Cokeblok snuifbaar maken

Qoke

Newbie
Hey net een blokje coke gehad in keiharde rockvorm .. Hoe maak ik dit het makkelijkst snuifbaar?

psytrancer

Experimenterende gebruiker
platduwen idd met de truuk let de kaart,
je schuift de kaart half-plat half-opgericht over de coke,
dan gebruik je één kaart als steun en ga je keer over keer met die andere kaart tegen die andere kaart, de beste manier om met twee kaarten fijn te malen,
begrijp je wat ik bedoel?

niknok

Newbie
cokeblok

neem een briefje van 10 euro vouw dubbel dan uiteindennaar elkaar toe neem een 2 euro munt en druk dit over het blok in het 10 euro biljet dan langzaam wrijven

Wortel

Bewuste gebruiker
Qoke zei:
Hey net een blokje coke gehad in keiharde rockvorm .. Hoe maak ik dit het makkelijkst snuifbaar?
Zit het in een zakje? leg het op tafel ga er met je aansteker op tikken tot ut poeder is :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
In een grote kom stoppen en met een scherp plat dun*scheer*mes schrapen is het beste voor een blok snuifsos..

Maar zal je het wel doen? coke is wel lekker maar ook de witte duivel voordat je het weet blijft ie bij je net zoals peuken ooit tot je gekomen zijn alleen is het wat duurder.... :wave:

Wou je voorheen stoppen met roken,ach wat moeilijk want als je een biertje drinkt hoort daar een peuk bij uit gewoonte....Toch?

Als je aan sniffen gewent raakt is het een biertje een peuk en......prs...
Alles gaat hand in hand,bezint eer gij begint... :mrgreen:

xxmasterxx

mijn favoriete manier is altijd

diep bord ( denk an soep bord of zo iets met hoog op staande rand)

gewoon eetlepel pakken klein beetje grom buigen ( en goed droog maken)

en dan lekker prakken maaaaar gewoon voor zichtig beginne en dan langzaam aan klein niet brokje er bij en weer van voor af an prakken maar

totdat het zo lekker fijn is dan pak je je bankpas of iets dergelijks en maak je van de aan elkaar gekoekte (geprakte) coke een mooi geheel en nuttigen maar

melissa

Wijs gebruiker
heb je een keihard blokje dan werken de trucs hierboven niet...tja of mischien wel maar moet je 1/3 van de grond ed gaan rapen want t schiet geheid alle kanten op...
tip dus....
pak een plat bordje maak t enigzins warm op een pit van t gasfornuis blokje erop ff wachten en dan choppen met je pasje...
scheermes is eventueel nog beter..
alhoewel de lepel truc doet t 90% van de tijd ook gewoon goed :wink:

xxmasterxx

idd gister middag nog flink blok met de ( na eigen zeggen meest goede manier) de LEPEL manier

mja ieder z,n eigen ding ik doe het grovere werk met de lepen en dan kleine werk pak ik meest kleiner lepeltje of gewoon de oude vertrouwde bankpas

ps dat verwermen ???? is dat iets werkt dat echt '/???

gebeuken er dan geen raare dingen met je C ? ( het er zelf geen ervaring met met verwarmen van daar deze omslachtege vraag)

mvg wilco

xxmasterxx

ja oke mja word coke dan echt zo zacht als je er verwarmt ???/

ik zal het de volgende keer eens ff proberen

of valt het gewoon uit elkaar of zo ???/ hoe moet ik het zien

El Retro

Wijs gebruiker
xxmasterxx zei:
ja oke mja word coke dan echt zo zacht als je er verwarmt ???/

ik zal het de volgende keer eens ff proberen

of valt het gewoon uit elkaar of zo ???/ hoe moet ik het zien

Als je hem in de mirco-golf hebt gestoken, dan kan je hem veel makkelijker afschrapen. Althans bij mij toch.

xxmasterxx

ik zal het eens ff proberen

de eerst volgende keer

en dan ff m,n ervaring hiero plaatsen

mvg xxmasterxx

Anne

Belezen gebruiker
nja ik zou platduwen O.o
maar doe maar niet zoals een vriend van mij, die zat met zen kaart in de brok te porre en opeens vloog die weg xD
en wij maar zoeken
(teruggevonden ^^)

Giow

Haha, met een kaart en dan de brok weg.
Al gezien dat de brok in een auto wegschoot, niet meer gevonden xD.
Algoed waren er 3 - 4 bommetjes :).

Je kan ook, zo'n plastiek omhulsel van een sigarettendoosje eraf doen, de brok erin steken, even dichtdraaien en erop kloppen met bv. een gsm.
dan haal je het poeder er zo uit.

Of simpel de brok leggen, de kaart er helemaal over, en beginnen te schuiven, na een tijdje wordt dit ook fijn.

Succes btw :wink:.

Wat als het nu nu een beetje pasta achtig is

ik heb wel is goeie coke maar dan het het een beetje pasta achtig
nu kan ik dat nie goed tot poeder maken, ik krijg het al een brok maar als ik het fijn wil maken blijft het aan elkaar plakken
ik hou dus kleine brokjes over en nu kanje dat wel snuiven maar dat is nie zow fijn snappen jullie dat

Groeten Nils

Giow

Niet doen, ga geen brokken snuiven, dit geeft niet veel effect en is verspilling van de coke. Daarom heb je best 2 (bank)kaarten nodig.
Als je de brok fijn hebt kleeft er vanalles op de kaart, met een andere kaart schraap je dit eraf :wink:. En na het gebruik kan je ook het randje van de gebruikte kaart aflikken :)

miepje

Newbie
ha, geinig onderwerp.
zeker aangezien miepje, ook zonder antwoord op haar impertinente vraag hier op de site waar een lekkere kookkeuken te verkrijgen was (dom dom skoezie skoezie), dan ook een brokje wit heeft verkregen.

en, als enorm groentje in deze wondere witte wereld,

vroegen wij ons ook af, OK, hoe maken we van dit stuk stoepkrijt iets snuifbaars????

pletten met beleid dus, zo simpel kan het zijn.

als de tijd daar is dat we wat willen snuffelen, dan dus eerst een recreatief uurtje 'creatief met je creditcard'

ben benieuwd!

ook trouwens wat kook nu weer doet, voor de very 5th time.

:wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
thuis : warm een bord op tot hij mooi warm heeft, blokje coke erop, laten zacht worden uitsmeren, goed malen, mooi poeder, alles die nog ergens aanplakt afschrapen enz ...

openbaar toilet : neem je buzzypass of ergens een gripzakje, stop erin, doe het bovenste deksel van toilet naar beneden, leg het omhulsel met coke erin op het bovenste deksel, ga er langzaam op zetten, effe duwen en wrijven. hups platte coke

Bovenaan