[/slechtnederlands]2pack zei:we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
verwarmt en dan gebruikt.
iemand ervaringen mee?

Het is 'volgens' mij.Paddo100 zei:[slechtnederlands]
[/slechtnederlands]2pack zei:we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
iemand ervaringen mee?
coke=coke temperatuur maakt niet uit volges mij![]()

Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
is idd wel een stuk heviger
Paddo100 zei:Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
verwarmen is iets anders als koken jongeman![]()
verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso...![]()

Ivo zei:Paddo100 zei:Lost zei:als je coke verwarmt heb je crack kan je dus basen zal het je niet aanraden
verwarmen is iets anders als koken jongeman![]()
verwarmen denk ik aan dat hij het op de kachel legt ofso...![]()
Het enige dat slecht was aan 2pack zijn Nederlands was dat hij geen hoofdletters gebruikte... Als je hem wilt verbeteren, doe het dan zelf goed![]()
we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem verwarmt en dan gebruikt.

Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggenIvoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
Coke (enkelvoud, zie je?) IS stukken beter als je het verwarmt.
Niks mis mee toch? Behalve dan natuurlijk die het-hem.
@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
geekos zei:Had het zelfs zo nog niet gelezen terwijl we dat hier ook wel zeggenIvoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden
@EI: Ik denk ook dat het een fabeltje is, maar de moleculen gaan wel meer trillen bij opwarming en kunnen misschien voor betere opname zorgen? Weet niet of het zo is though.
mjah, 't zal de stonedheid geweest zijn of de drang om paddo te verbeteren![]()
Ivoos zei:Nope, stukken hoorde bij betergeekos zei:en volgens mij bedoelt hij met "coke stukken" geen coke stukken maar coke crunchen/fijnhakken of hoe je dat ook zegt, dus daar gaat je theorie over meervouden

leppeh zei:Lees hem nog maar eens dan![]()
Stukken beter is een uitdrukking die bij jou in de buurt misschien niet veel gebruikt wordt, maar hier wel. Stukken is in dit geval een versterking van beter. In voor jou begrijpelijke taal:
Cool = positief
Vet cool = nog positiever!
Beter = positief
Stukken beter = nog positiever!
Je hoeft me niet te bedanken, ik haal mijn voldoening al uit het feit dat je weer wat geleerd hebt.

we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem
iemand ervaringen mee?
Stop met je coke verneuken. Als je echt denkt dat jou coke clean word door de magnetron sla je al de spijker mis. Je kookt coke niet voor niks naar crack om puurie te krijgen dat doe je niet met een magnetron.Heb speciaal een acc aangemaakt voor dit..
Ik doe altijd me sos evenetjes in de magnetron al jaren zelfde dealer altijd goed maar voor mijn gevoel verbrand ik dan kort de rommel waarmee het eventueel nog versneden is.. dit keer deed ik het weer in magnetron voor 3min. (Meestal doe ik minder dan 1min en blijf ik erbij en voor 1min haal ik het eruit) dit keer teveel bier gedronken en werd gewhatsappd. 3min later bel gaat denk fuck. Veel te lang!! Was 1 stukje gesmolten en het bleef plakken aan het bord snel met pasjes erdoor heen en naar koud bord gedaan beste nak neer gelegd en toen het koud was gesnoven... dacht fuck 25 euro na de kloten en nieuwe halen. Maar effect is het zelfde. Sos blijft sos maakt niet uit of je het verhit
Kan gewoon snuiven.
Kwam op deze topic hopen dat iemand zo dom was als ik en zelfde had meegemaakt en me kon vertellen of het wel effect had nadat het.warm was geweest. Maar nu klapt die wel in vandaar deze lange tekst..
Wel stumpers mensen die over spelfouten beginnen moet 5mins door de comments heen lezen/scrollen naar fucking noobs die het over spelfouten hebben haha wtf. Prettige avond verder
Stop met je coke verneuken. Als je echt denkt dat jou coke clean word door de magnetron sla je al de spijker mis. Je kookt coke niet voor niks naar crack om puurie te krijgen dat doe je niet met een magnetron.
Met de magnetron kan je wel de coke in een blokje maken waardoor je mensen kan nakke kijk ik heb brokken is niet versneden.
Pak een pers van 10 gram maak het binnen een beetje nat met water gooi daar coke in pers het douw je 2a3m in de magnetron en tadaa je hebt een blokje van 10gram. Versneden of onversneden dat blokje blijft 10gram wat achterblijft is wat jij verliest aka met een halve kan je al gouw 0,2 verliezen op een bord of waar jij het op pleurt.
klopt tog niet helemaal crack word wel zeker in een magnetron gemaakt en word gemixt met bakingsoda en water
Free base word heel anders gemaakt met maagzuur en water waar je dus pure coke overhoud
crack is dus een vervuild product en zeker niet te vergelijken met Free base
Stop met je coke verneuken. Als je echt denkt dat jou coke clean word door de magnetron sla je al de spijker mis. Je kookt coke niet voor niks naar crack om puurie te krijgen dat doe je niet met een magnetron.
Met de magnetron kan je wel de coke in een blokje maken waardoor je mensen kan nakke kijk ik heb brokken is niet versneden.
Pak een pers van 10 gram maak het binnen een beetje nat met water gooi daar coke in pers het douw je 2a3m in de magnetron en tadaa je hebt een blokje van 10gram. Versneden of onversneden dat blokje blijft 10gram wat achterblijft is wat jij verliest aka met een halve kan je al gouw 0,2 verliezen op een bord of waar jij het op pleurt.
Coke blijft bij magentron meestal op het bord plakken. Met het van het bord weer terug in het sealtje doen gaat er degelijk wel iets verloren en ben je indd je coke aan het verneuken.Coke verneuken? Er gebeurd helemaal niks als je coke verwarmt.. Soms ben ik het met je eens maar met deze lappen tekst moet ik echt zeggen dat je onzin uitkraamt.
bij regulier opwarmen van cocaïne verander je de substantie gewoon van nat of droog, qua werking o.i.d. of dat je coke “verneukt” is helemaal geen sprake van.
Coke blijft bij magentron meestal op het bord plakken. Met het van het bord weer terug in het sealtje doen gaat er degelijk wel iets verloren en ben je indd je coke aan het verneuken.
Blijft altijd wel wat achter. Zelfde als dat je een blokje perst.dan is het eerder verspillen, dan verneuken. En het is niet lastig om gewoon alles van je bord in je sealbag te krijgen weer. Tenzij je knoeit.
Zolang je maagzout gebruikt zal je nooit zuivere coke krijgen druppel amoniac roeren verwarmen dan mini stukje ijs er bij met wc papier amoniac eruit zuigen en voila super puur super wit en fucking hard en as is ervoor dat het niet gelijk je pijp in smelt maar uitvloeit over de as waardoor je meerdere keren kan rokenklopt tog niet helemaal crack word wel zeker in een magnetron gemaakt en word gemixt met bakingsoda en water
Free base word heel anders gemaakt met maagzuur en water waar je dus pure coke overhoud
crack is dus een vervuild product en zeker niet te vergelijken met Free base
Gebruik ook ammoniak als k het zelf kook. met maagzout kun je ook Free base maken leg enkel aan de verhouding maagzout en water Die je gebruiktZolang je maagzout gebruikt zal je nooit zuivere coke krijgen druppel amoniac roeren verwarmen dan mini stukje ijs er bij met wc papier amoniac eruit zuigen en voila super puur super wit en fucking hard en as is ervoor dat het niet gelijk je pijp in smelt maar uitvloeit over de as waardoor je meerdere keren kan roken