sneeuwuil

sneeuwuil Experimenterende gebruiker

coke spuiten is een gruwleijke bezigheid, het is lichamelijk de meest verslavende vorm van coke gebruik, ik ken zat mensen die coke spuien, en als ik de tracks in hun armen en de bijbehorende littekens zie, krijg ik er kouwe rillingen van, mijn verslaving was al zeer destructief en was ook lichamelijk verslaafd aan snuiven, maar het kan altijd erger... ik ken veel vrouwen die coke spuiten en zichzelf verkopen voor een shot en meer dan vier gram per dag spuiten... het is wreed en onmenselijk, niet van deze wereld, ik ben verbijsterd dat mensen zich zichzelf kunnen aandoen, maar dat vroegen mensen zich in mijn situatie ook af, dus wie ben ik om hier een mening over te vormen, het enige wat ik weet is dat ik nu 3 maanden clean ben, ggen joint, geen alcohol en geen coke... en daar ben ik trots op. mijn leven gaat weer ergens over... :wave:

mdmaAndCoke vindt dit leuk.
  12. Jeller

Jeller Badass junkie

spuiten kan inderdaad maar dan ben je al heel slecht bezig.. je kan speed en mdma ook spuiten hoor trouwens

13. matthijs

matthijs Badass junkie

Heb je Requiem For A Dream gezien? Daar gaat de arm van zo'n gast ook helemaal kapot aan het coke spuiten.

14. Frisko

Frisko Badass junkie

uhuhuhuhu

HEROINE

15. matthijs

matthijs Badass junkie

Hmm, volgens mij niet alleen heroine hoor. Ze spuiten geloof ik ook coke

16. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

heb via goede bronnen gehoord dat relatine(relatin) ook kan gespoten worden en je hierdoor hetzelfde effect als cocaïne bekomt, heb het nog niet uitgetest en sta hier ook niet voor te springen groeten

17. Jeller

Jeller Badass junkie

mja in requiem for a dream spuiten ze ook coke hoor, als ze spuiten worden hun pupillen soms groter?? je kent het beeld wel

18. shakes

shakes Belezen gebruiker

Ik dacht dat coke alleen geestelijk verslavend was. :confused:

19. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

ik denk t niet eigenlijk.

20. matthijs

matthijs Badass junkie

Hmm. ik denk het wel. Ik heb al eerder gehoord dat het effect van ritalin overeenkomt met dat van coke.

21. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

hmm.
    ik heb nog nooit coke genomen,wel ritalin.
    een vriend van me zegt dat ie ritalin neemt als ie niet aan speed kan komen..dus hij vind t vergelijkbaar met speed.
    ik zou t niet weten..

22. axefreak

axefreak Newbie

huh is ritalin niet dat middel tegen ADHD?
    want dat heb ik ook eens gehad maar vond het niet zo egt heftig

had het trouwens gesnoven

23. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

ja dst ia een middel tegen ADHD ja.
    ik had t geslikt en vond t ook niet zo heftig.
    had denk ik meer moeten nemen.

24. spacekonijn

spacekonijn Badass junkie

het verschil met ritalin is

het werkt meer op de achtergrond , je voelt je niet echt strak staan..

je hebt al snel het idee dat het niet echt goed werkt , en je zult vrij snel meer nemen.
    je hebt wel energie maar je staat niet strak.

totdat je in bed gaat liggen en probeert te slapen , dan werkt het rustig op de achtergrond door en lig je uren wakker

25. Frisko

Frisko Badass junkie

goed voor wakker te blijven en geen bekken te trekken dan :grin: :grin: :grin:

26. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

je kan er wel moe door worden maar je kan niet slapen+in combinatie met alcohol moet je het niet doen!
    en over relatin(e) inspuiten, dit geeft hetzelfde effect als coke volgens een dokter die zich bezighoud met adhd patienten
    groeten

27. spacekonijn

spacekonijn Badass junkie

idd je word wel moe maar kan niet slapen.
    ik kon er wel meer door drinken , of dat gevaarlijk is weet ik niet

28. dallandra

dallandra Wijs gebruiker

dat had ik na ritalin idd,wel moe maar ook hyper

29. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

heb het ook nog nooit geprobeerd maar het is allesinds afgeraden (zoals zovele dingen), eigen keuze of je erbij drinkt of niet, ik ga het allesinds niet proberen groeten :)

30. Bal0n

Bal0n Badass junkie

Google eens op cocaethyleen :wink:

31. matthijs

matthijs Badass junkie

Het gaat hier geloof ik over ritalin.

32. Bal0n

Bal0n Badass junkie

pffrt..

Zet het dan in het ritalin forum! :rolleyes:

33. Dr V.

Dr V. Newbie

Als ik als ‘ervaringsdeskundige’ één iets mag afraden; doe dit NOOIT met water maar met NaCl 0,9% zonder vragen af te halen bij de apotheek! Zoals eerder gezegt is de rush Max 10 a 15 min en zit je snel aan 30 tot 60 schots. 60 x x2 ml water ik vrees dat die vene zeer lang ontstoken zijn. NaCl is isothoon (zelfde ph en samenstelling dan je bloed)
    Qua hoeveelheid: is zeer afhankelijk van persoon tot persoon. Met ALLES IV moet je eerst een test dosis nemen 0,1mg in 2ml NaCl. En als je echt zeker wil zijn dat je save bent als je er allergisch op reageert wees eerlijk tegen je arts, hij zal je solumedrol 125mg voorschrijven. Gewoon in de spier als je echt slecht gaat of in shock!

Maar voor jullie allen cocaïne op zich is niet verslavend! Maar de psychische afhankelijkheid door de leuke roes maar dat die zo kort duurt is
    De hell! Iknheb al veel clienten gehad die dit deden, telkens hetzelfde verhaal: tot de coke op was of het geld! (Maar bespaar NOOIT op steriel materiaal, (kan je zelfs gratis op spoed krijgen!!) voel ook altijd eerst waar je prikt, als je een hartslag voel AUB prik daar niet.

Mochten er bedenkingen zijn of vragen, staat vrij...

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  34. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Dit topic is uit 2006, dus ik denk dat zijn/haar vragen inmiddels beantwoord zijn. :grimacing:

Eens met alle info uit je reactie. Met als toevoeging dat het verdovende effect van cocaine ervoor kan zorgen dat je uit de ader schiet zonder dit direct te voelen, zoals met speed bijvoorbeeld wel het geval is.

Hoe steriel je water, en alles dat je gebruikt voor het shotten ook is: je drugs is niet steriel...

Hierdoor kunnen pijnlijke absessen en levensgevaarlijke situaties ontstaan. (Een handboek veilig IV staat in mijn handtekening, hier kan men veel informatie terugvinden om risico's te vermijden.)

Het is zeker zo verslavend als crack is, if not verslavender. Om die reden dus ook zeker af te raden.

35. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Even los van dat dit inderdaad een topic uit de oertijd is, hoe kom je er überhaupt bij dat cocaïne ‘opzich niet verslavend’ is? Het heeft een verslavingspotentieel waar je u tegen zegt.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...